Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

B. Dekker

Snelle offerte en korte wachttijd voor uitvoering.

Voorgestelde opstelling bleek niet uitvoerbaar.

nee

Het contact met de medewerkers verliep soepel. De levertijd was relatief kort, zodat ik niet lang hoefde te wachten. De installateur deed in zijn eentje verbazingwekkend snel en goed zijn werk.

De website was op zich wel goed, maar ik vond het irritant om een brochure per e-mail te moeten aanvragen, i.p.v. dat die brochure rechtstreeks op de site weergegeven werd.

Het zou...

Het zou dienstig zijn als de medewerkers op de hoogte zijn van het bestaan van subsidieregelingen in de regio van de klanten.

A.A.Bravenboer

Ondanks de ijskoude wind ( gevoelstemperatuur -17) de zonpanelen toch geplaatst. Binnen alles keurig gemonteerd en waar nodig rommel opgeruimd. Prima uitleg over de nieuwe installatie kortom het kan... Ondanks de ijskoude wind ( gevoelstemperatuur -17) de zonpanelen toch geplaatst. Binnen alles keurig gemonteerd en waar nodig rommel opgeruimd. Prima uitleg over de nieuwe installatie kortom het kan niet beter!!!!

nvt

Prettige communicatie met de monteur en Hans Zijp.
Bedrijf komt betrouwbaar en deskundig over.

We begrijpen de totaalopgave van de opbrengst en per dag niet. Die wordt veel hoger aangegeven dan tijdens de dag wordt aangegeven.

Ze waren snel en duidelijk

Van te voren aangeven waar de bedrading komt zodat eventuele meubels al verplaatst kunnen worden

john bosman

Zeer goed overgekomen de adviseur Hans heel duidelijk en goed ,
de monteurs ook heel netjes absoluut een goed bedrijf

CG Foppen, huurder van Uwoon

Goed, fijne monteurs goed contact.

Gewoon zo doorgaan

j.a.m. hooft

Na enig misverstand, is alles perfect gemonteerd. Ik raad iedereen, die zonnepanelen wil aanschaffen, dit bedrijf aan.
Ook de monteurs waren erg gemotiveerd. Bedankt.

EM Keizer

Duidelijke informatie en petje voor de monteurs, die met harde wind tóch de panelen hebben gemonteerd! ? Super tevreden en alles mooi en netjes afgewerkt ???