renders e

Zeer ontgoogelt over vesteging in gent , heb mijn spa begin september besteld tot daar geen probleem hadden mij verwittigd 20 weken maar dan geen enkele info enkel via mail antwoord ontvangen, per... Zeer ontgoogelt over vesteging in gent , heb mijn spa begin september besteld tot daar geen probleem hadden mij verwittigd 20 weken maar dan geen enkele info enkel via mail antwoord ontvangen, per tel antwoorden ze niet en bellen niet terug frustrerend
Uiteindelijk 8 weeken langer geduurd info via linsey van sunspa ontvangen zeer vriendelijk en zeer attend om klant te helpen , spa geleverd na enkele dagen problemen met het water schuim water kleverig , naar gent gebelt
Sms gestuurd nooit geen antwoord ontvangen
Heb dan maar info gaan vragen bij een andere spa verkoper , bad leeg gekuist en aqua finesse gebruikt en probleem opgelost
Ben zeer tevreden over het produkt sunspa
Maar verdeler in gent is een afknapper bedankt aan mevr linsey voor haar tussenkomst

tot nu toe enkel de plaatsing

comunicatie is een ramp

Guido

Zeer slecht

Vriendelijk zijn tegen over de klant zou niet mistaan. Liegen over leverdata.

Kim

Heel tevreden!

Service

Tussentijdse communicatie bestelling

A van Leeuwen

Verschil in opvatting garantie. Door dit bedrijf keurig opgelost.

reageert binnen 24u. Staat open voor een meningsverschil en zoekt naar een oplossing.

niet van toepassing

Frank en Anne-Marie

SUNSPA Bilzen. Na 6 maanden wachten werd vandaag ons bubbelbad vakkundig geleverd en geïnstalleerd. Lange wachttijd ? Inderdaad, maar dat blijkt in de hele sector het geval te zijn. Toegegeven, dit... SUNSPA Bilzen. Na 6 maanden wachten werd vandaag ons bubbelbad vakkundig geleverd en geïnstalleerd. Lange wachttijd ? Inderdaad, maar dat blijkt in de hele sector het geval te zijn. Toegegeven, dit had in het algemeen beter kunnen gecommuniceerd worden ook al veranderde dat niets aan de situatie. Desalniettemin hebben we - tot nu toe - geen enkele reden om Sunspa Bilzen af te raden !

Kennis van zaken een behulpzaam en geduldig. Geen enkele vraag is teveel.

Communiceer ! En doe dat op eigen initiatief..zeker als een situatie ( overmacht levertijd in dit geval) uit de hand loopt.

Sille

Tevreden klant wel 6 maand afgewacht voor de levering van de jacuzzi maar installatie ging wel vlotjes. ( Corona tijden )

Klant vriendelijk

Meer comunnicatie in moeileke tijden

Tine Tersago

Geen klachten over Sunspa Benelux op zich, noch over het toestel, wel over het filiaal in Bilzen: 7 maanden na bestelling was er nog geen levering, terwijl de man daar had gezegd dat het 3-4 maanden... Geen klachten over Sunspa Benelux op zich, noch over het toestel, wel over het filiaal in Bilzen: 7 maanden na bestelling was er nog geen levering, terwijl de man daar had gezegd dat het 3-4 maanden ging duren. Ondertussen werden we door niemand op de hoogte gebracht over de vertraging. Bij poging tot communicatie kregen we niemand in Bilzen vast, niet per mail, niet via telefoon. Ondertussen hadden wel voorschot betaald... ik begrijp niet dat mensen zo zaken kunnen doen. Ik kan aanraden om bij Sunspa benelux in Mechelen of Nederland te bestellen, want deze mensen hebben ons uiteindelijk wel goed verder geholpen, maar ik raad zelf af om via filiaal in Bilzen aan te kopen.

Behulpzame mensen in Mechelen en Nederland

Voor filiaal Bilzen: graag betere communicatie en snellere levering

chris de meirsman

Sunspa bilzen : een ramp. Gelukkig rechtgezet door Lisette van SunspaNL

goede uitleg bij de verkoop

Mijn ervaring met Sunspa Bilzen was een ramp. Onmogelijk om contact te leggen met de verkoper. Besteld in juli 2020 en nog steeds geen leverdatum om 13/1/2021. Nul reactie op mails en telefoon wordt... Mijn ervaring met Sunspa Bilzen was een ramp. Onmogelijk om contact te leggen met de verkoper. Besteld in juli 2020 en nog steeds geen leverdatum om 13/1/2021. Nul reactie op mails en telefoon wordt nooit beantwoord ! Ik heb in de familie nog toestellen van Sunspa en zeer tevreden over. Maar als je wil bestellen, wend je dan tot Sunspa zelf in Tilburg of Mechelen. Bilzen raad ik ten zeerste af = franchising

Sagt

Na lang wachten, dan toch eindelijk de jacuzzi gekregen.
Verkoop:
Na lang wachten, dan toch eindelijk de jacuzzi gekregen.
Verkoop:
(Brigitte TOP verkoopster!) was duidelijk en ervaren m.b.t. de kennis van de producten en legt alles goed uit. Dit t.o.v. de Fonteyn. Daar werden we geïnformeerd dat we 2x 220V benodigd hadden, maar werd er niet bij verteld dat dan de warmtepomp bij gebruik, uitgeschakeld werd.

Montage bij levering:
Service monteur Rico, was óók correct, en wist duidelijk wat hij moest doen. Keurige kerel die alles goed uitlegt, dingen naar wens van de klant monteert en ook uitlegt waarom hij het wel of niet zou doen. Meedenken met zijn klanten geeft hij aan. rotzooi werd ook netjes mee retour genomen!

Na gebruik nog op 3 punten gestuit en dit gecommuniceerd of het opgelost kan worden. M.b.t. service moet ik dit nog gaan ervaren.

Duidelijk op de hoogte van product kennis

Misschien reactie snelheid m.b.t. mail

Annet

Super positieve ervaring en snelle levering

Instructies bad in Nederlands