Je aankoop wordt beschermd

Leuke ontvangst bij Sunspa Benelux Gent

Top service en installatie

Installatie was echt top !!! 10 op 10

Fam. de Graaf

Goede service en keurig geleverd in onze tuin.
Mooie showroom en leuk ontvangen in Breda.

Eerlijkheid, en de juiste prijs-kwaliteit

Geen.

Vermeulen

Wat zijn we blij met onze Spa.
We zijn keurig en behulpzaam geholpen wat een vak kennis en duidelijkheid in de uitleg.
Niks wat teveel en meedenken waarderen we echt.

Nu...

Behulpzaam
Vakkennis

Ga zo door!

Ik wou op zondag 22 - 04- 2018 een jacuzzi gaan kopen samen met mijn vrouw , had foto's van mijn ouden jacuzzi genomen en factuur meegenomen
zoals vermeld staat in jullie wep site

volgens mij begint daar de service

klant vriendelijk, jammer wij gaan nu naar een ander

Reactie Sunspa Benelux:

Beste heer de Leeuw,

Allereerst hartelijk dank voor het insturen van uw review. We betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek aan de Sunspa showroom in Breda.

We hebben contact gehad met de bedrijfsleider van Sunspa Breda en ondanks dat zij zich dit voorval niet kan herinneren vinden we het nogmaals erg spijtig. Service staat bij Sunspa Benelux namelijk altijd op nummer 1.

U bent te allen tijde van harte welkom in onze showroom in Breda, waar we u uiteraard zoals u mag verwachten willen helpen met al uw vragen en op de juiste manier willen begeleiden in uw zoektocht naar een Jacuzzi of sauna.

Sunspa Benelux

CARDON GARY

HALLO ik wacht al meer dan een maand voor de pomp van mijn spa te komen maken ze zijn hier al eens geweest MAAR hadden geen pomp bij terwijl jullie goed wisten dat ze stuk was wat een service!!!!!!!

Fantastisch, top verkoper in de showroom.

Over alles duidelijke informatie gekregen en antwoord op al onze vragen. Ook enkele tips gekregen.

Op de website alle paginas tonen. Veel paginas moet je opzoeken met de zoekbar.

Kristof

Zeer tevreden! Meneer Faouzi is echt een vakman!

A. Huizing

Inmiddels weer goede ervaring met Sunspa vestiging in Joure. Lijkt een goed en professioneel bedrijf. Correcte afhandeling van de verkoop en ook weghalen van onze oude Spa en installatie van de...

Prima informatie tijdens de verkoop. Grote showroom waar veel modellen live bekeken kunnen worden. Goed advies.

Mogelijk kritischer zijn op nieuwe medewerkers die het bedrijf een slechte naam kunnen geven.

Feller Didier

Zeer goede ervaring ,klantvriendelijk

De service is top ,met dank aan Bas Tol

zo blijven verder doen met de topservice

Van Duyse

Nico is een man die steeds naar de juiste oplossing zoekt bij problemen !!! Een echte aanrader dus !

Service op maat van de klant

Geen, tevreden!