Sunox.nl

Knol.

Vanaf half december bezig geweest mijn geld terug te krijgen.
Niets hielp... mailen niet ...telefoon wordt niet opgenomen
Tot een vriend van me op de chat ...die op hun site staat...vol in...
Vanaf half december bezig geweest mijn geld terug te krijgen.
Niets hielp... mailen niet ...telefoon wordt niet opgenomen
Tot een vriend van me op de chat ...die op hun site staat...vol in de aanval ging.....had in een half uur het geld op mijn rekening.
Maar bestel er nooit meer iets

Op 2 december een artikel besteld en deze kwam niet aan, dat kan natuurlijk te maken hebben met de bezorgdienst. Uiteinde lijk is er wel een nieuwe gestuurd na 6 weken. De communicatie laat zeker te... Op 2 december een artikel besteld en deze kwam niet aan, dat kan natuurlijk te maken hebben met de bezorgdienst. Uiteinde lijk is er wel een nieuwe gestuurd na 6 weken. De communicatie laat zeker te wensen over na 6 mailtjes, als je niets doet gebeurt er niets. Het lijkt wel een één mans bedrijf die het werk niet aan kan. De mailtjes worden vaak laat in de avond verstuurd. Uiteindelijk paste het bestelde artikel niet.

Slechte ervaring. Op 5 januari iets besteld. Verwachtte het op 7 januari uiterlijk in huis. Niets mogen ontvangen.. Ook geen track and trace ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, via de chat op de... Slechte ervaring. Op 5 januari iets besteld. Verwachtte het op 7 januari uiterlijk in huis. Niets mogen ontvangen.. Ook geen track and trace ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, via de chat op de website ook niet en via email geen reactie. Riekt naar oplichting!?

joep blauw

Netjes geholpen door klanten service, ook na de lastige vragen

Jolanda

Heel erg slecht. Telefoonhoesje ging na 2 weken al kapot en ze weigeren deze te vervangen. Oplichters zijn het.

Iets op 19 december besteld nu nog niks ontvangen.Als ik al reactie terug krijg slaat het nergens.Mensen aub bestel hier niks

Eve B

Slecht!!! Je denkt een samsunghoesje te bestellen maar gekregen product is van zeer slechte kwaliteit, lijkt zelfs niet op foto. Teruggestuurd binnen de voorwaarden, maar geld nooit terug gezien.

Edwin de Graaf

Hier wat bestellen is weggegooid geld.
Bestelde item kwam niet aan.
Je krijgt geen contact met hun en krijgt standaard mailtjes terug.
Wees gewaarschuwd!

bert

Winkel voor Chinese rommel. Vergelijken de prijzen met de orignele merkproducten. Klantendienst reageert slecht, retourneren verloopt dramatisch.