Sulfree

P.D. Geers-Neelen

Ik merk als ik het niet neem dan slaapt ik onrustig, als ik het wel gebruikt dan slaap ik goed!

Heb ik niet.

Via kennis.

Aaltje van der Zee

Door Sulfree kan ik zonder allergische reactie van een glaasje wijn genieten

Geen!! Ik vind het perfect zoals het nu is ??

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Had het ergens gelezen, was wel ander merk, gekocht in winkel later niet meer verkrijgbaar, toen via internet bij Sulfree, echt fantastisch!

Berna Kager

Moeilijk om 1 druppel te doseren

Internet

heidi hendriks

Ik heb nog geen effect gemerkt.

Moeilijk om 1 drupje eruit te krijgen, kom vaak meer uit.

Online

Jan

Super! 1 a 2 druppeltjes en de wijn valt veel minder zwaar.

het nieuw flesje doseert beter, maar komt vaak bij het losdraaien een druppel uit het dopje dus iedere keer natte vingers..

internet

Cisca Mudde

Prima de wijn is zachter

via vrienden

Elsie De Gols

Heb Sulfree aangekocht voor verhoogde hartslag tijdens slapen na drinken van wijn of champagne. En volgens I-watch is de hartslag nu normaal 's nachts met één druppeltje Sulfree per glas wijn. Is... Heb Sulfree aangekocht voor verhoogde hartslag tijdens slapen na drinken van wijn of champagne. En volgens I-watch is de hartslag nu normaal 's nachts met één druppeltje Sulfree per glas wijn. Is het toeval of helpt het echt ? Ik ben in elk geval tevreden over het gebruik van Sulfree.

via internet

Lia Albers

Helemaal super! ik kan weer wijntjes drinken zonder dat ik 's nachts wakker wordt van flinke hartkloppingen!! Ben er echt helemaal tevreden mee, nooit verwacht dat het aan de sulfiet lag wat in de... Helemaal super! ik kan weer wijntjes drinken zonder dat ik 's nachts wakker wordt van flinke hartkloppingen!! Ben er echt helemaal tevreden mee, nooit verwacht dat het aan de sulfiet lag wat in de wijn zit. En fijn om eerst een proefflesje te kunnen bestellen!!

lastiger om de druppeltjes in het glas te krijgen maar krijg er nu meer handigheid in

Hoe heb je Sulfree gevonden?

ben zelf aant zoeken gegaan op internet en uiteindelijk op jullie site terecht gekomen.

Anita Veuger

Heel prettig. Minder hoofdpijn wat ik voorheen al na 2 slokken wijn kon krijgen. Prettig flesje qua formaat. Prima verzenddoosje. Goede informatie. En leuke lay out. Fijn dat je het kon proberen.

Niet

Zoeken op internet

John Goossens

Geweldig product wat echt helpt

Nul fijn makkelijk te gebruiken flesje

Internet zoek programma