Sunforce

Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteitsverhouding?
Wat vond u van de offerte?
Bent u goed geïnformeerd?
Wat vond u van onze service achteraf?
Wat vond u van de installatie en oplevering?
Hoe verliep het contact?
Was de website duidelijk?

Edith van der Veen

Duidelijke uitleg gehad, monteurs waren erg vriendelijk en kundig.

Goed uitgevoerde installatie door heel vriendelijke professionals

Goede voorlichting vooraf en alles keurig netjes gemonteerd

Patrick

Goed contact en alles is volgens planning verlopen

Reactie Sunforce:

Geachte heer Bout,

U plaatst een negatieve reactie op onze site, echter heb ik u recent gemaild dat u niet in onze systemen als klant voorkomt. U reageert helaas niet op onze mail.

Wij zien u review dan ook niet anders dan een spook reactie en nergens op gefundeerd.

Prettig contact, goede afspraken en vakwerk!

R.Hoed

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. De aanleg ging goed, tot ik ontdekte dat de elektrodraden door de aluminum afzuigslang waren geprikt en niet goed waren afgeplakt. Dat heb ik zelf moeten...

Telefonisch beter klantgericht werken en na een paar maanden even een check of alles goed werkt! Dat mist ik. Dus geef mijn kennissen geen goede review over uw bedrijf. Deze moet uiteraard kosteloos en niet zoals de telefonist mij vertelde voor het volle tarief.

J.Schans

Wij zijn zeer tevreden over de vakmensen die de panelen gelegd en hebben aangesloten alles ging in goed overleg met elkaar. Top

Geen idee wij waren tevreden en voor ons is het de eerste keer dat we zonnepanelen hebben genomen

Goede voorlichting gehad. De monteurs waren ook heel vriendelijk en bekwaam. Wij zijn heel tevreden.

Henk Bergman

Uitstekende voorlichting en uitleg. Prima offerte Goede vakbekwame installateurs. Netjes gewerkt en het pand pas verlaten bij volledige instelling/afstelling van de installatie.

Als de monteurs later komen dan aanvankelijk is medegedeeld, dan even een berichtje naar de klant.