Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Prettige communicatie met de monteur en Hans Zijp.
Bedrijf komt betrouwbaar en deskundig over.

We begrijpen de totaalopgave van de opbrengst en per dag niet. Die wordt veel hoger aangegeven dan tijdens de dag wordt aangegeven.

Ze waren snel en duidelijk

Van te voren aangeven waar de bedrading komt zodat eventuele meubels al verplaatst kunnen worden

john bosman

Zeer goed overgekomen de adviseur Hans heel duidelijk en goed ,
de monteurs ook heel netjes absoluut een goed bedrijf

CG Foppen, huurder van Uwoon

Goed, fijne monteurs goed contact.

Gewoon zo doorgaan

j.a.m. hooft

Na enig misverstand, is alles perfect gemonteerd. Ik raad iedereen, die zonnepanelen wil aanschaffen, dit bedrijf aan.
Ook de monteurs waren erg gemotiveerd. Bedankt.

EM Keizer

Duidelijke informatie en petje voor de monteurs, die met harde wind tóch de panelen hebben gemonteerd! ? Super tevreden en alles mooi en netjes afgewerkt ???

Marijke

Keurig werk afgeleverd. Op mijn suggestie om de omvormer bij mijn type woning in de meterkast te plaatsen werd goed gereageerd.

Misschien wel handig om ter plekke te melden dat pas na het aanmaken van een account door Sunforce je dan pas je eigen gegevens kunt inzien.

Ze waren op tijd goed nagedacht over het plaatsen volgens de tekening paste het niet goed werk geleverd

Alleen maar positief. Aardige mensen, betrouwbaar. Netjes gewerkt. Kastje op prima plaats.

Nee, niet echt. Alleen staat er op het opleverdocument, het telefoonnummer van: van der Sluis. Toen ik vragen had over de monitoring, omdat ik iets niet snapte, heb ik zeker tien minuten aan de lijn gehangen, doorverbonden met meerdere medewerkers, die echt niets snapten van mijn vraag. Uiteindelijk gaven ze mij het telefoonnummer van Sunforce.

L.J.Hilferink

Waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en dachten actief mee over de optimale plaatsing van de panelen. Keurig en strak werk .