Patricia

Wij hebben onze jacuzzi via de winkel in Brugge gekocht . De verkoper Nico heeft ons super advies gegeven bij de keuze van aankoop. Alles was perfect . Correct op datum geleverd.Zeer tevreden !!

Top service!

Geen , alles is perfect!

Geert

Jacuzzi gekocht in juni, beloofde levering begin sept, na mail van ons uit levering pas eind oktober

??

Correcte info geven, geen beloftes doen die je niet kan waarmaken

Reactie Sunspa Benelux:

Beste klant,
Beste klant,
Zoals zojuist ook telefonisch aangegeven vinden wij het ontzettend vervelend dat de levering van uw jacuzzi vertraging heeft opgelopen, dit is helaas ook bij veel andere klanten het geval als gevolg van de impact van de onvoorziene situatie omtrent Covid-19.
Alsnog hoop ik dat u na de levering van uw jacuzzi heerlijk kunt gaan genieten.
Met vriendelijke groeten,
Team Sunspa Benelux

Geert

Wij hebben in augustus een mirador overkapping laten plaatsen. Een toevoeging voor onze tuin. Hebben er al vaak onder gezeten. Dank voor het plaatsen ?

N/a

Erik

Wij hebben telefonisch een spa besteld bij Brigitte in Breda. Dit vertrouwen kwam mede door de positieve feedback op deze site. Het vertrouwen is dan ook absoluut niet beschaamd. Er waren door... Wij hebben telefonisch een spa besteld bij Brigitte in Breda. Dit vertrouwen kwam mede door de positieve feedback op deze site. Het vertrouwen is dan ook absoluut niet beschaamd. Er waren door Corona en drukte leveringsproblemen maar Brigitte heeft toch een uitstekend alternatief aangeboden. De monteur Rico is een aardige kerel en een vakman. Alles wordt keurig werkend opgeleverd en er wordt ook een duidelijke uitleg gegeven over de werking en het onderhoud. Onverwachts werd de spa ook nog eerder geleverd. Wat een super cadeau. Tijdens de hittegolf bleekt de spa een uitstekende afkoeling te kunnen zijn! Brigitte en Rico bedankt!

komen de gemaakte afspraken ondanks grote drukte wel na.

Gurny Erwin

Heel tevreden over de aankoop en naservice

Prijs/kwaliteit/sercive

Geen opmerkingen

F. De Kok

Spa gekocht bij Brigitte in Breda. Super goed advies gehad. Levering door Rico En collega was ook top. Goede uitleg en met collega bleven deze mannen tot de Spa helemaal gevuld was. Top zaak met top... Spa gekocht bij Brigitte in Breda. Super goed advies gehad. Levering door Rico En collega was ook top. Goede uitleg en met collega bleven deze mannen tot de Spa helemaal gevuld was. Top zaak met top service. We gaan er lang van genieten. Thanx Brigitte, Rico en collega. ???

Afspraken nakomen

Nog geen gevonden

Van damme luc

Na begin dit jaar en barrelsauna gekocht te hebben ,die perfect aan alles voldeed ,levering ,plaatsing ,hebben ze en sunspa 2000cl geleverd ,weer heel goede afspraken , juist iets langer moeten... Na begin dit jaar en barrelsauna gekocht te hebben ,die perfect aan alles voldeed ,levering ,plaatsing ,hebben ze en sunspa 2000cl geleverd ,weer heel goede afspraken , juist iets langer moeten wachten door corona gekte ,geleverd en geplaatst op heel correcte manier, en tevreden klant

Twee verschillende plaatsers, maar van heel goede kwaliteit

Hopelijk is de na service prima ,maar hoef daar hopelijk geen gebruik van te maken

Linda De Smet

Met een goed gevoel buiten gegaan

Prijs, kwaliteit en vriendelijk

Het enige minpuntje een te lange levertijd, wij hopen stiekem op een wonder dat de jacuzzi sneller geleverd wordt

Ingrid

Goede service. Na de aanschaf van de spa hadden we rustig de tijd om thuis alles voor te bereiden. Na een berichtje kon de jacuzzi binnen een week geleverd worden. Helemaal naar tevredenheid.

Duidelijke uitleg, snelle levering.

Website up to date houden.

RONNY

Ik heb een klein probleem gehad met de radio van de sauna.
de bedrijfseigenaar heeft mijn persoonlijk opgebeld om het probleem op te lossen.
Een bedrijfseigenaar met een hart op de juiste...
Ik heb een klein probleem gehad met de radio van de sauna.
Een bedrijfseigenaar met een hart op de juiste plaats.
Zeker een aanrader om daar een infrarood sauna te kopen.

snelle levering
feedback na verkoop

de ontvangts van de radio misschien verbeteren.zodat er geen oplossing moet gezocht worden achteraf.