Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Prima service, goed team dat snel en professioneel werkt.

Jonk

Top bedrijf ! Goed montage team echte vakmensen!

L. van der Molen

Niets dan lof voor zowel het voortraject als voor het uiteindelijke plaatsen. De monteurs hebben in goed overleg waar de randapparatuur het beste geplaatst kon worden en we kunnen niets anders dan... Niets dan lof voor zowel het voortraject als voor het uiteindelijke plaatsen. De monteurs hebben in goed overleg waar de randapparatuur het beste geplaatst kon worden en we kunnen niets anders dan tevreden zijn.

Er zitten wel veel vingerafdrukken op zowel de panelen als op de behuizing.

We zijn zeer tevreden over de plaatsing van de panelen.
Ook over de info en het reageren op vragen.

Peter Veerman

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg over zonnepanelen, zeer goede service, kortom hier is de klant nog koning.

Ik zou zeggen , never change a winning team!! Wat goed is kan beter, maar daar werken jullie zelf hard genoeg aan.

M. Eelman

Goed en vlot gehandeld. Systeem juist geplaatst. Wel een beperking met kortsluiting op de aardlekschakelaar.
Een monteur van Leander heeft dit verholpen. Daarna functioneerde het systeem naar wens.

Offerte werd snel toegezonden. Duidelijk antwoord op vragen. Montageteam doet z'n werk snel en goed.

Montageteam kon de internetkabel niet doormeten omdat de batterijen van de meter leeg waren. Daardoor waren ze genoodzaakt een alternatieve oplossing te leveren en is de kabel voor niets aangelegd.... Montageteam kon de internetkabel niet doormeten omdat de batterijen van de meter leeg waren. Daardoor waren ze genoodzaakt een alternatieve oplossing te leveren en is de kabel voor niets aangelegd. Dit had voorkomen kunnen worden als hun meetapparatuur op orde zou zijn geweest! Dat had hun tijd en onnodig werk gescheeld.

Aalt Eibrink

Vriendelijke mensen zowel de mensen op kantoor zo ook de monteurs die bij je thuis komen.

Carel

Goede informatie, vriendelijke medewerkers, keurige installatie.

D. B.

Duidelijke offerte, makkelijk contact met het bedrijf om offerte aan te passen en vervolgens snel en netjes geplaatst!