Sille

Tevreden klant wel 6 maand afgewacht voor de levering van de jacuzzi maar installatie ging wel vlotjes. ( Corona tijden )

Klant vriendelijk

Meer comunnicatie in moeileke tijden

Tine Tersago

Geen klachten over Sunspa Benelux op zich, noch over het toestel, wel over het filiaal in Bilzen: 7 maanden na bestelling was er nog geen levering, terwijl de man daar had gezegd dat het 3-4 maanden... Geen klachten over Sunspa Benelux op zich, noch over het toestel, wel over het filiaal in Bilzen: 7 maanden na bestelling was er nog geen levering, terwijl de man daar had gezegd dat het 3-4 maanden ging duren. Ondertussen werden we door niemand op de hoogte gebracht over de vertraging. Bij poging tot communicatie kregen we niemand in Bilzen vast, niet per mail, niet via telefoon. Ondertussen hadden wel voorschot betaald... ik begrijp niet dat mensen zo zaken kunnen doen. Ik kan aanraden om bij Sunspa benelux in Mechelen of Nederland te bestellen, want deze mensen hebben ons uiteindelijk wel goed verder geholpen, maar ik raad zelf af om via filiaal in Bilzen aan te kopen.

Behulpzame mensen in Mechelen en Nederland

Voor filiaal Bilzen: graag betere communicatie en snellere levering

chris de meirsman

Sunspa bilzen : een ramp. Gelukkig rechtgezet door Lisette van SunspaNL

goede uitleg bij de verkoop

Mijn ervaring met Sunspa Bilzen was een ramp. Onmogelijk om contact te leggen met de verkoper. Besteld in juli 2020 en nog steeds geen leverdatum om 13/1/2021. Nul reactie op mails en telefoon wordt... Mijn ervaring met Sunspa Bilzen was een ramp. Onmogelijk om contact te leggen met de verkoper. Besteld in juli 2020 en nog steeds geen leverdatum om 13/1/2021. Nul reactie op mails en telefoon wordt nooit beantwoord ! Ik heb in de familie nog toestellen van Sunspa en zeer tevreden over. Maar als je wil bestellen, wend je dan tot Sunspa zelf in Tilburg of Mechelen. Bilzen raad ik ten zeerste af = franchising

Sagt

Na lang wachten, dan toch eindelijk de jacuzzi gekregen.
Verkoop:
Na lang wachten, dan toch eindelijk de jacuzzi gekregen.
Verkoop:
(Brigitte TOP verkoopster!) was duidelijk en ervaren m.b.t. de kennis van de producten en legt alles goed uit. Dit t.o.v. de Fonteyn. Daar werden we geïnformeerd dat we 2x 220V benodigd hadden, maar werd er niet bij verteld dat dan de warmtepomp bij gebruik, uitgeschakeld werd.

Montage bij levering:
Service monteur Rico, was óók correct, en wist duidelijk wat hij moest doen. Keurige kerel die alles goed uitlegt, dingen naar wens van de klant monteert en ook uitlegt waarom hij het wel of niet zou doen. Meedenken met zijn klanten geeft hij aan. rotzooi werd ook netjes mee retour genomen!

Na gebruik nog op 3 punten gestuit en dit gecommuniceerd of het opgelost kan worden. M.b.t. service moet ik dit nog gaan ervaren.

Duidelijk op de hoogte van product kennis

Misschien reactie snelheid m.b.t. mail

Annet

Super positieve ervaring en snelle levering

Instructies bad in Nederlands

Serge

Geen reactie bij het melden van een storing.

Bij verkoop is met erg snel.

Service is ondermaats. Je kan enkel via de website een formulier invullen, maar je wordt niet teruggebeld. Telefonisch is men voor service niet bereikbaar.

Alie Spoelder

Vandaag is de spa geleverd...snelle levertijd...super goede uitleg...netjes geplaatst...dus heel tevreden

snelle levering

weet ik eerlijk gezegd niet

noel

Zelfde probleem als Geert juni besteld levering eind september tot op heden nog geen planning of aflevering bekomen :(

veel blingbling geen levering

duidelijke info

Twan Jacobs

Bij Sunspa in Breda bij Brigitte spa gekocht. 100% tevreden. Duidelijke uitleg en info. Spa reeds voor de afgesproken levertermijn ontvangen.

Duidelijke uitleg en info. Bijzonder klantvriendelijk

Kan er (nog) geen noemen

Marie

Wij hebben onze infraroodsauna gekocht in Mechelen en zijn super geholpen door de verkoper. Week later werd de sauna al geleverd dus wij zijn helemaal tevreden!!

vriendelijk geholpen en goede service

Tot op heden geen