Sulfree

Emmy Halfens

Ivm sulfietintolerantie kon ik geen wijn meer drinken. Met sulfree probleem opgelost zowel voor wit als rood

Doseren druppel lukt bijna niet; zijn er bijna altijd meer.

Via internet

Viola Hoogendijk

Het product helpt mij goed ik heb helaas wel 3 druppels nodig om geen klachten te krijgen. Het enige wat ik nu nog af en toe heb is dat ik een kriebel neus krijg en moet niezen. Verder ben ik er... Het product helpt mij goed ik heb helaas wel 3 druppels nodig om geen klachten te krijgen. Het enige wat ik nu nog af en toe heb is dat ik een kriebel neus krijg en moet niezen. Verder ben ik er heel blij mee. Ik kan eindelijk weer een glas wijn drinken, zonder een astmatische aanval te krijgen. Kortom heel blij met het product!

Heb ik niet.

Via internet

Mariska Halman

Helpt goed tegen allergische reacties door sulfieten.

Snellere levering zou fijn zijn.

Via website

Evelien Cammelot

Een paar druppeltjes zorgen ervoor dat ik weer kan genieten van een wijntje!

Anneke Van Wilgen

Super helemaal blij mee zelfs na een keer gebruik

Geen misschien iets groter flesje

Google

Maria Bongers

Superblij mee

Opletten met openen kan soms druk op flesje staan waardoor t spontaan druppelt

Anna Geesen

Het is ongelooflijk, na jaaaaaaren van sapjes e.ed. eindelijk weer genoten van 2 glazen (jaaaaa twee!) verrukkelijke Pinot noir ?

Iet echt. Leuke verpakking en flesjes druppelen prima

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Ik had eerst een proefflesje besteld, maar kwijtgeraakt helaas.
Ik had eerst een proefflesje besteld, maar kwijtgeraakt helaas.
Door Corona veel TV series en daarin wordt rijkelijk wijn e.a. geschonken en dat werkte aanstekelijk, maar lang geaarzeld, was zo bang voor die allergie. Uiteindelijk dan toch 2 nieuwe Sulfree flesjes besteld en het wérkt ?
Anna Goosen

willem pieter van der poel

Het werkt heel fyn

is voor mij prima

internet

Andrea Schumacher

Ik wil niet meer zonder. Bijna geen hoofdpijn meer, kan eindelijk genieten van een of twee glaasjes wijn !

M. W.

De laatste jaren heb ik tijdens en na het drinken van wijn ineens rode jeukende huiduitslag aan hals en gezicht. Rode of witte wijn, wel of niet biologisch, de huiduitslag verschijnt steeds weer, al... De laatste jaren heb ik tijdens en na het drinken van wijn ineens rode jeukende huiduitslag aan hals en gezicht. Rode of witte wijn, wel of niet biologisch, de huiduitslag verschijnt steeds weer, al na enkele slokjes wijn. Tot nu toe heb ik Sulfree alleen nog bij witte wijn uitgeprobeerd en ik moet zeggen, de rode jeukende uitslag bleef weg!

De flesjes zijn wel heel erg klein, ietsje groter zou wel mogen

Hoe heb je Sulfree gevonden?

per ongeluk op internet, tijdens zoeken naar sulfiet in wijn en eventuele overgevoeligheidsklachten