Sulfree

Heel fijn product!
Geen last meer van niezen, snotteren, zere (ontstoken) plekken onder aan mn voeten en handen.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Als ik wijn had gedronken dan begon ik te niezen en te snotteren en s'nachts werd ik wakker met ontstoken plekken in mijn handen en voeten. Voorheen nam ik dan een anti allergie tabletje. Nu 1 druppel sulfree in rode wijn , 3 in witte wijn en rosé.
Je denkt misschien dan moet je de wijn laten staan maar af en toe een wijntje vind ik toch wel heel lekker.
De vraag of ik sulfree aan zou bevelen, JA! Had 3 flesjes besteld en heb er zelf nog 1 over omdat ik er twee heb weggegeven om te proberen en ja, deze mensen zijn ook enthousiast!

De druppel wil wel eens weigeren om uit het flesje te komen, dus knijp ik een klein beetje in het flesje.
Misschien iets met een pipetje?

Via internet.

My products have not arrived yet- very disappointed

Good morning,

It sometimes happens that the postal service does not do its job properly. So hopefully the next package that we sent after your feedback will arrive shortly. Sorry for the delay and the disappointment.

If things do not work the way you expect them to, please contact us directly on info@sulfree.org, so we can make your day better.

have a good day!
Jacqueline

Diane

Gemakkelijk om overal mee te nemen. Ik kreeg een aantal reacties (positieve … "waarom niet" en negatieve "geloof je echt dat dit zal helpen…"
Ik vind het nog te vroeg om advies te geven.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Dikwijls hoofdpijn. Veel minder met Sulfree.

Nadruk leggen op 1 Druppel volstaat.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via een vriendin die echt tevreden is !

Diana Nentjes

Absuluut duidelijke werking!
Heel tevreden mee!
Geen roodheid en huidirritatie meer

Roodheid
Vlekken
Jeuk

Grotere flesjes..

Internet

Daar ben ik gauw mee klaar, mijn ervaring is GOED te noemen.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Om te beginnen, ik ben geen wijnkenner. Echter, omdat ik niet zo goed kan doorslapen neem ik sinds enkele maanden,
regelmatig, zo ongeveer een uurtje voor het naar bed gaan, een glaasje bloedwijn. Daarbij, ik vind het heerlijk!
Maar steeds werd ik wakker met hoofdpijn, en, bij het lezen van het etiket constateerde ik dat er sulfiet in zit.
Ben toen gaan zoeken op internet wat sulfiet kan veroorzaken en zodoende heb ik Sulfree ontdekt.
Daar ben ik dus erg blij mee!

Waarom zou je iets wat goed is nóg beter willen hebben?

Zie boven.

fijn om te horen!

m.koole

Ik blijfen er van niesen

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

ik kan het niet altijd ervaren de werking ervan

sterker dosis

Hoe heb je Sulfree gevonden?

op zowk naar lwkkwe wijn

Goedemiddag mijnheer Koole,

Als je blijft niezen van een glas wijn, ondanks het druppeltje Sulfree, dan vermoed ik dat je misschien gevoelig bent voor de histamine in de wijn ipv sulfiet. (Nu kan sulfiet ook het aanmaken van histamine in je lijf veroorzaken, dus Sulfree helpt in dat opzicht wel, maar in wijn zit ook histamine, dus de hoofdoorzaak van het niezen zou in dat geval dan dus nog wel aanwezig zijn).

Misschien goed om daar eens naar te kijken?

groet, Jacqueline

Zonder sulfree heb ik vaak na 1 glas wijn hoofdpijn. Met 1 druppel sulfree heb ik geen last van hoofdpijn. Dus ik ben erg tevreden over het product.

Idem vorige antwoord.

Soms is het moeilijk voor er 1 druppel uit het flesje valt.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Heb het leren kennen door een vriend.

John Vedder

Super, geen hoofdpijn meer gehad dus echt genoten. Hoe simpel kan het zijn

Zeker, goed resultaat

Druppels zijn moeilijk te doseren, je moet hard knijpen voor een druppel. Komt er niet vanzelf uit namelijk.

Via vrienden

2 flesjes besteld, 1 in de tas en 1 in de keuken. Wel af en toe lastig druppelen. Op locatie is dat een beetje ongemakkelijk, zit je maar met het flesje te schudden. Lijkt goed te helpen maar ben...

irritatie luchtwegen, allergische reactie

druppelaar

internet

Ingrid

Het bevalt me prima...heb het altijd bij me...
Alleen vragen soms mensen...wat doe jij ??? Drugs of zo ?😉
Dus moet het wel altijd uitleggen...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Nu heb ik geen last meer van hoofdpijn en misselijkheid.
Ik misschien niet voor iedereen, maar ik adviseer toch altijd het te proberen...
Baat het niet, dan schaadt het niet..

Het zou makkelijker moeten druppelen.....en kocht het eerst altijd bij de Tuinen, is daar uit de schappen gehaald☹️

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Mijn man had het ergens in gelezen.....en dacht....misschien iets voor mij...