Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Zonne-panelen lagen er binnen 4 uur op. Werkte gelijk. Prima

Manon Moore

Perfect!! Vriendelijke vakkundige monteurs, denken met je mee en geven na het plaatsen ook duidelijke en heldere uitleg!

Snel en correct gewerkt! Verstaan hun vak!
Zeer tevreden!!! Na duidelijke offerte ook kwaliteit geleverd!

Broersma

Zo als ik al aan Anita mailde,wij waren erg ingenomen met de vriendelijke monteurs ,welke puik werk hebben afgeleverd.
Hebben snel en netjes de panelen geplaatst,en duidelijk uitleg gegeven...
Hebben snel en netjes de panelen geplaatst,en duidelijk uitleg gegeven chapeau.

W.S.

Op zich goede ervaring. Er is snel en efficiënt gewerkt. Het opruimen kon wat beter. Hier en daar eigen gereedschap meenemen om schappen in te zagen of iets dergelijks en zelf stof op te zuigen... Op zich goede ervaring. Er is snel en efficiënt gewerkt. Het opruimen kon wat beter. Hier en daar eigen gereedschap meenemen om schappen in te zagen of iets dergelijks en zelf stof op te zuigen lijkt me geen overbodige luxe. Moest wel duidelijk vast houden aan de gemaakte afspraken met waar de omvormer zou komen. (werd me 3 x gevraagd om deze ergens anders te zetten dan gemaakte afspraak hierover).

Zie commentaar. Wat ik raar vond is dat de Allonge niet vooraf ingezien kon worden, en ter plekke met het installeren getekend moest worden.

Prima ervaring. Snelle reactie op vragen/mails. Vergissing wordt snel recht gezet. Aardige en bekwame monteur. Prima al meteen het ingevulde subsidie aanvraagformulier bijgeleverd

TMA Gaertner

Hebben prima werk afgeleverd, prima en gezellige monteurs.

De monteurs waren vakbekwaam, vriendelijk en ruimde alles keurig op.
Werkte snel en gaven op mijn vragen een goed antwoord

Ja de communicatie tussen het bureau en klant kan beter, zelfs tijdens het plaatsen van de panelen werd er gebeld om een afspraak voor plaatsing te maken

G.KOELE

Netjes gewerkt en ook naar wensen van de klant geluisterd en er naar gehandeld , dikke pluim

fam Kranenburg

Snel geplaatst! Maar vooral vriendelijke en beleefde monteurs!