Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Beentjes

Plaatsing van de panelen en omvormer prima uitgevoerd.

E Wijnne

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf het lijkt goed

zou het niet weten wii hebben de zonnepanelen via uwoon

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. De service is goed, de BTW teruggave wordt geregeld, de monitoring van de panelen zijn geregeld en de prijs is goed. Ik ben erg tevreden over het team dat de... Ik heb alleen maar positieve ervaringen. De service is goed, de BTW teruggave wordt geregeld, de monitoring van de panelen zijn geregeld en de prijs is goed. Ik ben erg tevreden over het team dat de panelen heeft geinstalleerd.

De monteurs hebben keurig gewerkt. Ik heb goede uitleg gekregen. Ook hebben de monteurs goed meegedacht.

Ik heb geen verbeterpunten.

Smit

Goede informatie vooraf. Installatie cf afspraak. Installateur zeer gemotiveerd en een goed vakman. Alle werkzaamheden kundig uitgevoerd.

Misschien aan te bevelen om de gebruiker een beknopte uitleg te geven (schriftelijk) waar men op moet letten en hoe e.e.a. uitgelezen kan worden. Uitleg na installatie is gauw vergeten.... Misschien aan te bevelen om de gebruiker een beknopte uitleg te geven (schriftelijk) waar men op moet letten en hoe e.e.a. uitgelezen kan worden. Uitleg na installatie is gauw vergeten. Prijs/kwaliteitsverhouding alsmede de service achteraf is nog niet te beoordelen maar zal ongetwijfeld goed zijn.

Zowel informatie als plaatsing zonnepanelen zeer duidelijk

Nadat alles was geïnstalleerd werd er verder geen informatie verstrekt mbt de werking van de geplaatste onderdelen.
Het gaat dan om de PV verdeler ( waartoe dienen de schakelaars) en de...
Het gaat dan om de PV verdeler ( waartoe dienen de schakelaars) en de omvormer ( hoe lees je deze uit?).

Het punt SERVICE achteraf kan ik nog niet beoordelen. Nog geen ervaring mee vandaar: n.v.t.

Schemmekes

Zeer tevreden over het plaatsen en uitleg .CHAPEAU.

landsmeer

Wij zijn zeer tevreden over de service en betrouwbaarheid, er zijn nu 3 huizen in onze straat door Sunforce voorzien van panelen. Erg benieuwd hoeveel het financiële voordeel zal worden.

anneke oosterbaan - sikkens

Alles goed was prima ook de monteurs

voor het monitoren betere uitleg geven en niet als iets niet lukt zeggen dan komt u naar de showroom dan leggen we het u uit.
beetje raar

Tamara Hammer

Ondanks het slechte weer hebben de heren in de regen harstikke netjes de panelen geplaatst op vrijdag 21 december. Uitermate tevreden