Familie van den Muijsenberg

Wij hebben onze jacuzzi gekocht bij SunSpa Breda. Op 18 oktober is hij bij ons geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service die SunSpa biedt m.b.t. plaatsing, installatie, uitleg hoe het bad... Wij hebben onze jacuzzi gekocht bij SunSpa Breda. Op 18 oktober is hij bij ons geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service die SunSpa biedt m.b.t. plaatsing, installatie, uitleg hoe het bad werkt etc. Niks op aan te merken!

SunSpa weet waar ze het over hebben. De informatie die we in de showroom hebben gekregen over het bad (wat hij kan etc) is goed.

De handleiding hoe de elektra voor de aansluiting voorbereid moet worden zou duidelijker mogen. Echter na telefonisch onderhoud met de aftersales zou dit opgelost zijn.

Supervriendelijk vanaf aankoop tot en met de levering. Twas aangenaam een jacuzzi te hebben gekocht bij sunspa. Alles is zeer vlot verlopen en na levering werden we nog tot tweemaal toe opgebeld met... Supervriendelijk vanaf aankoop tot en met de levering. Twas aangenaam een jacuzzi te hebben gekocht bij sunspa. Alles is zeer vlot verlopen en na levering werden we nog tot tweemaal toe opgebeld met de vraag of alles ok was! Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Vriendelijk en behulpzaam.

Peter Lippens

Hartelijk dank aan Nico, Stephanie en medewerker voor de goede uitleg in de showroom te Brugge,
alsook voor de correcte levering en plaatsing van de instalateur!
Wij genieten bijna...
alsook voor de correcte levering en plaatsing van de instalateur!
Wij genieten bijna dagelijks van de spa👍😀

Patrick Deopere

Eerst een goeie ontvangst en uitleg in de toonzaal in Brugge. Afspraken correct nageleefd, en op tijd geleverd. Prima technieker, vlot in de tuin gereden en in blokhut geplaatst. Goede uitleg bij... Eerst een goeie ontvangst en uitleg in de toonzaal in Brugge. Afspraken correct nageleefd, en op tijd geleverd. Prima technieker, vlot in de tuin gereden en in blokhut geplaatst. Goede uitleg bij ingangstelling. Een aanrader !!

Goeie uitleg in de toonzaal Brugge, goede prijs, mensen met kennis van zaken.

Voorlopig nog geen opmerkingen.

Gaston Meulenberg

Mooi bad gekocht in Breda bij Brigitte. Zeer goed advies meewerkend en ondanks klein hindernisje in tuin het bad toch kunnen plaatsen(zonder meerkosten!).

Komen de afspraken na en de...

Komen de afspraken na en de prijs is echt top.

Ondanks dat ik een zwembad jaren gehad heb ben ik een leek op gebied van een jacuzzi, daar zou ik tijdens en eventueel op de site iets meer info willen hebben om helder water te hebben en te behouden.

Meedenkend Goede Service en oprecht goed advies! Echt een aanrader en fijn dat de verkoopster mee dacht (niet commercieel maar dat je met een tevreden bad naar huis gaat!)

Ik zou tijdens de installatie graag een info brochure willen hebben over de producten die men krijgt tijdens de levering i.v.m. waterbehandeling na vakkundig plaatsen was ik het al weer vergeten! en... Ik zou tijdens de installatie graag een info brochure willen hebben over de producten die men krijgt tijdens de levering i.v.m. waterbehandeling na vakkundig plaatsen was ik het al weer vergeten! en een Nederlandse manual voor de bediening van het bad.

Erik de Kovel

Zij weten hoe je aandacht aan klanten moet geven. Kennis van zaken bij de aankoop, super snelle levering, professionele installatie en een verassende aftersales. Wij kochten in Breda een jacuzzi... Zij weten hoe je aandacht aan klanten moet geven. Kennis van zaken bij de aankoop, super snelle levering, professionele installatie en een verassende aftersales. Wij kochten in Breda een jacuzzi uit de showroom en diezelfde vrijdag stond de jacuzzi in de tuin! Bij aflevering wordt de jacuzzi volledig getest en geven ze een uitgebreide uitleg over de werking en hoe te onderhouden. Een voorbeeld voor veel bedrijven over hoe je met klanten om moet gaan!!!

Alleen de beste pompen!
Kennis van zaken
Professionele installatie
Perfecte aftersales!!!

De website mag duidelijker. Foto’s van aanwezige modellen en aanbiedingen (staan wel op marktplaats)...

Bob

Onze ervaring met Sunspa Benelux is uitstekend.
We hebben vorig jaar weer een Jacuzzi gekocht omdat we verhuisd zijn en het toch miste.
Ze herkende ons meteen en wilde graag het zelfde...
Onze ervaring met Sunspa Benelux is uitstekend.
Ze herkende ons meteen en wilde graag het zelfde model.
Deze was er nog maar wel geüpdatet waardoor hij nog meer luxe gaf.

De plaatsing ging uitstekend, de monteur is erg vriendelijk en legde precies uit hoe alles werkte.
Pas hebben met de service afdeling gebeld om de instellingen van het bedieningspaneel en we werden uitstekend te woord gestaan en ook werd er uitgelegd dat je de gebruik aanwijzingen gewoon kunt vinden op de site .
Als dit niet duidelijk genoeg is kan je ook nog op You tube ook nog zien hoe je de instelling kan doen.

Goede uitleg van wat wel kan en niet kan, daardoor goed advies.
Eerlijkheid.
Prijzen zijn goed.
Erg vriendelijk en hebben geduld.

Op dit ogenblik geen.

Van Campenhout - Fabré

Onze spa werd netjes op tijd geleverd en met de nodige kennis aangesloten. Eveneens werden al onze vragen beantwoord!!!

Snelheid en correcte levering.

Niet van toepassing.

Greta De Cuyper

Zeer aangename verkoopservice! Super kwaliteit. Snelle levering, binnen de maand hadden we onze jacuzzi al ;)

Prijs kwaliteit