Jan Lauwers

Hallo, dit is de tweede Spa die ik aangekocht heb bij Sunspa. Nu een My Spa Quebec. Met een kraan over ons dakje gezet en een top installateur heeft alles in de juiste banen geleid. Sorry hè. Als...

Aankoop service, levering en installatie.

Meer info geven op de website voor beginners.

Gheysens Carlo

Bij aankoop goede service en installatie genoten van de swimspa.
Na vaststellen van uitzonderlijk probleem in jacuzzi gedeelte heb ik op heel vlugge en kordate manier aangesproken geweest door...

De drang naar tevredenheid behouden en ook na verkoop van onze swimspa!
Na vaststellen probleem, héél vlugge en correcte aanpak van probleem.
Geen zin in eindeloze discussie's mààr wel naar vlotte correcte oplossing voor alle partijen.

Geen, is een absolute aanrader én beveel deze echt 100% aan iedereen.
Heb in het verleden zowel op prive vlak als in mijn functie van Manager dit nog nooit meegemaakt dat er niettegenstaande dure oplssing toch heel vlug deze aanpak wordt voorgesteld.
Hou deze aanpak aan én jullie kunnen alleen maar nog meer klanten verdienen!
Proficiat.

Giuseppe

Opnieuw 10 op 10

Klein probleem aan onze spa is mooi opgelost.

Top service.Met dank aan Nico.

GARY CARDON

Heel te vrede over ons infrarood sauna

Giuseppe

Leuke ontvangst bij Sunspa Benelux Gent

Top service en installatie

Installatie was echt top !!! 10 op 10

Fam. de Graaf

Goede service en keurig geleverd in onze tuin.
Mooie showroom en leuk ontvangen in Breda.

Eerlijkheid, en de juiste prijs-kwaliteit

Geen.

Vermeulen

Wat zijn we blij met onze Spa.
We zijn keurig en behulpzaam geholpen wat een vak kennis en duidelijkheid in de uitleg.
Niks wat teveel en meedenken waarderen we echt.

Nu...

Behulpzaam
Vakkennis

Ga zo door!

Ik wou op zondag 22 - 04- 2018 een jacuzzi gaan kopen samen met mijn vrouw , had foto's van mijn ouden jacuzzi genomen en factuur meegenomen
zoals vermeld staat in jullie wep site

volgens mij begint daar de service

klant vriendelijk, jammer wij gaan nu naar een ander

Reactie Sunspa Benelux:

Beste heer de Leeuw,

Allereerst hartelijk dank voor het insturen van uw review. We betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek aan de Sunspa showroom in Breda.

We hebben contact gehad met de bedrijfsleider van Sunspa Breda en ondanks dat zij zich dit voorval niet kan herinneren vinden we het nogmaals erg spijtig. Service staat bij Sunspa Benelux namelijk altijd op nummer 1.

U bent te allen tijde van harte welkom in onze showroom in Breda, waar we u uiteraard zoals u mag verwachten willen helpen met al uw vragen en op de juiste manier willen begeleiden in uw zoektocht naar een Jacuzzi of sauna.

Sunspa Benelux

CARDON GARY

HALLO ik wacht al meer dan een maand voor de pomp van mijn spa te komen maken ze zijn hier al eens geweest MAAR hadden geen pomp bij terwijl jullie goed wisten dat ze stuk was wat een service!!!!!!!

Fantastisch, top verkoper in de showroom.

Over alles duidelijke informatie gekregen en antwoord op al onze vragen. Ook enkele tips gekregen.

Op de website alle paginas tonen. Veel paginas moet je opzoeken met de zoekbar.