Gaston Meulenberg

Mooi bad gekocht in Breda bij Brigitte. Zeer goed advies meewerkend en ondanks klein hindernisje in tuin het bad toch kunnen plaatsen(zonder meerkosten!).

Komen de afspraken na en de...

Komen de afspraken na en de prijs is echt top.

Ondanks dat ik een zwembad jaren gehad heb ben ik een leek op gebied van een jacuzzi, daar zou ik tijdens en eventueel op de site iets meer info willen hebben om helder water te hebben en te behouden.

Meedenkend Goede Service en oprecht goed advies! Echt een aanrader en fijn dat de verkoopster mee dacht (niet commercieel maar dat je met een tevreden bad naar huis gaat!)

Ik zou tijdens de installatie graag een info brochure willen hebben over de producten die men krijgt tijdens de levering i.v.m. waterbehandeling na vakkundig plaatsen was ik het al weer vergeten! en... Ik zou tijdens de installatie graag een info brochure willen hebben over de producten die men krijgt tijdens de levering i.v.m. waterbehandeling na vakkundig plaatsen was ik het al weer vergeten! en een Nederlandse manual voor de bediening van het bad.

Erik de Kovel

Zij weten hoe je aandacht aan klanten moet geven. Kennis van zaken bij de aankoop, super snelle levering, professionele installatie en een verassende aftersales. Wij kochten in Breda een jacuzzi... Zij weten hoe je aandacht aan klanten moet geven. Kennis van zaken bij de aankoop, super snelle levering, professionele installatie en een verassende aftersales. Wij kochten in Breda een jacuzzi uit de showroom en diezelfde vrijdag stond de jacuzzi in de tuin! Bij aflevering wordt de jacuzzi volledig getest en geven ze een uitgebreide uitleg over de werking en hoe te onderhouden. Een voorbeeld voor veel bedrijven over hoe je met klanten om moet gaan!!!

Alleen de beste pompen!
Kennis van zaken
Professionele installatie
Perfecte aftersales!!!

De website mag duidelijker. Foto’s van aanwezige modellen en aanbiedingen (staan wel op marktplaats)...

Bob

Onze ervaring met Sunspa Benelux is uitstekend.
We hebben vorig jaar weer een Jacuzzi gekocht omdat we verhuisd zijn en het toch miste.
Ze herkende ons meteen en wilde graag het zelfde...
Onze ervaring met Sunspa Benelux is uitstekend.
Ze herkende ons meteen en wilde graag het zelfde model.
Deze was er nog maar wel geüpdatet waardoor hij nog meer luxe gaf.

De plaatsing ging uitstekend, de monteur is erg vriendelijk en legde precies uit hoe alles werkte.
Pas hebben met de service afdeling gebeld om de instellingen van het bedieningspaneel en we werden uitstekend te woord gestaan en ook werd er uitgelegd dat je de gebruik aanwijzingen gewoon kunt vinden op de site .
Als dit niet duidelijk genoeg is kan je ook nog op You tube ook nog zien hoe je de instelling kan doen.

Goede uitleg van wat wel kan en niet kan, daardoor goed advies.
Eerlijkheid.
Prijzen zijn goed.
Erg vriendelijk en hebben geduld.

Op dit ogenblik geen.

Van Campenhout - Fabré

Onze spa werd netjes op tijd geleverd en met de nodige kennis aangesloten. Eveneens werden al onze vragen beantwoord!!!

Snelheid en correcte levering.

Niet van toepassing.

Greta De Cuyper

Zeer aangename verkoopservice! Super kwaliteit. Snelle levering, binnen de maand hadden we onze jacuzzi al ;)

Prijs kwaliteit

Thijs

Super geholpen bij de aanschaf van een sauna

Prijs kwaliteitsverhouding is super en klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel

Jan Lauwers

Hallo, dit is de tweede Spa die ik aangekocht heb bij Sunspa. Nu een My Spa Quebec. Met een kraan over ons dakje gezet en een top installateur heeft alles in de juiste banen geleid. Sorry hè. Als... Hallo, dit is de tweede Spa die ik aangekocht heb bij Sunspa. Nu een My Spa Quebec. Met een kraan over ons dakje gezet en een top installateur heeft alles in de juiste banen geleid. Sorry hè. Als dit te veel reclame is maar.. . Sunspa. Dankjulliewel.
Nu gaan we nog FF genieten. Dikke Merci van Jan en Ann.

Aankoop service, levering en installatie.

Meer info geven op de website voor beginners.

Gheysens Carlo

Bij aankoop goede service en installatie genoten van de swimspa.
Bij aankoop goede service en installatie genoten van de swimspa.
Na vaststellen van uitzonderlijk probleem in jacuzzi gedeelte heb ik op heel vlugge en kordate manier aangesproken geweest door verantwoordelijke en onmiddellijk de enige en goede oplossing mogen ontvangen , volledig nieuwe swimspa met terug alle garantie erbij ontvangen!!!
Was voor beide partijen niet leuk om deze problemen te hebben mààr deze service maakt zeker en vast de tevredenheid nog groter!
Geloof me, deze service vind je echt nergens !
Bedankt aan alle verantwoordelijken binnen deze organisatie.

De drang naar tevredenheid behouden en ook na verkoop van onze swimspa!
Na vaststellen probleem, héél vlugge en correcte aanpak van probleem.
Geen zin in eindeloze discussie's mààr wel...
De drang naar tevredenheid behouden en ook na verkoop van onze swimspa!
Na vaststellen probleem, héél vlugge en correcte aanpak van probleem.
Geen zin in eindeloze discussie's mààr wel naar vlotte correcte oplossing voor alle partijen.

Geen, is een absolute aanrader én beveel deze echt 100% aan iedereen.
Geen, is een absolute aanrader én beveel deze echt 100% aan iedereen.
Heb in het verleden zowel op prive vlak als in mijn functie van Manager dit nog nooit meegemaakt dat er niettegenstaande dure oplssing toch heel vlug deze aanpak wordt voorgesteld.
Hou deze aanpak aan én jullie kunnen alleen maar nog meer klanten verdienen!
Proficiat.

Giuseppe

Opnieuw 10 op 10

Klein probleem aan onze spa is mooi opgelost.

Top service.Met dank aan Nico.