Sulfree

Anita Feiken-Wolkowiski

Uitstekend!

Geen enkele. De nieuwe flesjes zijn een enorme verbetering!

Ja

Via zelf googlen

Lisa

Prettig idee dat ik me geen zorgen meer hoef te maken over sulfiet in mijn wijn

Meer bekendheid aan geven. Meer verkooppunten proberen te vinden .

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Sulfree was jaren geleden eens in de aanbieding bij de natuurvoedingswinkel waar ik regelmatig koop (G&W). Het was een eye opener voor me, dat er toch iets bestond tegen het sulfiet in de wijn. Ik heb dat toen gekocht. Toen mijn flesje op was en ik een nieuw wilde kopen bij G&W vertelden zij me dat ze het niet meer konden bestellen via Jacob Hooij. Daarop ben ik zelf op internet gaan zoeken en kwam ik uit op de website van Sulfree.

Geen last van de bijwerkingen van Sulfiet

De laatste zending heeft een mooie vormgeving

Wijnblad

Het helpt goed tegen de sulfiet-allergie of -intolerantie

Nee, ik was wel erg blij met het verbeterde flesje

Ja, website is duidelijk

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Al enige jaren geleden door familie op attent gemaakt, informatie kwam van internet

Reactie Sulfree:

Fijn om te horen dat Sulfree je helpt bij je sulfiet gevoeligheid. En super om te horen dat het nieuwe groene flesje zo goed bevalt. Om dat te horen van onze trouwe gebruikers maakt mijn dag helemaal goed!

fijn weekend gewenst, Jacqueline

Geen allergische reactie meer gehad sinds gebruik Sulfree

Bij het openen van het flesje wordt steeds een beetje verspild, niet alleen de 1e maal maar ook als het flesje al gebruikt is

Vind je onze website handig?

Duidelijk info over sulfiet allergie of intolerantie aanwezig

Hoe heb je Sulfree gevonden?

via internet, gezocht op sulfiet allergie

Goedemorgen,

Heel fijn om te horen dat wijn weer een optie voor je is, zonder klachten!

Tav het openen van het flesje, wil je de volgende volgorde eens proberen? (elke nieuwe wijndrink dag):

6. dopje weer vastschroeven.

In principe zou je dan niets aan verspilling moeten hebben.
En we raden je aan om het flesje koel te bewaren (uit zichzelf creƫert de formule wat druk in het flesje, en dat wordt sterker als de formule warmer wordt).
Laat je weten of het hiermee beter gaat?

fijne dag, Jacqueline

Met 1 druppeltje sulfree kan ik nu eindelijk hoofdpijnvrij een glas wijn mee drinken. Hoe fijn is dat! Service is vlot, nieuwe flesje is handzaam en makkelijk mee te neme. Een aangename verrassing...

Vooral zo door gaan

Vind je onze website handig?

Overzichtelijke en toegankelijke site.

Via google

Reactie Sulfree:

Super om te horen Anoniempje!

Nog te weinig wijn + sulfree gedronken om het goed te kunnen beoordelen, maar het idee dat de hoeveelheid sulfiet flink vermindert is al aantrekkelijk genoeg.

Nee, het ziet er allemaal verzorgd uit en de verzending verliep voorspoedig

Vind je onze website handig?

GIng goed, niet iets gemist of zo.

aanbeveling familie

Aly Knol

Normaal als ik wijn drink dan krijg ik een soort gejaagdheid over me en word ik heelkriebelig van binnen

Ja, ik vind het een heel onhandig flesje. Ook de vorige verpakkig vond ik niet goed. Het is moeilijk om geen sulfree te verspillen. Ik doe het in een pipetflesje en plak er donker papier omheen.

Website is oke.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Een keer in de winkel gekocht

Goedemorgen Aly,

Fijn dat Sulfree je helpt om weer van een glas wijn te kunnen genieten, wel jammer dat je niet tevreden bent over onze flesjes. We hebben heel lang en uitgebreid gezocht naar deze nieuwe variant, aangezien het aan veel eisen (naast het druppelen) moet voldoen. Maar fijn dat je er zelf een andere oplossing voor gevonden hebt die voor jou goed werkt.

Mocht je het toch nog een keer willen proberen met het groene flesje; het is het handigst om de volgende werkwijze aan te houden:

Hopelijk helpt je dit?

Fijne dag!
Jacqueline

Eindelijk weer wijn drinken met Sulfree!!! Geen dikke ogen en niesbuien meer na een avondje wijndrinken.

Ik heb zowel met de oude verpakking (blauwe flesje) als met het nieuwe groene flesje moeite met 1 druppel doseren. Vaak komt er toch een hele straal uit.

Vind je onze website handig?

Hele handige site, mooi en duidelijk. Ik zou alleen aanraden om de klachten van sulfiet gevoeligheid ook te plaatsen op de site. Ik lees alleen over hoofdpijn, maar geen niesbuien, dikke rode ogen etc. Ik denk dat er dan nog meer mensen jullie ontdekken!

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Aanbeveling door een kennis.

Goedendag!

Fijn dat de niesbuien en dikke ogen niet meer gelinkt hoeven te zijn aan wijn voor je!

Ik zou dolgraag alle klachten melden op de website die je kunt krijgen van sulfiet, maar helaas mag dit niet ivm Europese wetgeving (je mag dat alleen doen als je medicijnen verkoopt, en Sulfree is een voedingsmiddel, geen medicijn). Dus moeten we het doen met reacties van klanten op de Feedback company website (waar ik dus ook niet eens naar mag linken vanaf onze eigen website).

Qua doseren, mag ik je vragen om het volgende te proberen?
6. dopje weer vastschroeven.

Het zou dan makkelijk moeten gaan. Laat je het me weten?

fijn weekend!
Jacqueline