Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Harmen Eijbrink

Geweldig niks mis mee

Nee alles ging prima

willem Kuhnemann

Goede uitvoering van alles

Zeer tevreden.

A H van den Bos

Omdat een andere firma de klus niet (meer) aankon werd het geheel overgenomen door Sunforce. En daar waren we heel blij mee. Zij regelden alles in 'in no time' tot in de puntjes. Ook de installatie... Omdat een andere firma de klus niet (meer) aankon werd het geheel overgenomen door Sunforce. En daar waren we heel blij mee. Zij regelden alles in 'in no time' tot in de puntjes. Ook de installatie werd keurig uitgevoerd - netjes, alles in overleg vooraf en keurig op tijd. Niets dan complimenten en onnodig te vermelden dat wij deze club zeer aan kunnen bevelen.

Het komt zelden voor dat je hier nee op moet antwoorden maar hier is dat het geval!

Debster

Zeer goed advies en een fijne samenwerking gehad. Erg kundige monteurs. Laat de zon maar schijnen!

Prima contact vooraf aan huis. Duidelijk verhaal. Levertijd was snel en alles netjes en goed geininstaleerd.

Arjan Veerman

Uitstekende service en uitleg. De installatie werd vakkundig en goed uitgevoerd. Na 7 uur werkt de installatie naar volle tevredenheid en zie ik gelijk wat het oplevert.

Op het moment dat men zelf alvast wat installatiewerk uitvoert zoals het trekken van kabels en het boren van gaten dat er een indicatie kan worden gegeven wat dat op de eindfactuur (ongeveer)... Op het moment dat men zelf alvast wat installatiewerk uitvoert zoals het trekken van kabels en het boren van gaten dat er een indicatie kan worden gegeven wat dat op de eindfactuur (ongeveer) scheelt.

myriam koghee

Goed en duidelijk uitgelegd door de vertegenwoordiger de Hr.Hans Zijp, dat gaf een vertrouwd en goed gevoel.
Ook de montage-ploeg keurig en korrekt.
Totaal geen klachten.

Wim van Vliet

Razend snel, technisch slim, acrobatisch op het dak en zeer vriendelijk en correct.

Het tijdstip van aanvang van werkzaamheden bleek bij ons niet duidelijk te zijn gecommuniceerd. De datum was bekend, maar de tijd was voor ons onduidelijk. Werd overigens wel keurig opgepakt door de... Het tijdstip van aanvang van werkzaamheden bleek bij ons niet duidelijk te zijn gecommuniceerd. De datum was bekend, maar de tijd was voor ons onduidelijk. Werd overigens wel keurig opgepakt door de installateurs.

Degelijk vakmanschap, zakelijk en vriendelijk!

Detail: geef a.u.b. vantevoren aan dat er enkele dakpannen kunnen sneuvelen en dat je nieuwe in huis moet hebben.

J.Geerligs

Ls Vol lof. Vriendelijke monteurs!!! Ruimen alles netjes op. Vakmensen!! Bedankt.

Absoluut geen