Sulfree

Je aankoop wordt beschermd

Liesbeth Elias

Merk er niets van.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik heb droge lippen, dacht dat het van de wijn kwam,vandaar dat ik Sulfree wilde gebruiken.
Het is jammergenoeg nog niet over,mijn droge lippen.

Geen.

Via internet.

Betty

Verkering met een Fransman maakt dat ik tja... geniet van z'n wijnen , maar erg soms best er niet zo goed tegen kan! Met jullie hulp nu dus WEL

Hoofdpijn is foetsie

Vooral zo doorgaan en misschien meer proefjes geven om uit te testen per avond? Dat zou ik zelf heel leuk vinden.

Gezondheidsbeurs

jacobiene

Ik vind het lekker!! Geen hoofdpijn meer na een rood wijntje! Gebruik het ook in kant en klaar sauzen waar smaakversterkers inzitten,maar dat moet ik nog wat vaker uit proberen om daar wat zinnigs...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

ik vind het lekker!! Geen hoofdpijn meer na een rood wijntje! Gebruik het ook in kant en klaar sauzen waar smaakversterkers inzitten,maar dat moet ik nog wat vaker uit proberen om daar wat zinnigs over te zeggen,maar na een keer gebruik in een saus had ik het idee dat het werkt,geen hoofdpijn!

grotere flesje,misschien iets goedkoper

Op het internet!

Tiny Besselink-Vinju

Ik heb een zeer positieve ervaring met Sulfree. Het werkt echt zoals het in de folder staat.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik heb geen last meer van jeuk op mijn hoofd en slapeloosheid.

Op dit moment zou ik het niet weten, gebruik Sulfree nog niet zo lang, maar ben nu al zeer tevreden. Blijf er zeker mee doorgaan.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via een nieuwsbrief van de gezondheidsbeurs.

Cisca Mudde

Allereerst, het flesje is uitermate moeilijk te openen. Maar ik zal een flesopener kopen die het wel kan. Ik gebruik het nog maar kort, een week en zie nog geen vooruitgang.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik weet niet of ik last had, ik heb altijd veel slijmvorming en daar zie ik nog geen verbetering optreden. Het trekt me aan om de sulfiet te verwijderen dus even afwachten en zien wat er gaat gebeuren. Jullie verwachten kennelijk een zeer snel resultaat? Kan het nog niet bevestigen.

Geen idee!

Via Google

Astrid

Ik gebruik het nu een tijdje, ik drink geen wijn meer zonder sulfree erin te druppelen, ik voel mij volgende dag stukken beter en heb geen last meer van hartkloppingen en zweten en benauwdheid. De...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

geen hartkloppingen en zweten en benauwdheid meer, volgende dag geen hoofdpijn en bijna geen kater

pipetje?

gevonden via internet

Irma

Nog maar een paar keer gebruikt, kan nog niet oordelen af het werkt.goeg

Goed afsluitbare dop. Goed afgesloten in m'n tas gedaan, maar toch losgeraakt en is leeg gelopen.

Via allergie sulfiet.

Jeanne

De ervaring heb ik nog niet,want ik kan de flesjes niet openkrijgen!Indrukken en ingedrukt draaien,HELAAS,lukt niet!
Ook heb ik kennelijk 5 ml ,over het hoofd gezien, want ik had liever 3...

N.v.t.

N.v.t

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Gezocht op allergie voor sulfiet

Reactie Sulfree:

Goededag Jeanne,

wat vervelend dat je de flesjes niet openkrijgt. Wil je me even mailen op info@sulfree.nl of je wilt dat ik je 3 andere flesjes stuur, of dat je je geld terug wilt ontvangen?

groet, Jacqueline

Maut de visser

Het druppelsysteem werkt redelijk. Meestal doseer je al gauw 2 druppels. Of Sulfree werkt weet ik nog niet. Ik gebruik het nu bijna 2 weken i.v.m. mijn sulfietallergie, maar merk nog niet veel...

Bij het drinken ..... Bij het drinken
nog geen voordeel, zie bovenstaand

Via dietiste van Dieethiek

Cindy van de Wal

Gaat heel goed heb geen last meer van niezen en soort van verkoudheid na het drinken van een lekker rood wijntje

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Kreeg er soort van verkoud heid van

Het product niet maar bestellen ging wat moeilijk.Met het invullen van gegevens en dan op bestellen ging steeds iets mis bij mij.

Gezien op internet