Sulfree

Herman Krechting/ Grietje Krechting

Dank zij Sulfree kan ik nu eindelijk ook genieten van een heerlijk wijntje!

N.v.t.

Facebook

Susan ten Kate-Brattinga

We hebben geen verschil gemerkt, toen we het toevoegden aan de wijn

zou het niet weten

via google

Tiny Flierenburg van

Ik heb een goede ervaring met sulfree. Sinds ik dit gebruik heb ik geen probleem meer met het drinken van wijn. Ik ben er erg blij mee want nu kan ik eindelijk weer eens gezellig een glas wijn... Ik heb een goede ervaring met sulfree. Sinds ik dit gebruik heb ik geen probleem meer met het drinken van wijn. Ik ben er erg blij mee want nu kan ik eindelijk weer eens gezellig een glas wijn drinken.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Weet ik helaas niet meer

Maria Verschoor

Tot zo ver is de ervaring goed!

Het is lastig om 1 druppel te doseren.

Website

Wouter S

Zeer tevreden met de aankoop van Sulfree, een echte aanrader voor wie reactie heeft op de sulfiet in de wijn.

Geen verbeterpunten wat mij betreft.

Via internet

Nadine Beuchold

Great product. And definitely helps you stay social. Because in restaurants you can almost never order sulfit-free wine. And now, I can actually join friends toasting. So thanks for creating this.

The way the bottle opens. I forgot the instructions at home, and of course, opened it the wrong way. I spilt quite some of it over my hand.

google search

Eric van Hintum

Prima, effect van sulfiet is sterk verminderd

Nvt. Nieuwe flesjes waren even wennen, maar doseren gaat ok.

Zoekactie op internet

Sandra Cremer

Nog niet veel gebruikt. Kan nog niet aangeven of het heeft geholpen.

Ik had het idee dat ik het wel proefde. Ik had problemen met het openen van het flesje. De dosering kreeg ik niet goed. Er kwam te veel in

Gelezen in een tijdschrift

Huberta Veerman

Internet

DOROTHY VAN DAM

Sulfree werkt perfect! Geen pijn en opgezette keel, tong en geen verstopte neus meer. Echt heel blij mee!

Misschien extra informatie over ander gebruik dan alléén wijn. Ik heb bijvoorbeeld ook erg vaak last van sommige likeurtjes bijvoorbeeld, Cointreau, daar zit ook erg veel sulfiet in. Kan en mag je... Misschien extra informatie over ander gebruik dan alléén wijn. Ik heb bijvoorbeeld ook erg vaak last van sommige likeurtjes bijvoorbeeld, Cointreau, daar zit ook erg veel sulfiet in. Kan en mag je daar ook Sulfree in gebruiken? En zoja, wat is dan de verhouding mbt het aantal druppels?

Daarnaast, vraag ik me af of het kwaad kan als er 2 druppels sulfiet in je glas terecht komen. Dat gebeurt bij mij bijna standaard.

Via internet