Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Sytze Knossen

Keurig netjes. Prima gedaan

Ik zou niet weten wat.

Harro

Kwamen op de afgesproken tijd en hebben alles keurig netjes geïnstalleerd. Prima vakmensen!

Mijn ervaringen met Sunforce zijn goed. Gedurende het gehele proces van aanvraag tot en met installatie hebben zij aan mijn verwachtingen voldaan.

Prettige communicatie en de installateur zeer vakbekwaam.

Age

Goede informatie verstrekking en top geinstalleerd de monteurs waren ook netjes .

Arend

De monteurs die bij de buren waren geweest hadden er een potje van gemaakt en ik had me voorbereid op flinke discussies over hoe de montage moest gebeuren. Ik kreeg andere monteurs die zeer ter zake... De monteurs die bij de buren waren geweest hadden er een potje van gemaakt en ik had me voorbereid op flinke discussies over hoe de montage moest gebeuren. Ik kreeg andere monteurs die zeer ter zake kundig waren e begonnen met: zullen we een rondje om en door het huis maken om te kijken hoe u het wilt en wat de mogelijkheden zijn? Ze gaven goede tips en ideeën en het werd vakkundig, netjes en zoals wij graag wilden gedaan. Topmonteurs in ons geval. Saillant detail door een betere plaatsing hebben wij 300 watt per paneel meer opbrengst per paneel dan de buren. Goed gedaan dus!

Bij ons niet.

Jan Sienders

Snelle afspraak gemaakt, juist geïnformeerd. communicatie verliep uitstekend.

Ah de Vries

Een prima bedrijf netjes en zeer ervaren werknemers van mijn een negen.

Frans Wiegman

Zeer tevreden over alles.Snelle montage lekker op tijd

R.Brandsen

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima leuk en vriendelijk personeel
met verstand van zaken

of het een verbeter punt is weet ik niet maar volgens mij hebben ze geen storingsdienst
in de weekenden is mij verteld