Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

De monteurs waren vakbekwaam, vriendelijk en ruimde alles keurig op.
Werkte snel en gaven op mijn vragen een goed antwoord

Ja de communicatie tussen het bureau en klant kan beter, zelfs tijdens het plaatsen van de panelen werd er gebeld om een afspraak voor plaatsing te maken

G.KOELE

Netjes gewerkt en ook naar wensen van de klant geluisterd en er naar gehandeld , dikke pluim

fam Kranenburg

Snel geplaatst! Maar vooral vriendelijke en beleefde monteurs!

B. Dekker

Snelle offerte en korte wachttijd voor uitvoering.

Voorgestelde opstelling bleek niet uitvoerbaar.

nee

Het contact met de medewerkers verliep soepel. De levertijd was relatief kort, zodat ik niet lang hoefde te wachten. De installateur deed in zijn eentje verbazingwekkend snel en goed zijn werk.

De website was op zich wel goed, maar ik vond het irritant om een brochure per e-mail te moeten aanvragen, i.p.v. dat die brochure rechtstreeks op de site weergegeven werd.

Het zou dienstig zijn als de medewerkers op de hoogte zijn van het bestaan van subsidieregelingen in de regio van de klanten.

A.A.Bravenboer

Ondanks de ijskoude wind ( gevoelstemperatuur -17) de zonpanelen toch geplaatst. Binnen alles keurig gemonteerd en waar nodig rommel opgeruimd. Prima uitleg over de nieuwe installatie kortom het kan...

nvt

Prettige communicatie met de monteur en Hans Zijp.
Bedrijf komt betrouwbaar en deskundig over.

We begrijpen de totaalopgave van de opbrengst en per dag niet. Die wordt veel hoger aangegeven dan tijdens de dag wordt aangegeven.

Ze waren snel en duidelijk

Van te voren aangeven waar de bedrading komt zodat eventuele meubels al verplaatst kunnen worden

john bosman

Zeer goed overgekomen de adviseur Hans heel duidelijk en goed ,
de monteurs ook heel netjes absoluut een goed bedrijf