Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Maryse

Door oplettendheid van Sun Force kwamen we erachter dat onze zonnepanelen het niet leken te doen. Zij hebben dit keurig aan ons gemeld en actie ondernomen om ze weer aan te krijgen. Erg blij mee!

Nee hoor

ANS Boes-Hooijschuur

Goede kennismaking, offerte en uitvoering.
Lekker snel alles.

Na afloop alles even nalopen met de opdrachtgever.

De Paauw

Communicatie verloopt vlot en er werd goed geholpen toen we er om vroegen.

Bij het meten vooraf ook de WiFi verbinding op de plek waar de omvormer komt checken. Dit kan wat gedoe naderhand schelen.

Sjouke de Boer

Uiterst professioneel in het aanbiedingstraject. De installatie was (helaas) vrij haastig uitgevoerd door een extern bedrijf. SunForce heeft hierop direct zeer goede actie genomen door een...

Quality Assurance is wellicht noodzakelijk kwaad, maar toch wel belangrijk wanneer er gebruik gemaakt word van contractors die een andere kijk hebben op kwaliteit en zorg. Wellicht een idee om een kwaliteitsmanagement systeem op ISO 9001 op te tuigen?

Klaas Flens

Goed overleg in offerte stadium, levering conform afspraak/offerte en montage is snel en soepel verlopen. TOP

Visscher

Huisbezoek was informerend en duidelijk, de offertes die volgden niet.

Beter luisteren naar de wensen van de klant en in de offertes aanbieden wat is besproken

leo Hartog

Over het algemeen heel erg tevreden.
Het legplan op papier klopte niet helemaal, maar de installateur heeft dit prima opgelost.

G.G.Beld

Snelle montage ondanks dat de panelen door een monteur gelegd werden.
duidelijke afspraken via de telefoon en gesprek aan huis.
installatie binnen in huis is netjes gemaakt en...

Door de snelheid lag er nog een dakpan open op het dak naast het kleine dak raampje zelf dicht gelegd maar wel een aandachtspunt i.v.m.lekkage.
Naar ons weten is de spanning niet van de meterkast afgeweest dus heeft de monteur onderspanning draden onder de klemmen bevestigd,deze draden zijn van soepel koper en horen voorzien te zijn van adereindhulzen deze ontbraken.
tip: haal de spanning er af niet onder stroom werken en gebruik adereindhulzen

Edith van der Veen

Duidelijke uitleg gehad, monteurs waren erg vriendelijk en kundig.

Goed uitgevoerde installatie door heel vriendelijke professionals