GARY CARDON

Heel te vrede over ons infrarood sauna

Giuseppe

Leuke ontvangst bij Sunspa Benelux Gent

Top service en installatie

Installatie was echt top !!! 10 op 10

Fam. de Graaf

Goede service en keurig geleverd in onze tuin.
Mooie showroom en leuk ontvangen in Breda.

Eerlijkheid, en de juiste prijs-kwaliteit

Geen.

Vermeulen

Wat zijn we blij met onze Spa.
We zijn keurig en behulpzaam geholpen wat een vak kennis en duidelijkheid in de uitleg.
Niks wat teveel en meedenken waarderen we echt.

Nu...
Wat zijn we blij met onze Spa.
Niks wat teveel en meedenken waarderen we echt.

Nu lekker genieten

Behulpzaam
Vakkennis

Ga zo door!

zoals vermeld staat in jullie wep site Ik wou op zondag 22 - 04- 2018 een jacuzzi gaan kopen samen met mijn vrouw , had foto's van mijn ouden jacuzzi genomen en factuur meegenomen
zoals vermeld staat in jullie wep site
ik was daar rond 14.00 uur
we hebben er even rond gelopen, er kwam niemand naar ons toen er werd nog geen goede dag gezegd

volgens mij begint daar de service

klant vriendelijk, jammer wij gaan nu naar een ander

Reactie Sunspa Benelux:

Beste heer de Leeuw, Allereerst hartelijk dank voor het insturen van uw review. We betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek aan de Sunspa showroom in Breda.... Beste heer de Leeuw, Allereerst hartelijk dank voor het insturen van uw review. We betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek aan de Sunspa showroom in Breda. We hebben contact gehad met de bedrijfsleider van Sunspa Breda en ondanks dat zij zich dit voorval niet kan herinneren vinden we het nogmaals erg spijtig. Service staat bij Sunspa Benelux namelijk altijd op nummer 1. U bent te allen tijde van harte welkom in onze showroom in Breda, waar we u uiteraard zoals u mag verwachten willen helpen met al uw vragen en op de juiste manier willen begeleiden in uw zoektocht naar een Jacuzzi of sauna. Met vriendelijke groet, Sunspa Benelux

CARDON GARY

HALLO ik wacht al meer dan een maand voor de pomp van mijn spa te komen maken ze zijn hier al eens geweest MAAR hadden geen pomp bij terwijl jullie goed wisten dat ze stuk was wat een service!!!!!!!

Fantastisch, top verkoper in de showroom.

Over alles duidelijke informatie gekregen en antwoord op al onze vragen. Ook enkele tips gekregen.

Op de website alle paginas tonen. Veel paginas moet je opzoeken met de zoekbar.

Kristof

Zeer tevreden! Meneer Faouzi is echt een vakman!

A. Huizing

Inmiddels weer goede ervaring met Sunspa vestiging in Joure. Lijkt een goed en professioneel bedrijf. Correcte afhandeling van de verkoop en ook weghalen van onze oude Spa en installatie van de... Inmiddels weer goede ervaring met Sunspa vestiging in Joure. Lijkt een goed en professioneel bedrijf. Correcte afhandeling van de verkoop en ook weghalen van onze oude Spa en installatie van de nieuwe (model Enjoy M5) ging prima. Daarna begonnen er wat problemen. De Spa warmt te langzaam op (bij normaal weer ca. 1,3 graden per uur) en houdt de temperatuur niet vast bij gebruik. Deze daalt ca. 1,5 graden/uur wanneer je erin zit en de verwarming gewoon aan staat. Na het melden van deze tekortkomingen werd er op geen enkele wijze gezocht naar een oplossing, werd er alleen maar verdedigd en getracht de "schuld" bij mij neer te leggen. Dit ging tot op het niveau van evidente leugens. Na onderzoek door de eigenaar van Sunspa Joure hebben ze geconcludeerd dat dit kwam door disfunctioneren van een nieuwe medewerker. Deze is ontslagen en de problemen worden nu serieus geadresseerd.

Prima informatie tijdens de verkoop. Grote showroom waar veel modellen live bekeken kunnen worden. Goed advies.

Mogelijk kritischer zijn op nieuwe medewerkers die het bedrijf een slechte naam kunnen geven.

Feller Didier

Zeer goede ervaring ,klantvriendelijk

De service is top ,met dank aan Bas Tol

zo blijven verder doen met de topservice