Keurig werk afgeleverd. Op mijn suggestie om de omvormer bij mijn type woning in de meterkast te plaatsen werd goed gereageerd.

Misschien wel handig om ter plekke te melden dat pas na het aanmaken van een account door Sunforce je dan pas je eigen gegevens kunt inzien.

8/10

Ze waren op tijd goed nagedacht over het plaatsen volgens de tekening paste het niet goed werk geleverd

9/10

Alleen maar positief. Aardige mensen, betrouwbaar. Netjes gewerkt. Kastje op prima plaats.

Nee, niet echt. Alleen staat er op het opleverdocument, het telefoonnummer van: van der Sluis. Toen ik vragen had over de monitoring, omdat ik iets niet snapte, heb ik zeker tien minuten aan de lijn... Nee, niet echt. Alleen staat er op het opleverdocument, het telefoonnummer van: van der Sluis. Toen ik vragen had over de monitoring, omdat ik iets niet snapte, heb ik zeker tien minuten aan de lijn gehangen, doorverbonden met meerdere medewerkers, die echt niets snapten van mijn vraag. Uiteindelijk gaven ze mij het telefoonnummer van Sunforce.

L.J.Hilferink

10/10

Waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en dachten actief mee over de optimale plaatsing van de panelen. Keurig en strak werk .

T.J. de Haas

9/10

Zowel bij de voorbespreking, de installatie, de uitleg en in later stadium het verzoek tot een reparatie goed, duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.
Het bedrijf heeft ons volle...
Het bedrijf heeft ons volle vertrouwen en hebben wij reeds aan diverse vrienden aanbevolen.

M Veenis

8/10

Na het bedrijf sunforce te hebben gebelt,kreeg ik het nummer van een monteur (m vd meiden).deze heb ik de storing van mijn sunnyboy uitgelegt en de volgende dag kwam hij al met een passende... Na het bedrijf sunforce te hebben gebelt,kreeg ik het nummer van een monteur (m vd meiden).deze heb ik de storing van mijn sunnyboy uitgelegt en de volgende dag kwam hij al met een passende oplossing.storing verholpen..10 keer sneller dan mijn eigen monteur.hartelijk bedankt. M Veenis

R.v.Blokland

10/10

Ontzettend tevreden over de uitleg, installatie en afwerking. De monteurs (HR) zijn goed en zeer klantvriendelijk. Zelden zoiets mee gemaakt. Eigenlijk verdienen ze de warme douche bij RADAR, want... Ontzettend tevreden over de uitleg, installatie en afwerking. De monteurs (HR) zijn goed en zeer klantvriendelijk. Zelden zoiets mee gemaakt. Eigenlijk verdienen ze de warme douche bij RADAR, want ze deden meer dan zou moeten en dat deden ze ook nog eens belangeloos.

The Tomorrow Group b.v.

10/10

Zeer tevreden. afspraken nagekomen en perfecte afwikkeling!

Raymond Gildemeijer

10/10

Fijn bedrijf om mee samen te werken ze hebben het goed op de rit

Arjan Koning

7/10

Op zich goede uitleg bij de verkoop. Alleen had ik van te voren mijn bedenkingen geplaatst bij de installatie van de elektriciteit voor de terug levering. Er zou dan ook iemand voor dat de... Op zich goede uitleg bij de verkoop. Alleen had ik van te voren mijn bedenkingen geplaatst bij de installatie van de elektriciteit voor de terug levering. Er zou dan ook iemand voor dat de daadwerkelijke plaatsing zou geschieden langs komen om dit te gaan door spreken en te bekijken. Volgens de planner die mij 3 weken voor plaatsing belde was dit niet nodig want de plaatsers hadden voldoende ervaring. Verkeerde inschatting want op de dag van de plaatsing moesten we hieromtrent allerlei mogelijkheden en misschien overhaaste beslissingen maken over het installeren van de elektrische installatie. Hierdoor wordt het plaatsings proces onnodig opgehouden en werd het hierdoor toch nog redelijk laat voor de plaatsers. Hier had beter afstemming op moeten zijn. Doordat ze nu wat achterop raakten bij de plaatsing moest er collegiale hulp van 3 man extra aan te pas komen om de klus te klaren. Hierbij is naar mijn mening iets te overhaast ook ivm regen de plaatsing afgerond. Hierbij zijn o.a. 8 dakpannen gesneuveld (kleinigheid maar toch) Ook is de door mij beschikbaar gestelde trekveer blijven steken in de bestaande pvc buis. Hierdoor heeft men die moeten afknippen en is dus gedeeltelijk onbruikbaar geworden

Beter communicatie omtrent sommige knelpunten.