Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Wim van Vliet

Razend snel, technisch slim, acrobatisch op het dak en zeer vriendelijk en correct.

Het tijdstip van aanvang van werkzaamheden bleek bij ons niet duidelijk te zijn gecommuniceerd. De datum was bekend, maar de tijd was voor ons onduidelijk. Werd overigens wel keurig opgepakt door de installateurs.

Degelijk vakmanschap, zakelijk en vriendelijk!

Detail: geef a.u.b. vantevoren aan dat er enkele dakpannen kunnen sneuvelen en dat je nieuwe in huis moet hebben.

J.Geerligs

Ls Vol lof. Vriendelijke monteurs!!! Ruimen alles netjes op. Vakmensen!! Bedankt.

Absoluut geen

Prima service, goed team dat snel en professioneel werkt.

Jonk

Top bedrijf ! Goed montage team echte vakmensen!

L. van der Molen

Niets dan lof voor zowel het voortraject als voor het uiteindelijke plaatsen. De monteurs hebben in goed overleg waar de randapparatuur het beste geplaatst kon worden en we kunnen niets anders dan...

Er zitten wel veel vingerafdrukken op zowel de panelen als op de behuizing.

We zijn zeer tevreden over de plaatsing van de panelen.
Ook over de info en het reageren op vragen.

Peter Veerman

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg over zonnepanelen, zeer goede service, kortom hier is de klant nog koning.

Ik zou zeggen , never change a winning team!! Wat goed is kan beter, maar daar werken jullie zelf hard genoeg aan.

M. Eelman

Goed en vlot gehandeld. Systeem juist geplaatst. Wel een beperking met kortsluiting op de aardlekschakelaar.
Een monteur van Leander heeft dit verholpen. Daarna functioneerde het systeem naar...

Offerte werd snel toegezonden. Duidelijk antwoord op vragen. Montageteam doet z'n werk snel en goed.

Montageteam kon de internetkabel niet doormeten omdat de batterijen van de meter leeg waren. Daardoor waren ze genoodzaakt een alternatieve oplossing te leveren en is de kabel voor niets aangelegd. Dit had voorkomen kunnen worden als hun meetapparatuur op orde zou zijn geweest! Dat had hun tijd en onnodig werk gescheeld.