Bestelling correct ontvangen

Retourbon bij pakket doen in geval van....

Zeer snelle levering, toffe zonnebrillen!

Snelle levering, gratis extra zonnebril

Goed verlopen, snelle verzending ook

Gratis zonnebril erbij, heel leuk!

Pelle Staub

Ik heb een zonnebril besteld via de site van Sunheroes.

Een gratis bril naast de bril die ik besteld heb.

Super goed! Snelle levering betaalbaar en ook nog is een bril er gratis bij gekregen???

Lars Miguel

Sinds een jaar dat ik mijn zonnebrillen bestel bij Sunheroes. Vorig jaar was alles perfect gegaan. Dit jaar had ik een nieuwe besteld, maar die heb ik beschadigd ontvangen. Na contact te hebben... Sinds een jaar dat ik mijn zonnebrillen bestel bij Sunheroes. Vorig jaar was alles perfect gegaan. Dit jaar had ik een nieuwe besteld, maar die heb ik beschadigd ontvangen. Na contact te hebben opgenomen heb ik snel een nieuwe ontvangen die wel in goede staat is geleverd. Zeer tevreden over de afhandeling.

In het geval van een beschadigd product een correcte afhandeling door een nieuwe vervangende op te sturen. Erg goede service, zeer tevreden mee.

Staat van het product controleren zodat het onbeschadigd wordt opgestuurd.

JPBlankert

Levering en service prima; prijs laag, vanaf 18 euro; wel jammer dat van de bril na 1 week het glas alweer uitvalt

Duidelijkheid snelheid service prijs

Geen brillen meer verkopen die snel uit elkaar vallen, dan maar wat hogere prijzen

Reactie Sunheroes NL:

Beste Jp Blankert,
Beste Jp Blankert,
Wat jammer dat er iets mis is met de zonnebril! Uiteraard lossen wij dit graag voor u op. We nemen contact met u op via de email, zodat we informatie uit kunnen wisselen en u vervolgens een nieuw exemplaar kunnen toezenden.
Team Sunheroes

M. Schalkwijk

Super goed!

Ik kreeg een verrassings bril bij mijn bestelling en deze bril is ook super leuk.

Geen! Ga zo door!

Simpele en makkelijke bestlmethode. Erg goede ervaring

Prima!