Sunspa Benelux

Sunspa Benelux Ook benieuwd naar feedback over de webshop Sunspa Benelux? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Sunspa Benelux met 9.3/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.

Caron
Prima (7/10)
Caron

dienst na verkoop aanpassen

Score voor Sunspa Benelux:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dank aan nico bij sunspa om alles in orde te brengen.

Heel vriendelijk geholpen

Zeer goede ervaring.

Inneke Teunissen
Inneke Teunissen

Heel goed geholpen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In maart hebben wij onze sunspa gekocht en binnen 2 weken werd deze afgeleverd en geïnstalleerd bij ons op de camping. we hebben nog geen seconde spijt gehad van onze aankoop bij sunspa heel vriendelijk geholpen en alle tijd werd voor ons genomen. komende zomer word het heerlijk genieten voor ons.

Goede service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede verkoop en service.

Voldoende (6/10)

Klantvriendelijk

Betere communicatie tussen verkoper en onderfirma die alles plaatst en herstellingen uitvoert

Score voor Sunspa Benelux:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk , ik zal waarschijnlijk 1 op de zoveel zijn , maar al 3 weken aan het wachten op een kapot stuk in onze pelletkachel.

Santens Jean-Paul
Santens Jean-Paul

Wij kregen een perfecte uitleg over de werking van onze cabine

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn supertevreden met onze infra4health cabine! nooit gedacht maar nu al een voltreffer!.

Wiegmans
Wiegmans
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over dit bedrijf. behulpzame mensen van begin tot eind.

Goed (8/10)

De verkoper van Mechelen

Score voor Sunspa Benelux:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De dienst na verkoop is goed nadat de verkoopsverantwoordelijke van mechelen terug was hij heeft mij goed geholpen en de pelletkachel werkt terug perfect . met dank pascal.

Zeer slecht (2/10)

Goede bereikbaarheid en after sales

Score voor Sunspa Benelux:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Een paar weken geleden een negatieve review geplaatst. ik ontving een mail dat er binnen twee weken contact opgenomen zou worden om de klacht op te lossen en dat na twee weken mijn bericht sowieso geplaatst zou worden. .
helaas beide is niet gebeurd.

N.v.t.

Zorg voor goede interne communicatie en after sale. En ruimere telefonische beschikbaarheid.
En laat het personeel bedenken dat het hun werk is en ze daarvan eten.

Score voor Sunspa Benelux:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onprofessionele ervaring met het personeel. ik wacht al enige tijd op 2 latten van de kuip die stuk zijn en ik besteld heb. na enige tijd eens gebeld hoe de zaken ervoor staan. het antwoord geen idee, maar als het er is krijgt u ze. .. daarna kreeg ik een mail adres van de persoon die daar klaarblijkelijk over ging. hij gaf echter geen idee waar mijn bestelling over ging en vroeg wederom om de foto's. .
sorry, maar het lijkt mij dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan en dat als ze zelf niet weten waar het over gaat je dat intern oplost. nu blijk ik al weken te wachten op iets wat niemand iets van af weet? .
toen ik mailde dat ik dat niet onprofessioneel vond een aannam dat ze dat zelf gingen oplossen kreeg ik als antwoord dat hij mijn antwoord ongepast vond en nu voor straf minimaal 2 weken extra moet wachten omdat de meneer in qwesti eerst op vakantie ging. .
wat een week houding en professionaliteit brrr.

Bedrijfsinformatie

Sunspa Benelux is dé nummer één op het gebied van Jacuzzi's en Spa's. Met het grootste Jacuzzi assortiment in de Benelux, 7 vestigingen in Nederland en België, een eigen installatie & service team, heeft Sunspa al meer dan 8000 klanten mogen voorzien van een topkwaliteit wellness product.
Adres
Ettensebaan 21