Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

A Boontje

Prettig gesprek goede uitleg en goed advies gekregen.

Vanaf het aanvragen tot na het plaatsen van de panelen een zeer prettige ervaringen. Duidelijke informatie en offerte, het plaatsen is heel snel en vakkundig gegaan, kabels netjes weggewerkt.... Vanaf het aanvragen tot na het plaatsen van de panelen een zeer prettige ervaringen. Duidelijke informatie en offerte, het plaatsen is heel snel en vakkundig gegaan, kabels netjes weggewerkt. Monteurs hele vriendelijke, harde werkers. Echt heel tevreden !

Marco Kerkhoven

Goed contact en duidelijk verhaal. In eerste instantie offerte met te hoge prijs. Daarna goede offerte gekregen. Plaatsing ging snel door uitermate vriendelijke monteur. Heb zelf voeding gemaakt... Goed contact en duidelijk verhaal. In eerste instantie offerte met te hoge prijs. Daarna goede offerte gekregen. Plaatsing ging snel door uitermate vriendelijke monteur. Heb zelf voeding gemaakt naar groepenkast en kreeg daar nog korting op!

Eerste offerte was een foutje maar werd snel hersteld.
Ook het beloofde gesprek met instructies ivm BTW teruggave nog niets van gehoord.

De app op de laptop werkt nog niet naar behoren en nog geen link naar de mobiele app gekregen.

Ik heb de service achteraf 4,5 sterren gegeven hoewel ik daar nog geen ervaring mee heb, maar ik geloof dat het allemaal binnen korte termijn geregeld zal worden.

van westerloo

Heb vanaf het eerste contact prima advies en begeleiding gekregen. Ook bij de montage van de panelen hele vriendelijke jongens die vlot en netjes werken. Goede service echt een aanrader!

Jan Baas, Koog aan de Zaan

Zonnepanelen werden op de afgesproken datum aangebracht. Na overleg werden de panelen iets anders dan op de tekening stond op het dak gemonteerd om zo nog meer zon te ontvangen.
Keurige...
Keurige montage, ook binnenshuis.
Kan Sunforce van harte aanbevelen.

Voorlichting was goed en de installateurs hebben goed en snel gewerkt. Heel tevreden

Het kastje straalt blauw licht. Heel blij dat dit bij ons op dd dlaapkamer achter een schuifdeur/kast zit. Misschien iets om mee tr nemen in je advies/voorlichting

L.M. Janssen

Prima week geleverd panelen zitten goed op het dak en de bekabeling binnen is keurig weggewerkt zoals ik het hebben wilde.

Omdat er veel kauwen bij ons in de buurt broeden denken ze hier ook een perfecte broedplaats te hebben.
misschien een tip om hier bij het verkopen om te vragen, zodat er tijdens het plaatsen al een wering mee geplaatst kan worden

Jannyvdbroek60@gmail.com

De mannen die aan het werk zijn geweest ,hebben hebben hen net afgewerkt

G.P. van Wensveen

Montage prettig verlopen/aardige mensen/netjes en in overleg gewerkt

nee

Duidelijke offerte. Ook duidelijke uitleg gekregen over de offerte en snel en goed aangepast. Goede afspraken gemaakt over de installatie. Helaas kregen de monteurs de klus niet helemaal af en... Duidelijke offerte. Ook duidelijke uitleg gekregen over de offerte en snel en goed aangepast. Goede afspraken gemaakt over de installatie. Helaas kregen de monteurs de klus niet helemaal af en moesten op zaterdag terug komen. Het co tact hierover verliep jammer genoeg wat lastig. Desondanks uiteindelijk wel alles geïnstalleerd. Helaas werkte de monitoring uiteindelijk nog niet en na een paar telefoontjes is er nog een monteur langs geweest. Bleek dat de monteurs een antenne waren vergeten.

Steeds heel vriendelijk geholpen en alles uiteindelijk goed geïnstalleerd. Jammer dat het uiteindelijk iets langer heeft geduurd voor alles helemaal goed werkt. Maar niet als heel vervelend ervaren.