Arthur Franssen

6 jaar geleden zonnepanelen bij Sungevity gekocht met een opbrenstgarantie. Vorig jaar had ik een hele slechte performance z’n de panelen. Dit bij Sungevity aangekaart. Opbrengst met foto’s kunnen... 6 jaar geleden zonnepanelen bij Sungevity gekocht met een opbrenstgarantie. Vorig jaar had ik een hele slechte performance z’n de panelen. Dit bij Sungevity aangekaart. Opbrengst met foto’s kunnen aantonen. Wordt ondanks verschillende herinneringen niet op gereageerd. Garantie stelt dus niets voor bij dit bedrijf!

M

Netjes en goed geregeld

Beste M,
Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u een goede ervaring had. Dat vinden wij leuk om te horen. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen.
Met vriendelijke groet,...
Beste M,

R.B.Hagenbeek

Viel best mee

Beste R.B.Hagenbeek,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het meeviel.
Veel plezier met de zonnepanelen.

Inge

Vriendelijk personeel en werken netjes

Beste Inge,
Beste Inge,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad en dat alles netjes is gedaan. Daar gaan wij van stralen.
Veel plezier met de zonnepanelen.

dik

Zeer goed

Beste Dik,
Beste Dik,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor het nemen van de tijd om deze met ons te delen. We zijn ontzettend blij om te horen dat uw ervaring met onze installatie zonnepanelen aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dat vinden wij leuk om te horen.
Veel plezier met de zonnepanelen!

Toon de Langen

Beste Toon de Langen,
Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Wij daar erg blij mee.
Veel plezier van de zonnepanelen.

Gerard

Ik heb alleen nog geen app ontvangen om mijn verbruken te monitoren

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Graag zou ik u willen vragen om contact op te nemen via huurdak@sungevity.nl met uw gegevens en vraag. Het team kan dan uw gegevens bekijken en u verder helpen.

Loes van Santen

In het begin waren er wat opstart problemen maar die zijn nu opgelost. En het werkt nu goed.

Beste Loes van Santen,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een bericht te plaatsen. Fijn om te horen dat alles nu goed werkt.

P Bigler

Goed en behulpzaam bedrijf

Beste P. Bigler,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij te horen dat u onze service als goed en behulpzaam hebt ervaren. We gaan hiervan stralen.
Als u verdere vragen...
Beste P. Bigler,
Als u verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback.