Alie Spoelder

Vandaag is de spa geleverd...snelle levertijd...super goede uitleg...netjes geplaatst...dus heel tevreden

snelle levering

weet ik eerlijk gezegd niet

noel

Zelfde probleem als Geert juni besteld levering eind september tot op heden nog geen planning of aflevering bekomen :(

veel blingbling geen levering

duidelijke info

Twan Jacobs

Bij Sunspa in Breda bij Brigitte spa gekocht. 100% tevreden. Duidelijke uitleg en info. Spa reeds voor de afgesproken levertermijn ontvangen.

Duidelijke uitleg en info. Bijzonder klantvriendelijk

Kan er (nog) geen noemen

Marie

Wij hebben onze infraroodsauna gekocht in Mechelen en zijn super geholpen door de verkoper. Week later werd de sauna al geleverd dus wij zijn helemaal tevreden!!

vriendelijk geholpen en goede service

Tot op heden geen

Hilda

We hebben een jacuzzi in Weerselo gekocht en zijn weer super geholpen

goede service

niet gevonden

Patricia

Wij hebben onze jacuzzi via de winkel in Brugge gekocht . De verkoper Nico heeft ons super advies gegeven bij de keuze van aankoop. Alles was perfect . Correct op datum geleverd.Zeer tevreden !!

Top service!

Geen , alles is perfect!

Geert

Jacuzzi gekocht in juni, beloofde levering begin sept, na mail van ons uit levering pas eind oktober

??

Correcte info geven, geen beloftes doen die je niet kan waarmaken

Reactie Sunspa Benelux:

Beste klant,
Beste klant,
Zoals zojuist ook telefonisch aangegeven vinden wij het ontzettend vervelend dat de levering van uw jacuzzi vertraging heeft opgelopen, dit is helaas ook bij veel andere klanten het geval als gevolg van de impact van de onvoorziene situatie omtrent Covid-19.
Alsnog hoop ik dat u na de levering van uw jacuzzi heerlijk kunt gaan genieten.
Met vriendelijke groeten,
Team Sunspa Benelux

Geert

Wij hebben in augustus een mirador overkapping laten plaatsen. Een toevoeging voor onze tuin. Hebben er al vaak onder gezeten. Dank voor het plaatsen ?

N/a

Erik

Wij hebben telefonisch een spa besteld bij Brigitte in Breda. Dit vertrouwen kwam mede door de positieve feedback op deze site. Het vertrouwen is dan ook absoluut niet beschaamd. Er waren door... Wij hebben telefonisch een spa besteld bij Brigitte in Breda. Dit vertrouwen kwam mede door de positieve feedback op deze site. Het vertrouwen is dan ook absoluut niet beschaamd. Er waren door Corona en drukte leveringsproblemen maar Brigitte heeft toch een uitstekend alternatief aangeboden. De monteur Rico is een aardige kerel en een vakman. Alles wordt keurig werkend opgeleverd en er wordt ook een duidelijke uitleg gegeven over de werking en het onderhoud. Onverwachts werd de spa ook nog eerder geleverd. Wat een super cadeau. Tijdens de hittegolf bleekt de spa een uitstekende afkoeling te kunnen zijn! Brigitte en Rico bedankt!

komen de gemaakte afspraken ondanks grote drukte wel na.

Gurny Erwin

Heel tevreden over de aankoop en naservice

Prijs/kwaliteit/sercive

Geen opmerkingen