Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Martin

Leuke mensen om contact mee te hebben en gelukkig ook zeer kundig. Iedereen verkoopt natuurlijk "het beste" in de markt, maar bij Sunforce heb ik daar ook echt wel vertrouwen in.
Bij vragen...
Bij vragen en opmerkingen voor, tijdens en na de installatie wordt er altijd echt de tijd voor je genomen. Ook de hulp bij de subsidie en BTW teruggave was super.

Vanaf de eerste afspraak tot en met het laatste schroefje GEWELDIG.

Rolinkstuc

Goeie service

Cindy Klinge

Zeer tevreden. Snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie. Er wordt meegedacht en geen verrassingen achteraf. Ik raad Sunforce zeker aan!

Thijs

Bedrijf met kennis van zaken en snelle reacties op vragen via de mail. Snelle en correcte montage door monteur met liefde voor het vak.
Aanrader!

Rudy Vrooman

Ronduit geweldig!
Snel en accuraat.
Rudy Vrooman, Zaandam

H.J. Loose

Tijdens eerste telefonische contact afspraak gemaakt voor bezoek. Zeer ervaren verkoper die luistert naar de wensen van de klant en meedenkt over de beste oplossing. Snelle offerte en verdere... Tijdens eerste telefonische contact afspraak gemaakt voor bezoek. Zeer ervaren verkoper die luistert naar de wensen van de klant en meedenkt over de beste oplossing. Snelle offerte en verdere uitleg over voortgang. Goede afspraken over montage en snelle levering. De plaatsing van de omvormer enkele dagen later ook prima gegaan. Een aanrader.

Marjolein Hazelzet

Snelle reactie op de offerteaanvraag, snelle uitvoering van het werk. En de nazorg is prima!

Snel reactie op vragen en problemen. Oplossingsgericht meedenken met de klant.

Monteurs waren wat gehaast i.v.m. volgende klus, maar hebben alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Patrick

Na 2 offertes te hebben ontvangen hebben wij besloten om met sunforce zaken te gaan doen. De heldere uitleg, kennis en service hadden de doorslag gegeven. Keurig gebeld voor een planning en binnen... Na 2 offertes te hebben ontvangen hebben wij besloten om met sunforce zaken te gaan doen. De heldere uitleg, kennis en service hadden de doorslag gegeven. Keurig gebeld voor een planning en binnen een dag was alles geregeld. Vriendelijk persoon en had ook nog onderhoud tips waar ik aan moest denken voor mijn dak en schilderwerk. Dank Sunforce!

Ga zo door!!