E. Schabbink

Jacuzzi en infrarood sauna gekocht in Weerselo. Prima voorlichting en levering. Jarno en Bram komen hun afspraken na en maken zelfs van de plaatsing een feestje. Denken goed mee en prima service.... Jacuzzi en infrarood sauna gekocht in Weerselo. Prima voorlichting en levering. Jarno en Bram komen hun afspraken na en maken zelfs van de plaatsing een feestje. Denken goed mee en prima service. Zeer tevreden!

Goede voorlichting en prima service (ook na plaatsing)

Jolien Cop

Professionele firma met goede prijs/kwaliteit producten. Top service, snelle installatie, deskundige uitleg

Professioneel, prijs/kwaliteit, snelle installatie, goede uitleg

Betaling beter opvolgen

Spa gekocht in showroom Mechelen,uitgebreide uitleg gekregen.
Vlot op tijd op tijd geleverd en geïnstalleerd door Barry.

Uitgebreid aanbod

Open model,ondertussen aanwezig in showroom Mechelen.

Wij hebben onze jacuzzi bij Sunspa Breda gekocht. Niets meer dan lof! We zijn fantastisch geholpen door Brigitte. Alles mooi op tijd geleverd zoals afgesproken. Tevens compliment aan Barry, het was... Wij hebben onze jacuzzi bij Sunspa Breda gekocht. Niets meer dan lof! We zijn fantastisch geholpen door Brigitte. Alles mooi op tijd geleverd zoals afgesproken. Tevens compliment aan Barry, het was bloedje heet die dag, 30+ graden. Hij heeft ervoor gezorgd dat de jacuzzi op de juiste plaats kwam te staan, niks was hem teveel, fantastisch!

Vriendelijkheid, eerlijk en niet opdringerig!

Fam. Ewes

Super geholpen! We waren voor een mooie prijs geholpen met onze jacuzzi echter beter zoals de concurrentie met adverteerde. Wij zijn blij met veel plezier te kunnen zeggen dat we jullie zeker... Super geholpen! We waren voor een mooie prijs geholpen met onze jacuzzi echter beter zoals de concurrentie met adverteerde. Wij zijn blij met veel plezier te kunnen zeggen dat we jullie zeker adviseren.

Duidelijke uitleg, meedenkend en ze nemen de tijd voor je hier is niet alleen verkopen van belang ook de aandacht aan de klant.

Positief.

Zeer goede uitleg en tips verkregen in de showroom te Mechelen.

Op de site niet echt duidelijk waar je de spa-producten kan bekijken en bestellen.... ik veronderstel enkel in showroom dus?

Familie van den Muijsenberg

Wij hebben onze jacuzzi gekocht bij SunSpa Breda. Op 18 oktober is hij bij ons geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service die SunSpa biedt m.b.t. plaatsing, installatie, uitleg hoe het bad... Wij hebben onze jacuzzi gekocht bij SunSpa Breda. Op 18 oktober is hij bij ons geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service die SunSpa biedt m.b.t. plaatsing, installatie, uitleg hoe het bad werkt etc. Niks op aan te merken!

SunSpa weet waar ze het over hebben. De informatie die we in de showroom hebben gekregen over het bad (wat hij kan etc) is goed.

De handleiding hoe de elektra voor de aansluiting voorbereid moet worden zou duidelijker mogen. Echter na telefonisch onderhoud met de aftersales zou dit opgelost zijn.

Supervriendelijk vanaf aankoop tot en met de levering. Twas aangenaam een jacuzzi te hebben gekocht bij sunspa. Alles is zeer vlot verlopen en na levering werden we nog tot tweemaal toe opgebeld met... Supervriendelijk vanaf aankoop tot en met de levering. Twas aangenaam een jacuzzi te hebben gekocht bij sunspa. Alles is zeer vlot verlopen en na levering werden we nog tot tweemaal toe opgebeld met de vraag of alles ok was! Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Vriendelijk en behulpzaam.

Peter Lippens

Hartelijk dank aan Nico, Stephanie en medewerker voor de goede uitleg in de showroom te Brugge,
alsook voor de correcte levering en plaatsing van de instalateur!
Wij genieten bijna...
alsook voor de correcte levering en plaatsing van de instalateur!
Wij genieten bijna dagelijks van de spa👍😀

Patrick Deopere

Eerst een goeie ontvangst en uitleg in de toonzaal in Brugge. Afspraken correct nageleefd, en op tijd geleverd. Prima technieker, vlot in de tuin gereden en in blokhut geplaatst. Goede uitleg bij... Eerst een goeie ontvangst en uitleg in de toonzaal in Brugge. Afspraken correct nageleefd, en op tijd geleverd. Prima technieker, vlot in de tuin gereden en in blokhut geplaatst. Goede uitleg bij ingangstelling. Een aanrader !!

Goeie uitleg in de toonzaal Brugge, goede prijs, mensen met kennis van zaken.

Voorlopig nog geen opmerkingen.