Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Goed, installatie keurig gedaan.

Primair contact via mail

C.Doornweerd

Slecht

Graag op alfabetische volgorde. Kan mijn naam en woonplaats niet terugvinden.

Bob van Katwijk

Bedrijf reageert niet op berichten via het contact formulier op hun eigen website. Erg jammer omdat veel mensen in de voormalige gemeente Zeevang overstappen van KPN of Ziggo naar Trined (glasvezel)... Bedrijf reageert niet op berichten via het contact formulier op hun eigen website. Erg jammer omdat veel mensen in de voormalige gemeente Zeevang overstappen van KPN of Ziggo naar Trined (glasvezel) waarna de verbinding tussen de omvormer en de servers van Omnik Portal verbroken is. Hulp (service?) zal voor velen dus uitblijven. Gelukkig zijn er redelijk leesbare handleidingen op internet te vinden.
Wel moet gezegd worden dat eerdere contacten bij de levering van de zonnepanelen in 2013 prima verlopen zijn.
Bob van Katwijk

Reageren op berichten die via het contact formulier van de website binnen komen.

W.Kuijt

Panelen geplaatst op Zeelt 7 Oostzaan, niet op naam van M.Kuijt, maar W.Kuijt. Registratie s.v.p. wijzigen!

Solarregistratie op mijnnaam(W.Kuijt Zeelt 7 Oostzaan.

Maryse

Door oplettendheid van Sun Force kwamen we erachter dat onze zonnepanelen het niet leken te doen. Zij hebben dit keurig aan ons gemeld en actie ondernomen om ze weer aan te krijgen. Erg blij mee!

Nee hoor

ANS Boes-Hooijschuur

Goede kennismaking, offerte en uitvoering.
Lekker snel alles.

Na afloop alles even nalopen met de opdrachtgever.

De Paauw

Communicatie verloopt vlot en er werd goed geholpen toen we er om vroegen.

Bij het meten vooraf ook de WiFi verbinding op de plek waar de omvormer komt checken. Dit kan wat gedoe naderhand schelen.

Sjouke de Boer

Uiterst professioneel in het aanbiedingstraject. De installatie was (helaas) vrij haastig uitgevoerd door een extern bedrijf. SunForce heeft hierop direct zeer goede actie genomen door een... Uiterst professioneel in het aanbiedingstraject. De installatie was (helaas) vrij haastig uitgevoerd door een extern bedrijf. SunForce heeft hierop direct zeer goede actie genomen door een gerenommeerde technicus te sturen voor herstel werkzaamheden, gevolgd door een indringend gesprek met de installateur. Alles was naar wens, totdat door omstandigheden het WiFi accesspunt weggehaald moest worden en overgegaan werd op vaste netwerk bekabeling. Wederom zeer goed geholpen door SunForce! Alles nog steeds naar wens! 😊

Quality Assurance is wellicht noodzakelijk kwaad, maar toch wel belangrijk wanneer er gebruik gemaakt word van contractors die een andere kijk hebben op kwaliteit en zorg. Wellicht een idee om een... Quality Assurance is wellicht noodzakelijk kwaad, maar toch wel belangrijk wanneer er gebruik gemaakt word van contractors die een andere kijk hebben op kwaliteit en zorg. Wellicht een idee om een kwaliteitsmanagement systeem op ISO 9001 op te tuigen?

Klaas Flens

Goed overleg in offerte stadium, levering conform afspraak/offerte en montage is snel en soepel verlopen. TOP

Visscher

Huisbezoek was informerend en duidelijk, de offertes die volgden niet.

Beter luisteren naar de wensen van de klant en in de offertes aanbieden wat is besproken