Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Talitha de Boer

Goede ervaring. Goede vakmensen.

Er waren kastjes in de stopcontacten geplaatst. Geen uitleg waar het voor was. Ik zag ze zitten toen de installateurs weg waren. Graag een uitleg of beschrijving op papier wat er is geplaatst. Wat... Er waren kastjes in de stopcontacten geplaatst. Geen uitleg waar het voor was. Ik zag ze zitten toen de installateurs weg waren. Graag een uitleg of beschrijving op papier wat er is geplaatst. Wat het is en waar het voor is.

Wil

De verkoper kwam bij ons aan huis. Hij heeft alles opgemeten en gezorgd dat wij een offerte. Daar gingen wij mee akkoord en op 5 december werden de panelen bevestigd op het dak. 2 achter 6 voor. Zij... De verkoper kwam bij ons aan huis. Hij heeft alles opgemeten en gezorgd dat wij een offerte. Daar gingen wij mee akkoord en op 5 december werden de panelen bevestigd op het dak. 2 achter 6 voor. Zij hadden het er over dat er achter nog wel zonnepanelen bij hadden gekund.
Dus deze verkoper had geen agressieve verkooptechniek. Mijn complimenten dus.
De mannen die kwamen hebben alles netjes afgeleverd en achter gelaten.

Er zou door jullie de terugvordering b.t.w. geregeld worden. Bij de rekening zat een mail bij dat wij zelf moesten bellen.

Pieter Reijnders

Goede voorlichting. Bij bezichtiging van accountmanager was zijn bevinding geen enkel probleem voor de installatie. Bij het monteren was de meterkast niet bereikbaar. Is opgelost met een PV verdeler... Goede voorlichting. Bij bezichtiging van accountmanager was zijn bevinding geen enkel probleem voor de installatie. Bij het monteren was de meterkast niet bereikbaar. Is opgelost met een PV verdeler in de berging. Meerprijs is gedeeld.

Peter

Top monteurs!! Ze werken netjes en denken met je mee in oplossingen!

Rob.v.Leeuwen

Drie man kwamen de panelen plaatsen twee op het dak en een binnen om daar alles aan te sluiten.
Tijdens het schouwen was de plaats van schoorsteen van de CV ketel niet goed ingeschat ,toen in goed overleg besloten om twee panelen op de dakkapel te plaatsen ipv een.
Tegenvaller was dat het dak van de andere dakkapel vol water stond en eerst gerepareerd moet worden voordat de zonnepanelen erop kunnen. Was wel blij dat het ontdekt werd normaal kom ik nooit op het dak natuurlijk.
De mannen waren erg vriendelijk en werkten netjes!

Misschien wat meer aandacht bij het schouwen voordat de panelen geplaatst worden zodat men niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen.Men moet dan wel het dak op om te zien hoe de... Misschien wat meer aandacht bij het schouwen voordat de panelen geplaatst worden zodat men niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen.Men moet dan wel het dak op om te zien hoe de conditie van in mijn geval het dak van de dakkapel is.

leusink

Wij zijn zeer tevreden met de correcte afhandeling en de snelle servies. en een prima instalatie

J.hooft

Op 26-1-2018 zijn de zonnepanelen gemonteerd.Eind oktober kregen wij de jaarnota van Oxxio en wat bleek, we zaten wat teruggave betreft zeker 600 euro lager dan andere gebruikers van zonnepanelen.... Op 26-1-2018 zijn de zonnepanelen gemonteerd.Eind oktober kregen wij de jaarnota van Oxxio en wat bleek, we zaten wat teruggave betreft zeker 600 euro lager dan andere gebruikers van zonnepanelen. Hoe kan dat. Wel is er nog een monteur bij geweest , omdat de aansluiting niet goed was. Ik denk, dat er toen iets is mis gegaan. Mijn teruggave is nu 200 euro, 600 euro lager, dan elders. Graag zo spoedig mogelijk een reactie. (8081kd Nr. 18.

De monteurs namen echt de tijd om alles vakkundig en netjes te installeren en ook heel netjes achter te laten.

Netjes afgehandeld

R. Wortel

Deskundige snelle dienstverlening met oog voor de klant

Bij het overnemen van de Solar2020 order is geen eigen offerte gemaakt. IK zou het prettiger gevonden hebben wanneer dat wel was gebeurd