Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Peter Veerman

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg over zonnepanelen, zeer goede service, kortom hier is de klant nog koning.

Ik zou zeggen , never change a winning team!! Wat goed is kan beter, maar daar werken jullie zelf hard genoeg aan.

M. Eelman

Goed en vlot gehandeld. Systeem juist geplaatst. Wel een beperking met kortsluiting op de aardlekschakelaar.
Een monteur van Leander heeft dit verholpen. Daarna functioneerde het systeem naar wens.

Offerte werd snel toegezonden. Duidelijk antwoord op vragen. Montageteam doet z'n werk snel en goed.

Montageteam kon de internetkabel niet doormeten omdat de batterijen van de meter leeg waren. Daardoor waren ze genoodzaakt een alternatieve oplossing te leveren en is de kabel voor niets aangelegd.... Montageteam kon de internetkabel niet doormeten omdat de batterijen van de meter leeg waren. Daardoor waren ze genoodzaakt een alternatieve oplossing te leveren en is de kabel voor niets aangelegd. Dit had voorkomen kunnen worden als hun meetapparatuur op orde zou zijn geweest! Dat had hun tijd en onnodig werk gescheeld.

Aalt Eibrink

Vriendelijke mensen zowel de mensen op kantoor zo ook de monteurs die bij je thuis komen.

Carel

Goede informatie, vriendelijke medewerkers, keurige installatie.

D. B.

Duidelijke offerte, makkelijk contact met het bedrijf om offerte aan te passen en vervolgens snel en netjes geplaatst!

Zonne-panelen lagen er binnen 4 uur op. Werkte gelijk. Prima

Manon Moore

Perfect!! Vriendelijke vakkundige monteurs, denken met je mee en geven na het plaatsen ook duidelijke en heldere uitleg!

Snel en correct gewerkt! Verstaan hun vak!
Zeer tevreden!!! Na duidelijke offerte ook kwaliteit geleverd!

Broersma

Zo als ik al aan Anita mailde,wij waren erg ingenomen met de vriendelijke monteurs ,welke puik werk hebben afgeleverd.
Hebben snel en netjes de panelen geplaatst,en duidelijk uitleg gegeven...
Hebben snel en netjes de panelen geplaatst,en duidelijk uitleg gegeven chapeau.