Rinaldi

Kwaliteit!!

Doe zo verder!!

Dhr. L. Nulens

Topservice!

Zeer vriendelijk en professioneel, uitstekende service.

Geen.

Sylvie Boussauw

Lange levertijd. Er was gemeld op 22 weken. Dan zou deze half juni geleverd moeten worden. Zelf constant moeten vragen om meer info ivm leverdatum, meestal zelfs gewoon geen reactie op mails.... Lange levertijd. Er was gemeld op 22 weken. Dan zou deze half juni geleverd moeten worden. Zelf constant moeten vragen om meer info ivm leverdatum, meestal zelfs gewoon geen reactie op mails. Uiteindelijk 2maand later geleverd. Vrouw aan telefoon ook onvriendelijk. Wel fijne jacuzi

Goede verkoper in Brugge

Communicatie op alle vlakken! Vlugger communiceren als afgesproken leverdatum niet door gaat en vriendelijker aan telefoon zijn.

Ad van Drunen

Ervaring met dit bedrijf een 10 met een griffel.

Alles is toppie. In maart in Breda door Brigitte ontvangen met heerlijke koffie. Ze neemt alle tijd voor je. Sauna besteld en afgesproken levering in augustus. 31 augustus is onze sauna gebracht en... Alles is toppie. In maart in Breda door Brigitte ontvangen met heerlijke koffie. Ze neemt alle tijd voor je. Sauna besteld en afgesproken levering in augustus. 31 augustus is onze sauna gebracht en gemonteerd door Peter en Timo, echt vakmensen en heel leuke mannen. Alleen maar roem.
Wij zullen Sunspa Breda dan ook van harte aanbevelen.

Er zijn geen verbeter punten.

Gerard & Colinda van de Put

Top ervaring en service tot nu toe.
Top ervaring en service tot nu toe.
Erg fijn en vriendelijk en persoonlijk geholpen door Brigitte bij de bestelling van onze Spa bij Sunspa Breda. We hebben ons eerst laten voor liggen door Arthur waarna we bij verschillende bedrijven geweest zijn om te kijken en te vergelijken. Maar in Breda zijn we het prettigste geholpen daarom daar ook naar terug gegaan om de Spa te bestellen toen zoals eerder gezicht keurig vriendelijk en correct geholpen door Brigitte kortom TOP.versoonlijk

Persoonlijke en vriendelijk benadering.

De levering tijd maar daar hebben ze zelf ook niet veel invloed op.

Familie Dendas

Onze jacuzzi ,5 personen, in het voorjaar gekocht bij Sunspa Bilzen , desondanks te grote drukte een top service gekregen. Zeer aangename mensen en winkel. Zeer tevreden over product en... Onze jacuzzi ,5 personen, in het voorjaar gekocht bij Sunspa Bilzen , desondanks te grote drukte een top service gekregen. Zeer aangename mensen en winkel. Zeer tevreden over product en levering!
Familie Dendas (Velm)

Top service ondanks de drukte.

Blijf verder doen met je tip service.

DECORT Hendrik

Top tot nu toe

Heb 1 jaar en 2 maanden een zwemspa Allicante, alles in orde. Gisteren zag ik dat de hoofdkussens bubbels vertoonden en afschilferden. Sunspa Gent bezorgde mij vandaag al gratis 3 nieuwe kussens.... Heb 1 jaar en 2 maanden een zwemspa Allicante, alles in orde. Gisteren zag ik dat de hoofdkussens bubbels vertoonden en afschilferden. Sunspa Gent bezorgde mij vandaag al gratis 3 nieuwe kussens. Van een zeer goede service gesproken. !

Shauni Verelst

Zeer vriendelijk, snelle levering en plaatsing. Alles verliep zoals het gepland was. De persoon die de jacuzzi kwam plaatsen was zeer vriendelijk. Zeeer goede service en uitleg nadien! Wij raden... Zeer vriendelijk, snelle levering en plaatsing. Alles verliep zoals het gepland was. De persoon die de jacuzzi kwam plaatsen was zeer vriendelijk. Zeeer goede service en uitleg nadien! Wij raden deze zeker aan aan. De coverlift, cover en producten kregen we er zo bij, zeer tevreden!

Niets

Tom

Plaatsen van jacuzzi

Alles werd geleverd en geplaatst zoals afgesproken

Leo Grimmelius

Wij zijn fantastisch geholpen door Brigitte, duidelijke uitleg en ze kwam zeer professioneel over. Ook het installeren van de jacuzzi door Rico was perfect.

Duidelijkheid, professioneel. Aardig.

Nvt