Sulfree

Pia

Netjes aangekomen in doosje. Leuke verpakking!

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Kreeg ineens dikke jeukende handen na t drinken van beetje wijn. Ik kan nog steeds niet zomaar wijn drinken. Maar ben al heel blij met half rode wijn half water en 1 druppel sulfree. Of beetje wijn en 2 druppels. Durf niet meer te gebruiken.

In het doosje A4 tje met info!

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Bij t zoeken naar sulfiet vrije wijn.

OKE

Super, met Sulfree wordt ik 's nachts niet meer zo veel wakker en heb geen hoofdpijn meer!

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Regelmatig had ik ook na één of twee glazen wijn de volgende dag hoofdpijn / duf gevoel, maar dat is tot op heden met gebruik van Sulfree niet meer gebeurd.

Het tuitje met ontluchting werkt niet altijd goed waardoor het lastig is om een druppel eruit te krijgen. Zeker in het cafe waar je dat even ongemerkt wilt doen wordt dat een gedoe. Dat is wat minder.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via internet gezocht naar bestanddelen in wijn die hoofdpijn kunnen veroorzaken: Sulfaten en dat leidde mij naar Sulfree

Ik heb gemerkt dat ik de volgende dag geen zwaar hoofd heb en geen droge mond

Zie hier boven

Geen idee

Internet facebook

Soraya

Het helpt echt

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik heb de volgende dag geen hoofdpijn meer en voel me zelfs fit bij het drinken van wijn

Ik vind het wel prijzig

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Ik ben op internet gaan zoeken

Nel Groot

Tot nu toe zeer tevreden, had eerst een flesje gekocht bij de Dio drogist om uit te proberen

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

ik had vooral last van rode wijn de volgende ochtend, een warm opvliegerig gevoel. Minder van witte wijn

De dop van het flesje zijn met een "slot"sluiting en daar ben je erg mee bezig en dat is niet altijd fijn in gezelschap. Ik heb de dopje vervangen

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Van een vriendin waarmee ik op een kookclub zit. Zij gebruikt het al heel lang en is erg tevreden. Zij vertelde mij ook over de website en de vlotte levering.

Joke Vos

Voor rode wijn gebruik ik zeker 2 druppels per glas. Als dit in een restaurant is leg ik vaak uit aan de bediening wat ik in mijn glas druppel. Het is eigenlijk altijd voor het eerst dat men dit...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had last van niezen en een "loopneus". En nu niet meer:))
Mijn broer krijgt hoofdpijn van rode port maar met sulfree niet meer.

Bekend maken bij restaurants. Ook biologische wijn bevat vaak net teveel sulfiet, misschien kunnen ze als service sulfree in huis hebben.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Oplossing gezocht tegen niezen na het drinken van rode wijn, op internet.

Vin rouge

Beter kan t niet

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Hartkloppingen kon er niet van slapen, angstaanjagend soms en nu slaap ik als een roosje

Flesje druppelt in het begin niet gemakkelijk ondanks de goede gebruiksaanwijzing.

Aanbeveling familie

Catherine Rottiers

Super ! Na jaren sukkelen nog eens genieten van een glas wijn !

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ben sulfietenintolerant, begon met hooikoortsaanvallen na amper een paar slokken tot spierpijn, slapeloosheid, ...

Werkt toch best bij biologische wijnen

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Info gezocht over sulfietenintolerantie en zo per toeval op de site geraakt

MarleenVan Bogaert

Sinds ik sulfree gebruik heb ik geen jeuk meer. Het is een product dat helpt bij mij.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik stond vol uitslag en hat veel jeuk. Ik heb testen laten doen en ik ben allergish aan sulfiet

Het in België op de markt brengen; Nu besteld mijn dochter het.

Vernomen via vrienden .

Reactie Sulfree:

Goedemiddag Marleen,

fijn om te horen dat Sulfree je helpt om toch van wijn te kunnen genieten, ondanks je gevoeligheid voor sulfiet! Via de website kun je de flesjes ook naar Belgie laten sturen, maar ik snap dat het wel zo gezellig is als je dochter het langs komt brengen :)

fijne dag, Jacqueline

Anoniem, ik vind dit niet leuk voor jullie

Het is niet mogelijk een beoordeling te geven daar ik en mijn huisgenoten geen van de drie bestelde flesjes kunnen opendraaien. Het lukte Jacqueline wel, dus wat doe ik fout?

Niet gebruikt .zie boven

Openingsaanbevelingen