Sulfree

Je aankoop wordt beschermd

Berendina van Straalen

Een voordeel van Sulfree is dat ik bewuster nadenk of ik wel een glaasje wijn wil drinken. Een interessant bijverschijnsel

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Het zware gevoel dat ik soms in mijn spieren voelde of het wakker liggen na de eerste slaap is volledig over. En ik dronk maar 1 en soms 2 glaasjes per dag.

absoluut niet! het is gewoon goed.
Ik kan vertellen hoe ik aan sulfree ben gekomen. Googlen over allergieen bij wijn gebruik. Anders had ik het niet gevonden.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Door te googlen over allergieen bij wijn gebruik

A3

Gebruik het al jaren bevalt prima chrono geen wijn meer zonder , en inderdaad geen of bijna geen hoofdpijn meer naar een avondje wijn drinken dus helpt echt dus top

Ja

Ander flesje makkelijker druppelen , maar weet dat dat mogelijk is al mail overgehad

Via reclame

Top!!

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Hoofdpijn en een sloom gevoel de volgende dag. Geen last meer van!

Via google

Ik ben tot nu toe best tevreden.
Het werkt niet bij alle wijnen, denk ik, heb ondanks gebruik, toch ook al eens hoofdpijn gehad, maar ook keren, dat ik géén hoofdpijn had, dus ik bestel...

Soms geen hoofdpijn en soms wel, voorheen AL TIJD

Soms krijg ik er geen druppel uitgoogle

Google

Goedemiddag,

Zou je willen letten op wat je hebt gegeten, als je toch hoofdpijn hebt gekregen? Het kan namelijk zijn dat de sulfiet uit je eten reageert met de alcohol in de wijn, en dat je daardoor alsnog de hoofdpijn krijgt.

Sulfiet zit helaas ook in veel eten waar je het niet zou verwachten, zoals voedsel gemaakt van witte bloem (bv pasta, toastjes, stokbrood) en witte suiker, of voorgeschilde aardappelen.

fijne dag!
Jacqueline

Sulfree gebruikt volgens instructies: een druppel per glas. Flesje druppels lastig, bijv. druppelaar van olie Seepje is prima. Drinken 4 glazen per week (2x2). Vanwege lang weekend 3x2 glazen en...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Nergens last van bij het drinken. Prettig om niet zo snel in slaap te vallen. Na tweede glas, zonder 65890 Sulfree, viel ik al om. Met de druppel Sulfree is dat niet meer zo. Nadeel is wel dat je meer zou kunnen drinken.

Betere bijsluiter. Neveneffect is dat je meer zou kunnen drinken zonder last te krijgen. De klacht die ik heb, knock out na anderhalf glas, hoor ik van meer ouderen. Het is een natuurlijke rem op drinken, die wordt door gebruik Sulfree geblokkeerd.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Zoeken op internet, nadat bleek dat zelfs in biologische wijn sulfiet zit. Ik zou het verkopen in een slijterij, zeker in een biologische slijter.

Erna Venhorst

Pas geprobeerd.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

beter geslapen na en paar glazen wijn.

nee

Hoe heb je Sulfree gevonden?

in de Libelle of in de plus ik weet het niet meer.

Praktijk voor Natuurgeneeswijzen.

Sulfree is dé oplossing, als er problemen zijn na het drinken van wijn.
Eigenlijk dronk ik geen wijn meer, door de problemen die ontstonden..
Inmiddels is de héle familie er blij...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Waar ikzelf last van had was, dat ik het in mijn héle lichaam voelde, als ik wijn gedronken had.
Dat leek op helzelfde gevoel als na een verdoving van de tandarts.( wat ik al héél lang niet meer doe).
Ook kreeg ik een vervelend gevoel in mijn hoofd. Geen hoofdpijn , maar.....................

Ik zou het niet weten!!!!!!!

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Na en enorme zoektocht op internet.

Voor zover ik kan beoordelen, werkt het.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had na het drinken van 2 glazen wijn vaak last van hartkloppingen. Dat is nu weg.

Ik vroeg me af of de samenstelling van het product niet op de verpakking moet worden vermeld.

Zoeken op internet

Helaas slecht!

Sulfree veranderd heel sterk de smaak van wijn. Zeker van goede wijn ...
De wijn gaat helaas naar waterstofperoxide smaken.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

niet, omdat ik het smerig vind smaken in de wijn en dus niet gebruik

1) het flesje druppelt niet makkelijk. Een halve druppel (voor champagne) is onmogelijk te doseren..

internet

Goedemorgen,

in je aparte mailtje naar ons toe gaf je aan Sulfree in betere wijnen van ca 15 euro per fles te gebruiken. Zoals aangegeven in het foldertje moet je dan de dosering halveren, omdat daar minder sulfiet in zit en er anders smaakverschil van je wijn kan optreden. Onze druppelaar is daar inderdaad niet op ingericht, aangezien 95% van de gedronken wijn in de lagere prijs & kwaliteitscategorie zit waar je 1 druppel per glas nodig hebt.

Ons advies is om dan de wijninhoud voor 2 glazen in 1 glas te schenken, 1 druppel erbij te doen, en daarna de wijn te verdelen over 2 glazen.
Maar omdat je niet tevreden bent met Sulfree, zorgen we dat je je aankoopbedrag retour krijgt (gaarne de flesjes naar ons terugsturen).

fijne dag, Jacqueline

VAN GULCK JAAK

Geachte : Op 7 mei 2 flesjes besteld in reclame 2 voor 10 € Bestelling #65809
Tot op heden nog altijd niets ontvangen. Mooie reclame dag 10 €
Of heel late verzending. Hopelijk Groeten...

Hoofd pijn beter nu

Slordige levering.

Goedemiddag Jaak,

DPD had al bij je aan de deur gestaan, maar niemand thuis getroffen (in Belgie bezorgen we dmv een bezorgdienst ipv brievenbuspost), en ze hebben het deze week nog een keer aangeboden; hopelijk is het nu wel gelukt?

fijne dag, Jacqueline