Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Jan Baas, Koog aan de Zaan

Zonnepanelen werden op de afgesproken datum aangebracht. Na overleg werden de panelen iets anders dan op de tekening stond op het dak gemonteerd om zo nog meer zon te ontvangen.
Keurige...

Voorlichting was goed en de installateurs hebben goed en snel gewerkt. Heel tevreden

Het kastje straalt blauw licht. Heel blij dat dit bij ons op dd dlaapkamer achter een schuifdeur/kast zit. Misschien iets om mee tr nemen in je advies/voorlichting

L.M. Janssen

Prima week geleverd panelen zitten goed op het dak en de bekabeling binnen is keurig weggewerkt zoals ik het hebben wilde.

Omdat er veel kauwen bij ons in de buurt broeden denken ze hier ook een perfecte broedplaats te hebben.
misschien een tip om hier bij het verkopen om te vragen, zodat er tijdens het plaatsen al een wering mee geplaatst kan worden

Jannyvdbroek60@gmail.com

De mannen die aan het werk zijn geweest ,hebben hebben hen net afgewerkt

G.P. van Wensveen

Montage prettig verlopen/aardige mensen/netjes en in overleg gewerkt

nee

Duidelijke offerte. Ook duidelijke uitleg gekregen over de offerte en snel en goed aangepast. Goede afspraken gemaakt over de installatie. Helaas kregen de monteurs de klus niet helemaal af en...

Goede informatie over offerte en installatie, al zijn de panelen anders geplaatst dan in de offerte was aangegeven (kon niet anders). Installatie keurig uitgevoerd door de twee monteurs. Zij niet...

Direct bij installatie ook de app en registratie in orde maken zodat de (nieuwe) gebruiker direct zicht krijgt op de geleverde installatie. Vraag hoe te handelen bij een storing in de verbinding met internet en de Sunforce verdeler kon niet worden beantwoord door de instatllatiemonteurs. Deze vraag zou worden doorgespeeld door Daan zodat deze kon worden beantwoord. Heb hier nog geen reactie op gehad.

Peter Liesting

De zonnepanelen waren snel en vakkundig geinstalleerd.

Bierman

Kennismaking vooraf, verder verloop en uiteindelijk het plaatsen was top. De monteurs waren harde werkers, beleefd en wisten waar ze mee bezig waren.

Er is mij na montage niet laten zien, via een app of internetpagina, wat of de opbrengst uiteindelijk deed.