G. Lenders

Voortraject was geweldig; de verkoper mailde en belde meteen terug en na ondertekening had ik contact met Joni (zonder achternaam). De panelen liggen nu maar geen elektricien te bekennen voor de... Voortraject was geweldig; de verkoper mailde en belde meteen terug en na ondertekening had ik contact met Joni (zonder achternaam). De panelen liggen nu maar geen elektricien te bekennen voor de installatie en Joni en Sungevity onbereikbaar. Algemene nummer wordt bemand door mensen die alleen een mailtje kunnen sturen en zeggen dat het druk is. Mailtjes had ik al gestuurd. Ongelooflijk slechte communicatie, bereikbaarheid. Wat staat me nog te wachten voordat het systeem werkt?

Beste G. Lenders,
Beste G. Lenders,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo enorm moeizaam verloopt. En vervelend om te lezen dat u nog op een antwoord wachtte. Dat was niet onze bedoeling. Sorry. Op het moment zijn de materialen slecht leverbaar vanwege wereldwijde logistieke problemen met transport. Mijn collega zal voor ht einde van de week contact met u opnemen.

Rob Verhaegh

Na mijn review van 06-06 werd er snel contact opgenomen door de erg vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Helaas werden mijn inhoudelijke vragen weer niet beantwoord door de afdeling... Na mijn review van 06-06 werd er snel contact opgenomen door de erg vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Helaas werden mijn inhoudelijke vragen weer niet beantwoord door de afdeling projectmanagement. Beloftes blijken niks waard bij dit bedrijf, communicatie is gericht op 'damage control' bij slechte reviews, niet op het daadwerkelijk oplossen van problemen. Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.

Beste Rob Verhaegh,
Beste Rob Verhaegh,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben meerdere malen contact met u opgenomen om uw vragen te beantwoorden. Wij betreuren dat de resultaten vanuit dit contact voor u niet voldoende zijn geweest. Mijn collega`s zullen met u in contact zijn. Wij hopen tot een passende oplossing te komen.

Smit

Vakmamschap

Beste R. Smit,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij stellen dat zeer op prijs.

remco

Ik herken mij volledig in meerdere reviews, het interesseert het bedrijf helemaal niets als iemand ontevreden is. Wij zijn via Vereniging Eigen Huis bij Sungevity terecht gekomen. Komen afspraken... Ik herken mij volledig in meerdere reviews, het interesseert het bedrijf helemaal niets als iemand ontevreden is. Wij zijn via Vereniging Eigen Huis bij Sungevity terecht gekomen. Komen afspraken niet na, slechte communicatie, geen gehoor geven aan klachten en uiteindelijk het contract ontbonden. Een andere leverancier had een beter aanbod en kon wél leveren. Ander bedrijf blijkt een voormalig partner bedrijf te zijn, waardoor Sungevity dit bedrijf dreigt met sancties als zij zonnepanelen gaan plaatsen. Sungevity zit alle partijen dwars in het plaatsen van zonnepanelen.

Beste Remco Glashouwer,
Het spijt ons enorm dit te moeten horen. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om u verder te helpen.

Daisy Glashouwer

Zeer slechte communicatie komen al hun afspraken niet na.
Zijn erg goed in dreigementen.

Beste Daisy Glashouwer,
Bedankt voor uw bericht. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om u verder te helpen.

Marcia van der Mooren

1 ster is nog een te goede beoordeling. Zelfs voor jullie recensies hebben jullie standaardantwoorden. Probeer mij aub ook te vinden in jullie systeem? Ik ben diegene bij wie jullie 21/4/2022... 1 ster is nog een te goede beoordeling. Zelfs voor jullie recensies hebben jullie standaardantwoorden. Probeer mij aub ook te vinden in jullie systeem? Ik ben diegene bij wie jullie 21/4/2022 zonnepanelen zouden komen plaatsen. 20/4 belden jullie einde van de middag dat jullie het frame nog niet hadden. 16/6/2022 zou de nieuwe datum worden. Het is nu 17.41 uur geweest en ik heb nog geen zonnepanelen. Na in totaal 3 uur telefonisch in de wacht hangen en de verbinding weer is verbroken, krijg ik nu een bandje dat jullie gesloten zijn.
Lekkere service!
Storten jullie de aanbetaling even terug? Dan ga ik met een ander bedrijf in zee. Overigens ben ik M. van der Mooren, kijk maar of je mijn bestelling kunt vinden

Beste Marcia van der Mooren,
Beste Marcia van der Mooren,
Bedankt voor uw bericht! Het spijt ons dat de voortgang van uw installatie moeizaam is verlopen. Dit was niet de bedoeling. Helaas ondervinden wij problemen met de levering van materiaal en onze installatie capaciteit. Er zijn wereldwijde tekorten aan bepaalde onderdelen en tekorten aan personeel.

Hartman

1000,- aanbetaald, installateur is langsgekomen om te kijken. De afspraak voor de installatie is gemaakt. Tussen 08.00 en 10.00 uur konden we de panelen verwachten. We hebben vrijgenomen en het is... 1000,- aanbetaald, installateur is langsgekomen om te kijken. De afspraak voor de installatie is gemaakt. Tussen 08.00 en 10.00 uur konden we de panelen verwachten. We hebben vrijgenomen en het is 13.00 uur. Nog steeds geen monteur. Na een belletje blijkt de afspraak niet in de agenda te staan???? We hebben wel een bevestigingsmail ontvangen dat vandaag de installatie is. En nu????
Ook via de chat functie blijft het stil als ik vraag waar de monteur blijft. Dit geeft geen goed gevoel....

Beste A.N. Hartman,
Wat ontzettend vervelend dat de installatie niet door is gegaan. Dit was niet de bedoeling. Mijn collega`s nemen voor het einde van de week contact met u op.
Met...
Beste A.N. Hartman,

Wim van Amelsvoort

De communicatie is slecht.
Jullie lezen geen mail. De offerte staat klaar maar is nog niet ontvangen omdat jullie vergeten die bij te sluiten.
Het is zo gepiept, dacht ik. Is bijna een...
De communicatie is slecht.
Het is zo gepiept, dacht ik. Is bijna een week en 2 mails geleden.
Wim van Amelsvoort

Beste Wim,
Beste Wim,
Zojuist heeft u van mij per mail de offerte mogen ontvangen. Ik zag dat u hier ook op heeft gereageerd. Dank daarvoor. Wij zullen ons best doen om de order zo spoedig mogelijk te verwerken.
Marco van Sungevity

G.K. van Dommelen

Bedroevende, onbereikbare communicatie

Beste G.K. van Dommelen,
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat wij minder goed bereikbaar zijn geweest. Inmiddels heeft een collega contact met u opgenomen om u verder te helpen.
Met...
Beste G.K. van Dommelen,