G.K. van Dommelen

Bedroevende, onbereikbare communicatie

Beste G.K. van Dommelen,
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat wij minder goed bereikbaar zijn geweest. Inmiddels heeft een collega contact met u opgenomen om u verder te helpen.
Met...

Beste Adri Bonk,
Bedankt voor de review.
Marco van Sungevity.

klaas thart

Slechte afwerking aan de buitenzijde, panelen liggen niet recht tov elkaar, communicatie slecht waren mannen die geen engels konden. als dit een koop huis was geweest had ik het niet geaccepteerd.

Beste Klaas Thart,
Beste Klaas Thart,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afwerking. Ik zal u een mail sturen. Als u hierop zou kunnen reageren dan kunnen zullen we ernaar gaan kijken.

Marieke Goldschmidt

Prima bedrijf

Beste Marieke,
Bedankt voor deze mooie review, daar gaan we van stralen!

R.Fischer

Vlotte en duidelijke communicatie. Hardwerkende, vriendelijke proffesionele installateurs

Beste R.Fischer,
Bedankt voor deze stralende review. Heel fijn om te horen dat u de communicatie duidelijk vindt en dat u de installateurs in het zonnetje zet. Daar zullen wij van gaan stralen....
Beste R.Fischer,
Met vriendelijk groet,

Rob

Ondermaats, af te raden. Communicatie tot aan installatie was redelijk, maar inmiddels al bijna 6 maanden aan het wachten op antwoorden op mijn vragen over deze installatie. Betreffende medewerkers... Ondermaats, af te raden. Communicatie tot aan installatie was redelijk, maar inmiddels al bijna 6 maanden aan het wachten op antwoorden op mijn vragen over deze installatie. Betreffende medewerkers zijn onbereikbaar. Helaas genoodzaakt om Sungevity in gebreke te stellen.

Beste Rob,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog op een antwoord wachtte. Dat was niet onze bedoeling. Sorry. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en zal u verder gaan helpen.
Met vriendelijke groet, Steven van Sungevity

Rob

Nette deskundige plaatsing met ruimte voor eigen inbreng

Beste Rob,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Daar worden wij blij van!

Walter

Teleurstellend

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Ik zag in een andere bericht een uitgebreider antwoord. Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity.

Walter

Hoe makkelijk is het om één ster te geven .... mijn ervaringen zou dit echter wel rechtvaardigen. Sinds februari bezig om toegang te krijgen tot monitoring zonnepanelen. Vele emails verstuurd,... Hoe makkelijk is het om één ster te geven .... mijn ervaringen zou dit echter wel rechtvaardigen. Sinds februari bezig om toegang te krijgen tot monitoring zonnepanelen. Vele emails verstuurd, tickets aangemaakt en zelfs één email ontvangen (maart) dat dit opgepakt gaat worden. Telefonische bereikbaaarheid feitelijk niet bestaand (eindeloze loop). Kortom: hoe wil je jezelf als bedrijf in de markt plaatsen?

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog geen toegang heeft tot de monitoring en dat u nog geen reactie heeft gekregen. Op dit moment is het drukker dan normaal.... Beste Walter, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u nog geen toegang heeft tot de monitoring en dat u nog geen reactie heeft gekregen. Op dit moment is het drukker dan normaal. Het kan daardoor langer duren voordat u bericht krijgt, onze excuses. Er zal binnen 5 dagen contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Marco van Sungevity

Albert

Snel, effectief en oplossingsgericht

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Albert, Bedankt voor deze mooie review. Dat vinden wij super om te horen. Ik wens je veel plezier met je zonnepanelen! Marco van Sungevity