Maarten S.

Goede communicatie met Sungevity bij vragen en of opmerkingen, zowel telefonisch als via email. Correcte levering en installatie met duidelijke uitleg hierover.

Rijs

Op dag van installatie van zonnepanelen verliep alles vlekkeloos. Helemaal top! Helaas bleek er daarna probleem in meterkast. Door de communicatie met "kantoor" die ronduit bagger was, ( geen... Op dag van installatie van zonnepanelen verliep alles vlekkeloos. Helemaal top! Helaas bleek er daarna probleem in meterkast. Door de communicatie met "kantoor" die ronduit bagger was, ( geen reacties op mails, beloftes terug te bellen maar niet doen, monteur die niet komt opdagen op afgesproken dag zonder bericht) werd probleem pas maand later opgelost.

Beste Rijs,
Beste Rijs,
Wat vervelend om te lezen dat na de installatie onze dienstverlening tekort is geschoten. We hadden u sneller moeten informeren over de status van uw vraag. Sorry dat we dat niet hebben gedaan.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neemt u dan contact op met onze afdeling Customer Support door het contactformulier in te vullen op onze website. Ondanks de drukte streven we ernaar uw vragen binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Hartelijk dank in ieder geval voor uw feedback.
Naomi van Sungevity

Meijnema

Alles is precies gegaan als de afspraak was
Ik had allen moeite met instaleren van de eb van Solax

Ingrid de Zeeuw

Prima en vriendelijke service, betrouwbaar en goede deal

Mart van den Berg

Contact met Sungevity als prettig ervaren. Ons tegemoet gekomen vanwege het ontbreken van 3-fase door een automaat cadeau te doen. Ik wacht nog wel op vervanging van de defecte wifi module. Helaas... Contact met Sungevity als prettig ervaren. Ons tegemoet gekomen vanwege het ontbreken van 3-fase door een automaat cadeau te doen. Ik wacht nog wel op vervanging van de defecte wifi module. Helaas nog geen gebruik kunnen maken van de zonnepanelen daar liander het te druk heeft. Ook nog geen afspraak wanneer wel.

Beste Mart,
Hartelijk dank voor uw review, daar worden we blij van!
Wat betreft de dongle: we nemen nog voor het weekend contact met u op om het op te lossen.
Naomi...
Beste Mart,
Hartelijk dank voor uw review, daar worden we blij van!
Naomi van Sungevity

E A Rumeser

Positieve ervaring van het begin tot oplevering

Reactie Sungevity Nederland:

Beste E.A., bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u het proces fijn heeft ervaren. Dat vinden wij fijn om te horen. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen. Marco van Sungevity

Schuttrups

Afspraken nakomen goede informatie over de werkzaamheden

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Jan, bedankt voor deze stralende review daar worden wij erg blij van. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen. Marco van Sungevity