Gurny Erwin

Heel tevreden over de aankoop en naservice

Prijs/kwaliteit/sercive

Geen opmerkingen

F. De Kok

Spa gekocht bij Brigitte in Breda. Super goed advies gehad. Levering door Rico En collega was ook top. Goede uitleg en met collega bleven deze mannen tot de Spa helemaal gevuld was. Top zaak met top... Spa gekocht bij Brigitte in Breda. Super goed advies gehad. Levering door Rico En collega was ook top. Goede uitleg en met collega bleven deze mannen tot de Spa helemaal gevuld was. Top zaak met top service. We gaan er lang van genieten. Thanx Brigitte, Rico en collega. ???

Afspraken nakomen

Nog geen gevonden

Van damme luc

Na begin dit jaar en barrelsauna gekocht te hebben ,die perfect aan alles voldeed ,levering ,plaatsing ,hebben ze en sunspa 2000cl geleverd ,weer heel goede afspraken , juist iets langer moeten... Na begin dit jaar en barrelsauna gekocht te hebben ,die perfect aan alles voldeed ,levering ,plaatsing ,hebben ze en sunspa 2000cl geleverd ,weer heel goede afspraken , juist iets langer moeten wachten door corona gekte ,geleverd en geplaatst op heel correcte manier, en tevreden klant

Twee verschillende plaatsers, maar van heel goede kwaliteit

Hopelijk is de na service prima ,maar hoef daar hopelijk geen gebruik van te maken

Linda De Smet

Met een goed gevoel buiten gegaan

Prijs, kwaliteit en vriendelijk

Het enige minpuntje een te lange levertijd, wij hopen stiekem op een wonder dat de jacuzzi sneller geleverd wordt

Ingrid

Goede service. Na de aanschaf van de spa hadden we rustig de tijd om thuis alles voor te bereiden. Na een berichtje kon de jacuzzi binnen een week geleverd worden. Helemaal naar tevredenheid.

Duidelijke uitleg, snelle levering.

Website up to date houden.

RONNY

Ik heb een klein probleem gehad met de radio van de sauna.
de bedrijfseigenaar heeft mijn persoonlijk opgebeld om het probleem op te lossen.
Een bedrijfseigenaar met een hart op de juiste...
Ik heb een klein probleem gehad met de radio van de sauna.
Een bedrijfseigenaar met een hart op de juiste plaats.
Zeker een aanrader om daar een infrarood sauna te kopen.

snelle levering
feedback na verkoop

de ontvangts van de radio misschien verbeteren.zodat er geen oplossing moet gezocht worden achteraf.

Bosschaert - Van Haverbeke

Infrarood gekocht in showroom te Gent.
Prima uitleg en info gekregen alsook super prijs ! Levering prima verlopen . Zeer tevreden ondertussen met onze infrarood 👍👍👍

Prijs / kwaliteit / service

Geen !

Boone

Très content de mon jackouzy pro édition limitée je recommande très bon service après vente merci

Très satisfait

Très satisfait merci

E. Schabbink

Jacuzzi en infrarood sauna gekocht in Weerselo. Prima voorlichting en levering. Jarno en Bram komen hun afspraken na en maken zelfs van de plaatsing een feestje. Denken goed mee en prima service.... Jacuzzi en infrarood sauna gekocht in Weerselo. Prima voorlichting en levering. Jarno en Bram komen hun afspraken na en maken zelfs van de plaatsing een feestje. Denken goed mee en prima service. Zeer tevreden!

Goede voorlichting en prima service (ook na plaatsing)

Jolien Cop

Professionele firma met goede prijs/kwaliteit producten. Top service, snelle installatie, deskundige uitleg

Professioneel, prijs/kwaliteit, snelle installatie, goede uitleg

Betaling beter opvolgen