Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

W.S.

Op zich goede ervaring. Er is snel en efficiënt gewerkt. Het opruimen kon wat beter. Hier en daar eigen gereedschap meenemen om schappen in te zagen of iets dergelijks en zelf stof op te zuigen...

Zie commentaar. Wat ik raar vond is dat de Allonge niet vooraf ingezien kon worden, en ter plekke met het installeren getekend moest worden.

Prima ervaring. Snelle reactie op vragen/mails. Vergissing wordt snel recht gezet. Aardige en bekwame monteur. Prima al meteen het ingevulde subsidie aanvraagformulier bijgeleverd

TMA Gaertner

Hebben prima werk afgeleverd, prima en gezellige monteurs.

De monteurs waren vakbekwaam, vriendelijk en ruimde alles keurig op.
Werkte snel en gaven op mijn vragen een goed antwoord

Ja de communicatie tussen het bureau en klant kan beter, zelfs tijdens het plaatsen van de panelen werd er gebeld om een afspraak voor plaatsing te maken

G.KOELE

Netjes gewerkt en ook naar wensen van de klant geluisterd en er naar gehandeld , dikke pluim

fam Kranenburg

Snel geplaatst! Maar vooral vriendelijke en beleefde monteurs!

B. Dekker

Snelle offerte en korte wachttijd voor uitvoering.

Voorgestelde opstelling bleek niet uitvoerbaar.

nee

Het contact met de medewerkers verliep soepel. De levertijd was relatief kort, zodat ik niet lang hoefde te wachten. De installateur deed in zijn eentje verbazingwekkend snel en goed zijn werk.

De website was op zich wel goed, maar ik vond het irritant om een brochure per e-mail te moeten aanvragen, i.p.v. dat die brochure rechtstreeks op de site weergegeven werd.

Het zou dienstig zijn als de medewerkers op de hoogte zijn van het bestaan van subsidieregelingen in de regio van de klanten.

A.A.Bravenboer

Ondanks de ijskoude wind ( gevoelstemperatuur -17) de zonpanelen toch geplaatst. Binnen alles keurig gemonteerd en waar nodig rommel opgeruimd. Prima uitleg over de nieuwe installatie kortom het kan...

nvt