Sulfree

Margret

Prima produkt , alleen lastig te doseren.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Last van hoofdpijn en slapeloosheid. Dit is nu vrijwel niet meer aanwezig.

Het is erg lastig om 1 druppel te doseren. Ik hang vaak erg lang boven een glas voor de druppel valt.

Aanbevolen door vriendin

Ik ben begonnen met biologische wijn te drinken én Sulfree gaan gebruiken.
Buiten de deur drink ik af en toe niet biologische wijn.

Ik kan daardoor moeilijk beoordelen wat...

Migraine

Ik krijg de druppels moeilijk uit het flesje.

Via internet

Wim

Helaas heeft het mij niet geholpen, maar mijn probleem bleek dus niet sulfiet-intolerantie te zijn. Toen ik dat aangaf werd mij spontaan aangeboden om mijn geld terug te storten, zelfs zonder dat ik...

Zie boven.

Ik vond het doseren (één of twee druppels) lastig. Ongewild werden het soms drie of meer druppels. Een beter doseerbaar flesje zou dus mijn advies zijn.

Via internet.

Reactie Sulfree:

Dank je wel Wim, voor je feedback.

We zijn druk bezig met een nieuw flesje, om makkelijker te kunnen doseren en makkelijker te openen, dus daar wordt aan gewerkt.

fijne dag,
Jacqueline

Paar maal gebruikt. Beetje lastig om de benodigde hoeveelheid (1 druppel) uit het kleine flesje te krijgen.
Eerlijk gezegd kan ik nog geen echt oordeel geven of ik er baat bij heb.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Hoofdpijn, allergisch voor Sulfiet. Tot nu nog geen echt oordeel te geven.

Iets groter flesje misschien ?

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Magazine (welke weet ik niet meer)

Kelly

Wijn blijft hetzelfde smaken, geen bijsmaak, bevalt goed. Klein flesje, dus gemakkelijk mee te nemen in je tas.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Uitslag in m’n gezicht, is minder.

Is eventueel plastic flesje mogelijk? Minder breekbaar in je tas in een restaurant.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via zoeken naar mijn klachten op Google.

Mijn ervaring met sulfree is positief.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Al mijn hele leven lang heb ik last gehad van de wijn die ik dronk en het maakte niet uit welke soort wijn het was. Had soms al na het drinken van één slok last van een opvlieger, wat soms gepaard ging met een algehele malaise en wat natuurlijk heel vervelend was. Ook regelmatig hoofdpijn de dag erna.

De sulfree bevalt uitstekend en de klachten die ik eerder had, zijn verdwenen, zodat ik weer met plezier een wijntje kan drinken. Prima uitvinding.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via google heb ik erover gelezen en mijn eerste flesje gekocht bij Holland & Barrett, maar helaas kan ik het daar niet meer kopen en de laatste keer via jullie website besteld, wat prima ging.

Julie Lemieux

À date je pense que Sulfree est efficace et concluant car je n'ai pas mal à la tête après avoir bu du vin.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

J'avais mal à la tête après avoir bu du vin et maintenant je n'ai plus mal à la tête.

Pour le moment, ce produit me convient, sauf peut-être de faciliter davantage la livraison au Canada.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

J'ai trouvé Sulfree en faisant des recherches sur internet.

A. Luijendijk

Ik ben zeer tevreden over Sulfree.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik kreeg na het drinken van wijn een rode uitslag en branderig gevoel op mijn gezicht.

Het product is goed niets aan veranderen, website ook niet. Ik vind de dosering wel lastig.

Via internet

Maarten Vanderschaeghe

Ik begon meer en meer erop te letten dat ik telkens problemen met neus en maagdarm kreeg bij en na het drinken van wijn.
Bij sommige wijnen zo erg dat ik een hele avond mijn neus opnieuw moest...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Bij sommige wijnen begon ik meteen een loopneus te krijgen en mocht ik heel de avond na een glas of 2/3 mijn neus lopen snuiten. De dag nadien had ik vaak last van maagdarmproblemen.

Deze problemen lijken met Sulfree nu volledig weg te zijn (als ik het niet vergeet in mijn wijn te doen)

via internet

Het werkt! Wauw!

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Geen niesbuien meer, geen rode ogen en loopneuzen meer. Ik kan weer genieten van een glas wijn of bier. Zo blij mee!

Via Google