Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

leo Hartog

Over het algemeen heel erg tevreden.
Het legplan op papier klopte niet helemaal, maar de installateur heeft dit prima opgelost.

G.G.Beld

Snelle montage ondanks dat de panelen door een monteur gelegd werden.
duidelijke afspraken via de telefoon en gesprek aan huis.
installatie binnen in huis is netjes gemaakt en...
Snelle montage ondanks dat de panelen door een monteur gelegd werden.
duidelijke afspraken via de telefoon en gesprek aan huis.
installatie binnen in huis is netjes gemaakt en grotendeels weggewerkt.

Door de snelheid lag er nog een dakpan open op het dak naast het kleine dak raampje zelf dicht gelegd maar wel een aandachtspunt i.v.m.lekkage.
Naar ons weten is de spanning niet van de...
Naar ons weten is de spanning niet van de meterkast afgeweest dus heeft de monteur onderspanning draden onder de klemmen bevestigd,deze draden zijn van soepel koper en horen voorzien te zijn van adereindhulzen deze ontbraken.
tip: haal de spanning er af niet onder stroom werken en gebruik adereindhulzen

Edith van der Veen

Duidelijke uitleg gehad, monteurs waren erg vriendelijk en kundig.

Goed uitgevoerde installatie door heel vriendelijke professionals

Goede voorlichting vooraf en alles keurig netjes gemonteerd

Patrick

Goed contact en alles is volgens planning verlopen

Reactie Sunforce:

Geachte heer Bout, U plaatst een negatieve reactie op onze site, echter heb ik u recent gemaild dat u niet in onze systemen als klant voorkomt. U reageert helaas niet op onze mail. Wij zien u... Geachte heer Bout, U plaatst een negatieve reactie op onze site, echter heb ik u recent gemaild dat u niet in onze systemen als klant voorkomt. U reageert helaas niet op onze mail. Wij zien u review dan ook niet anders dan een spook reactie en nergens op gefundeerd.

Prettig contact, goede afspraken en vakwerk!

R.Hoed

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. De aanleg ging goed, tot ik ontdekte dat de elektrodraden door de aluminum afzuigslang waren geprikt en niet goed waren afgeplakt. Dat heb ik zelf moeten... Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. De aanleg ging goed, tot ik ontdekte dat de elektrodraden door de aluminum afzuigslang waren geprikt en niet goed waren afgeplakt. Dat heb ik zelf moeten doen. Na een maand deed de app het niet meer en na twee telefonisch contact kreeg ik van de telefonist te horen dat hij niet over de app ging. Bij wie ik dan moest zijn wist hij niet en toen ik daarna vroeg of hij mij telefonisch kon helpen zei hij dat ik daarvoor niet de benodigde kennis had (..)
Kortom de panelen draaien goed, maar geen werkende app en een beroerde aftersales.

Telefonisch beter klantgericht werken en na een paar maanden even een check of alles goed werkt! Dat mist ik. Dus geef mijn kennissen geen goede review over uw bedrijf. Deze moet uiteraard kosteloos... Telefonisch beter klantgericht werken en na een paar maanden even een check of alles goed werkt! Dat mist ik. Dus geef mijn kennissen geen goede review over uw bedrijf. Deze moet uiteraard kosteloos en niet zoals de telefonist mij vertelde voor het volle tarief.

J.Schans

Wij zijn zeer tevreden over de vakmensen die de panelen gelegd en hebben aangesloten alles ging in goed overleg met elkaar. Top

Geen idee wij waren tevreden en voor ons is het de eerste keer dat we zonnepanelen hebben genomen