Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
9.5/10
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Smit

Goede informatie vooraf. Installatie cf afspraak. Installateur zeer gemotiveerd en een goed vakman. Alle werkzaamheden kundig uitgevoerd.

Misschien aan te bevelen om de gebruiker een beknopte uitleg te geven (schriftelijk) waar men op moet letten en hoe e.e.a. uitgelezen kan worden. Uitleg na installatie is gauw vergeten. Prijs/kwaliteitsverhouding alsmede de service achteraf is nog niet te beoordelen maar zal ongetwijfeld goed zijn.

Zowel informatie als plaatsing zonnepanelen zeer duidelijk

Nadat alles was geïnstalleerd werd er verder geen informatie verstrekt mbt de werking van de geplaatste onderdelen.
Het gaat dan om de PV verdeler ( waartoe dienen de schakelaars) en de omvormer ( hoe lees je deze uit?).

Het punt SERVICE achteraf kan ik nog niet beoordelen. Nog geen ervaring mee vandaar: n.v.t.

Schemmekes

Zeer tevreden over het plaatsen en uitleg .CHAPEAU.

landsmeer

Wij zijn zeer tevreden over de service en betrouwbaarheid, er zijn nu 3 huizen in onze straat door Sunforce voorzien van panelen. Erg benieuwd hoeveel het financiële voordeel zal worden.

anneke oosterbaan - sikkens

Alles goed was prima ook de monteurs

voor het monitoren betere uitleg geven en niet als iets niet lukt zeggen dan komt u naar de showroom dan leggen we het u uit.
beetje raar

Tamara Hammer

Ondanks het slechte weer hebben de heren in de regen harstikke netjes de panelen geplaatst op vrijdag 21 december. Uitermate tevreden

Talitha de Boer

Goede ervaring. Goede vakmensen.

Er waren kastjes in de stopcontacten geplaatst. Geen uitleg waar het voor was. Ik zag ze zitten toen de installateurs weg waren. Graag een uitleg of beschrijving op papier wat er is geplaatst. Wat het is en waar het voor is.

Wil

De verkoper kwam bij ons aan huis. Hij heeft alles opgemeten en gezorgd dat wij een offerte. Daar gingen wij mee akkoord en op 5 december werden de panelen bevestigd op het dak. 2 achter 6 voor. Zij...

Er zou door jullie de terugvordering b.t.w. geregeld worden. Bij de rekening zat een mail bij dat wij zelf moesten bellen.

Pieter Reijnders

Goede voorlichting. Bij bezichtiging van accountmanager was zijn bevinding geen enkel probleem voor de installatie. Bij het monteren was de meterkast niet bereikbaar. Is opgelost met een PV verdeler...

Peter

Top monteurs!! Ze werken netjes en denken met je mee in oplossingen!