Sulfree

Ik kan nu, na jaren, weer alle soorten wijn drinken!! Voorheen kreeg ik na een half glas al een enorme migraine aanval. Dit is dus echt fantastisch voor mij. Ik hou wel van een glaasje op zijn tijd...

Bij het openen van het flesje, gingen er wel wat druppels verloren. Daarna bij het sluiten en schenken ging het prima.

Helemaal helder verhaal

via Google

Reactie Sulfree:

Fijn om te horen dat Sulfree zo'n uitkomst voor je is!

We doen in elk flesje wat extra druppeltjes (bovenop de 5ML) om die overenthousiaste druppeltjes te compenseren, dus het zou per saldo goed moeten gaan! :)

fijne dag, Jacqueline

Inmiddels een paar keer gekocht en werkt echt!

Eerste bestellingen zaten in glazen flesjes. Laatste bestelling twee kleinere plastic flesjes gekocht en in mijn tas gedaan. Toen ik ze er weer uit haalde om te gebruiken waren ze allebei leeg gelopen. Kennelijk sluiten deze flesjes niet goed :-( Weerhoudt me om weer te bestellen.

Vind je onze website handig?

Na enkele slokken al een rood gezicht en warm

winkel en internet

Goedemorgen,

Wat vervelend dat ze zijn leeggelopen. Als wijze van onze excuses zal ik zorgen dat er een nieuw pakketje naar je toekomt met 3 flesjes. (we zijn sinds een week over op onze nieuwe flesjes (de website aanpassingen hierop volgen nog). Dus ik hoor graag wat je hiervan vindt.

Heel fijn product!
Geen last meer van niezen, snotteren, zere (ontstoken) plekken onder aan mn voeten en handen.

De druppel wil wel eens weigeren om uit het flesje te komen, dus knijp ik een klein beetje in het flesje.
Misschien iets met een pipetje?

Vind je onze website handig?

Als ik wijn had gedronken dan begon ik te niezen en te snotteren en s'nachts werd ik wakker met ontstoken plekken in mijn handen en voeten. Voorheen nam ik dan een anti allergie tabletje. Nu 1 druppel sulfree in rode wijn , 3 in witte wijn en rosé.
Je denkt misschien dan moet je de wijn laten staan maar af en toe een wijntje vind ik toch wel heel lekker.
De vraag of ik sulfree aan zou bevelen, JA! Had 3 flesjes besteld en heb er zelf nog 1 over omdat ik er twee heb weggegeven om te proberen en ja, deze mensen zijn ook enthousiast!

Via internet.

Reactie Sulfree:

Fijn om te horen dat Sulfree je zo goed helpt! We gaan in de loop van deze maand over naar een nieuw flesje, dus dan moet het druppelen makkelijker gaan. Als winnaar van de april feedback actie, komen deze 3 nieuwe flesjes alvast naar je toe op de post. Gefeliciteerd!

fijne dag, Jacqueline

My products have not arrived yet- very disappointed

Good morning,

It sometimes happens that the postal service does not do its job properly. So hopefully the next package that we sent after your feedback will arrive shortly. Sorry for the delay and the disappointment.

If things do not work the way you expect them to, please contact us directly on info@sulfree.org, so we can make your day better.

have a good day!
Jacqueline

Diane

Gemakkelijk om overal mee te nemen. Ik kreeg een aantal reacties (positieve … "waarom niet" en negatieve "geloof je echt dat dit zal helpen…"
Ik vind het nog te vroeg om advies te geven.

Nadruk leggen op 1 Druppel volstaat.

Vind je onze website handig?

Dikwijls hoofdpijn. Veel minder met Sulfree.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via een vriendin die echt tevreden is !

Diana Nentjes

Absuluut duidelijke werking!
Heel tevreden mee!
Geen roodheid en huidirritatie meer

Grotere flesjes..

Roodheid
Vlekken
Jeuk

Internet

Daar ben ik gauw mee klaar, mijn ervaring is GOED te noemen.

Waarom zou je iets wat goed is nóg beter willen hebben?

Vind je onze website handig?

Om te beginnen, ik ben geen wijnkenner. Echter, omdat ik niet zo goed kan doorslapen neem ik sinds enkele maanden,
regelmatig, zo ongeveer een uurtje voor het naar bed gaan, een glaasje bloedwijn. Daarbij, ik vind het heerlijk!
Maar steeds werd ik wakker met hoofdpijn, en, bij het lezen van het etiket constateerde ik dat er sulfiet in zit.
Ben toen gaan zoeken op internet wat sulfiet kan veroorzaken en zodoende heb ik Sulfree ontdekt.
Daar ben ik dus erg blij mee!

Zie boven.

fijn om te horen!

m.koole

Ik blijfen er van niesen

sterker dosis

Vind je onze website handig?

ik kan het niet altijd ervaren de werking ervan

Hoe heb je Sulfree gevonden?

op zowk naar lwkkwe wijn

Goedemiddag mijnheer Koole,

Als je blijft niezen van een glas wijn, ondanks het druppeltje Sulfree, dan vermoed ik dat je misschien gevoelig bent voor de histamine in de wijn ipv sulfiet. (Nu kan sulfiet ook het aanmaken van histamine in je lijf veroorzaken, dus Sulfree helpt in dat opzicht wel, maar in wijn zit ook histamine, dus de hoofdoorzaak van het niezen zou in dat geval dan dus nog wel aanwezig zijn).

Misschien goed om daar eens naar te kijken?

groet, Jacqueline

Zonder sulfree heb ik vaak na 1 glas wijn hoofdpijn. Met 1 druppel sulfree heb ik geen last van hoofdpijn. Dus ik ben erg tevreden over het product.

Soms is het moeilijk voor er 1 druppel uit het flesje valt.

Idem vorige antwoord.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Heb het leren kennen door een vriend.

John Vedder

Super, geen hoofdpijn meer gehad dus echt genoten. Hoe simpel kan het zijn

Druppels zijn moeilijk te doseren, je moet hard knijpen voor een druppel. Komt er niet vanzelf uit namelijk.

Zeker, goed resultaat

Via vrienden