Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

R.Hoed

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. De aanleg ging goed, tot ik ontdekte dat de elektrodraden door de aluminum afzuigslang waren geprikt en niet goed waren afgeplakt. Dat heb ik zelf moeten...

Telefonisch beter klantgericht werken en na een paar maanden even een check of alles goed werkt! Dat mist ik. Dus geef mijn kennissen geen goede review over uw bedrijf. Deze moet uiteraard kosteloos en niet zoals de telefonist mij vertelde voor het volle tarief.

J.Schans

Wij zijn zeer tevreden over de vakmensen die de panelen gelegd en hebben aangesloten alles ging in goed overleg met elkaar. Top

Geen idee wij waren tevreden en voor ons is het de eerste keer dat we zonnepanelen hebben genomen

Goede voorlichting gehad. De monteurs waren ook heel vriendelijk en bekwaam. Wij zijn heel tevreden.

Henk Bergman

Uitstekende voorlichting en uitleg. Prima offerte Goede vakbekwame installateurs. Netjes gewerkt en het pand pas verlaten bij volledige instelling/afstelling van de installatie.

Als de monteurs later komen dan aanvankelijk is medegedeeld, dan even een berichtje naar de klant.

Co Spieker

Keurige monteurs en ( te ) snel werkend met veel deskundigheid .

misschien wat minder tijdsdruk ??

H.Elskamp

Prima vak mensen .keurig netjes gewerkt,

Sytze Knossen

Keurig netjes. Prima gedaan

Ik zou niet weten wat.

Harro

Kwamen op de afgesproken tijd en hebben alles keurig netjes geïnstalleerd. Prima vakmensen!

Mijn ervaringen met Sunforce zijn goed. Gedurende het gehele proces van aanvraag tot en met installatie hebben zij aan mijn verwachtingen voldaan.

Prettige communicatie en de installateur zeer vakbekwaam.