Sulfree

Olga

Snelle levering in een erg leuke verpakking ❤️

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Na een half glas wijn kreeg ik al last van hoofdpijn.
En nu ik dit heb ontdekt kan ik weer genieten van een wijntje. Geen hoofdpijn meer.

Nee hoor. Niets te verbeteren.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Ooit in een winkel gezien en mee genomen om uit te proberen.
Nu standaard in huis en in m’n tas.

Tevreden klant

Super spul. Heel blij mee.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Had last van hartkloppingen. Sinds sulfree gebruik geen last meer.

Flesje kan anders in die zin dat je kan zien hoeveel je er nog in hebt zitten. Ik krap nu het etiket opzij.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Internet. Omdat ik ging kijken of men hartkloppingen van wijn drinken krijgt. Wist hiervoor niet van het bestaan.

Allerg

Mijn zus uit Hillegersberg introduceerde Sulfree aan mijn zus uit Denver. Beiden hadden er baat bij. Ik heb voor mijn zus uit Denver de bestelling via de website gedaan, zodat ze het product mee...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Helpt tegen allergische reacties op wijn

familie

Stephanie

Nu 2 avonden in mijn wijn toegevoegd. Helaas merk ik geen enkel verschil.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik heb last van vochtophoping, erg broeierig voelen en hartbonzen. Helaas nog steeds, dus voor mij werkt het niet. Geen wijn meer dus :(

Via Google

HI Stephanie,

Goed dat je Sulfree geprobeerd hebt, maar jammer dat het voor jou niet helpt. Ik zal zorgen dat je aankoopbedrag wordt teruggestort.

1 kleine kanttekening: heb je de wijn gecombineerd met voedingsmiddelen waar sulfiet in zit? (dingen van witte bloem, zoals pasta, toastjes, stokbrood of patat oid); dan kan het namelijk zijn dat de sulfiet uit je eten in combinatie met de alcohol in de wijn de klachten bij je veroorzaakt. In dat geval zou je het nog een keer kunnen proberen om een glas wijn te drinken zonder eten (in paar uur ervoor/erna), hopelijk werkt het dan wel voor je. Zou zonde zijn als je wijn helemaal moet afschrijven :(

groet, Jacqueline

Billy Lennox

Very good.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Skin dryness is reduced. Fewer headaches also.

None!

Hoe heb je Sulfree gevonden?

I am an existing customer.

Ik ben sinds een paar weken bezig om sulfree in de wijn toe te voegen en het werkt! Eindelijk zonder hoofdpijn in de ochtend opstaan wat heerlijk zeg...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ja zeker ! Altijd hoofdpijn na drinken van wijn, nu geen klachten meer, echt fijn

Google

Eerst 3 flesjes gekocht, waarvan slechts 1 open ging. Dit gemeld en zeer snel reactie gekregen dat ik 3 nieuwe flesjes mag verwachten. Super.

Intolerant aan sulfiet.

3 flesjes gekocht, waarvan slechts 1 open gekregen.

Goedemorgen,

Dat is vervelend als de flesjes niet opengaan; ik ga het voor je oplossen! De vervangende flesjes komen deze week met de post naar je toe.

Sorry voor het ongemak en een fijne dag!
Jacqueline

Niet geschikt voor mij met contact allergie ,dacht dat het geheel natuurlijk was ,maar kennelijk niet met die waterstofperoxide ! Jammer dus .kan het dan ook niet aanbevelen .

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Hoesten . Hielp wel ,maar kreeg later allergische reactie .

Internet

Goedendag,

Wat jammer dat Sulfree niet voor je werkt. We hebben je aankoopbedrag zojuist teruggestort, in het kader van de Niet tevreden, geld terug garantie.

Waterstof peroxide is overigens een natuurlijk ingredient, het komt namelijk ook gewoon in de natuur voor; bovendien krijg je dit niet binnen, aangezien de formule de sulfiet in je wijn omzet in sulfaat, en daardoor zelf verdwijnt. Wellicht dat je ook gevoelig bent voor andere stoffen in de wijn, zoals histamine?

fijne dag, Jacqueline

Prima! Geen hoofdpijn meer of andere zaken. ( en ik kon echt doodziek worden van 1 glas wijn).

Hoofdpijn, misselijkheid

Dopje op het flesje gaat soms heel moeilijk open.

Via internet