Milly Oele

Overzichtelijke website. Vlotte levering.

Leuke aanbiedingen

Nee

Geweldige ervaring

Snelle levering, product komt goed overeen met wat op de website staat, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering. Prima

Product zoals verwacht. Snelle levering

Justus

Ik heb een bril besteld, dit ging redelijk soepel. Na de ontvangst van de bril een vraag gesteld met betrekking tot de bestelling, hierop nooit een antwoord ontvangen.

Beter de klantenservice in de gaten houden, mijn vraag is niet beantwoord en dat vind ik persoonlijk heel slecht, het duurt al bijna twee weken nu

T. van der Wal

Dit is nu mijn derde bestelling bij Sunheroes (ik raak m'n brillen altijd kwijt). De brillen zijn altijd van goede kwaliteit en kreeg zelfs twee keer een extra zonnebril bij mijn bestellingen. De... Dit is nu mijn derde bestelling bij Sunheroes (ik raak m'n brillen altijd kwijt). De brillen zijn altijd van goede kwaliteit en kreeg zelfs twee keer een extra zonnebril bij mijn bestellingen. De laatste keer hadden ze per ongeluk een verkeerd model opgestuurd, na een telefoontje had ik de volgende dag gewoon al de juiste bril in de bus en mocht ik die ander houden, echt goede service zeg!

Goede kwaliteit brillen en aardige mensen.

Zou het niet zo 123 weten

Zeer tevreden!

Snelle bezorging

marianne fehrmann

Ik ben ontzettend tevreden met deze brillen had er wel 2 meer gewild voor die prijs

ze pasten precies en na mijn staaroperatie een zaligheid voor mijn ogen die nog niet helemaal tegen de zon konden ben er heel erg blij mee vooral omdat ze ook nog betaalbaar waren

nee keurige hoesjes

Mijn ervaring was uitstekend met dit bedrijf.

Mijn nieuwe zonnebril zijn perfect en precies wat ik wilde.