DECORT Hendrik

Top tot nu toe

Heb 1 jaar en 2 maanden een zwemspa Allicante, alles in orde. Gisteren zag ik dat de hoofdkussens bubbels vertoonden en afschilferden. Sunspa Gent bezorgde mij vandaag al gratis 3 nieuwe kussens.... Heb 1 jaar en 2 maanden een zwemspa Allicante, alles in orde. Gisteren zag ik dat de hoofdkussens bubbels vertoonden en afschilferden. Sunspa Gent bezorgde mij vandaag al gratis 3 nieuwe kussens. Van een zeer goede service gesproken. !

Shauni Verelst

Zeer vriendelijk, snelle levering en plaatsing. Alles verliep zoals het gepland was. De persoon die de jacuzzi kwam plaatsen was zeer vriendelijk. Zeeer goede service en uitleg nadien! Wij raden... Zeer vriendelijk, snelle levering en plaatsing. Alles verliep zoals het gepland was. De persoon die de jacuzzi kwam plaatsen was zeer vriendelijk. Zeeer goede service en uitleg nadien! Wij raden deze zeker aan aan. De coverlift, cover en producten kregen we er zo bij, zeer tevreden!

Niets

Tom

Plaatsen van jacuzzi

Alles werd geleverd en geplaatst zoals afgesproken

Leo Grimmelius

Wij zijn fantastisch geholpen door Brigitte, duidelijke uitleg en ze kwam zeer professioneel over. Ook het installeren van de jacuzzi door Rico was perfect.

Duidelijkheid, professioneel. Aardig.

Nvt

Nikki

We zijn heel goed geholpen in de showroom en we hadden direct een goed gevoel. Vrienden hebben onze Sunspa aanbevolen en dat ga ik zeker ook doen!

Veel keuze, fijne verkoper in de showroom en zeer goed uitgelegd waar we rekening mee moeten houden.

De levertijden zijn helaas wel lang, maar het is het wachten waard!

Ben

Super goed geholpen, door Brigitte, bij Sunspa in Breda. Goede en eerlijke informatie. Wij kregen alle tijd om te kijken, erin te zitten en een beslissing te nemen, welke het zou worden. Echt een... Super goed geholpen, door Brigitte, bij Sunspa in Breda. Goede en eerlijke informatie. Wij kregen alle tijd om te kijken, erin te zitten en een beslissing te nemen, welke het zou worden. Echt een aanrader.

Goede en eerlijke informatie. Denkt met je mee!

Helaas liep de levertijd, op naar bijna 9 maanden. Door allerlei omstandigheden gebeurt dit dan.Dit is vervelend, maar dan ontbreekt er een stukje communicatie van Sunspa uit. Uiteindelijk is het... Helaas liep de levertijd, op naar bijna 9 maanden. Door allerlei omstandigheden gebeurt dit dan.Dit is vervelend, maar dan ontbreekt er een stukje communicatie van Sunspa uit. Uiteindelijk is het netjes opgelost en is de Jacuzzi zelfs op hemelvaartsdag geplaatst. Super!!

Bart Govaerts

Goede samenwerking met Sunspa Benelux en correcte levering en installatie!

Top service door installateur van de spa, ondanks dat maar 1 persoon de installatie doet. Kleine attentie gekregen wegens lange levertijd door Corona.

Door Corona zeer lange wachttijd voor levering, Voorstel is om tussentijds even zelf een korte update te geven aan klant in plaats dat klant zelf hierachter moet vragen.

Corina Wijdemans

Levertijd was wel wat lang, maar enorm blij dat wij gekozen hebben voor Sunspa. Verkoper in de showroom was super vriendelijk en heeft ons enorm goed geholpen. Service vanuit Sunspa was ook super.... Levertijd was wel wat lang, maar enorm blij dat wij gekozen hebben voor Sunspa. Verkoper in de showroom was super vriendelijk en heeft ons enorm goed geholpen. Service vanuit Sunspa was ook super. Kortom wij zijn tevreden!

Verkoper in de showroom heeft ons goed geholpen. Service m.b.t. plaatsing ook top geregeld.

Levertijd

renders e

Zeer ontgoogelt over vesteging in gent , heb mijn spa begin september besteld tot daar geen probleem hadden mij verwittigd 20 weken maar dan geen enkele info enkel via mail antwoord ontvangen, per... Zeer ontgoogelt over vesteging in gent , heb mijn spa begin september besteld tot daar geen probleem hadden mij verwittigd 20 weken maar dan geen enkele info enkel via mail antwoord ontvangen, per tel antwoorden ze niet en bellen niet terug frustrerend
Uiteindelijk 8 weeken langer geduurd info via linsey van sunspa ontvangen zeer vriendelijk en zeer attend om klant te helpen , spa geleverd na enkele dagen problemen met het water schuim water kleverig , naar gent gebelt
Sms gestuurd nooit geen antwoord ontvangen
Heb dan maar info gaan vragen bij een andere spa verkoper , bad leeg gekuist en aqua finesse gebruikt en probleem opgelost
Ben zeer tevreden over het produkt sunspa
Maar verdeler in gent is een afknapper bedankt aan mevr linsey voor haar tussenkomst

tot nu toe enkel de plaatsing

comunicatie is een ramp

Guido

Zeer slecht

Vriendelijk zijn tegen over de klant zou niet mistaan. Liegen over leverdata.