Sulfree

Lanskoronskis

If I drink a glass of wine, I don't have headache on the next day.

Nothing

Yes

Hoe heb je Sulfree gevonden?

I was looking for on interned a solution to drink wine without beeing sick on the next day.

anonymous

Het zorgt ervoor dat de wijn beter verdraagbaar is

Ik heb het eerste flesje verkeerd opgendraaid, ik had beter moeten opletten. Het is handig in gebruik .

"Goed gevoel " tijdschrift

Jutta Heyligen

Tot nu toe niet meer ziek geweest van wijn. Bij mij was het vooral de hartkloppingen die ik snachts kreeg.

Moeilijk om slechts 1 druppeltje in het glas te laten vallen. Meestal komen er dan meer door en dan proef je het wel en is de smaak van de wijn echt niet meer lekker...

Op google

anonymous

Het hielp me om van vervelende ,zeurderige hoofdpijn af te komen na, soms maar 1 glas wijn.

Beter druppelsysteem. Komt soms een straal uit ipv een druppel.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

In " de Linda " zien staan.
Wist niet dat het bestond .

Hennie Nicolai

Heb het nu pas twee keer gebruikt en gelukkig geen pijn na de tijd aan mijn blaas

jammer dat er een klein dopje op zit en een grote, die je per ongeluk ook wel eens los draait en dat kost druppels

prima

via de IC vereniging

Lia

Het is een fantastisch product! ik snap er niets van, maar ik geniet weer heerlijk van mijn wijn zonder hoofdpijn

Niet, het flesje is beter geworden dan de vorig. De druppels kun je makkelijk doseren

Vind je onze website handig?

Ziet er goed uit! Heel makkelijk en eenvoudig om te bestellen.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Ik gebruikte het al, toentertijd vonden we jullie via googlen

Jos van Straten

Al jaren een tevreden gebruiker.

Via face book

Lia van Eijk

Met één druppeltje Sulfree smaakt de wijn niet alleen goed maar het lijf protesteerd ook niet meer met het nuttigen van een glaasje.

Geen, zeer tevreden

Vind je onze website handig?

Een goede overzichtelijke en informatieve website

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via internet surfen nadat het niet meer in de winkel waar ik het kocht leverbaar is.

anonymous

Geweldig, ik kan nu weer een wijntje drinken zonder na een half uur te moeten niezen en vele pakjes zakdoekjes nodig te hebben. Irritant voor mij maar ook zeker voor mijn omgeving. !

Bij de vorige flesjes, kwam er dan wel minder snel een druppel uit, maar bij de nieuwe flesjes gaat het wel weer veel te snel en komt er te veel uit.

Vind je onze website handig?

Zeker, alle info goed te vbinden

Via diëtiste

anonymous

Goede ervaring met sulfree. Snelle levering. Ik heb veel minder hoofdpijn na het drinken van wijn met sulfree.

Niets

De website is prima.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via Google. In eerste instantie hoorde ik via via dat het bestond en bij de Tuinen te koop was, maar zij verkochten het niet meer.