Sulfree

Helmi

Het is fijn om weer 'gewoon' een wijntje mee te kunnen drinken tijdens een diner o.i.d.
Als ik geen sulfree gebruik, krijg ik altijd hartkloppingen en de dag erna migraine. Nu niet meer -...

Het nieuwe flesje is heel prettig: makkelijk te openen en de druppel komt sneller dan bij het vorige flesje. Ook de verpakking was prima in orde.

Vind je onze website handig?

Bij de betaling kwam ik in verwarring. Ik had aangegeven met iDeal te betalen, maar toen kwam er geen verbinding naar de bank. Daarom dacht ik in eerste instantie dat ik iets niet goed had gedaan. Ik heb toen een mail gestuurd en kreeg al erg snel een mailtje terug met de wijze van verwerking. Prettig contact.

Via internet

Helaas merk ik nog geen verschil

Ik wacht nog steeds op de uitslag van de online-vragenlijst/test (klachten door sulfiet?)

Prima website

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via een nieuwsbrief in mijn e-mail geloof ik...

Reactie Sulfree:

Goedemorgen,

fijn dat je Sulfree hebt geprobeerd met ons gratis sample flesje, en wat jammer dat het nog geen verlichting geeft voor je klachten. Misschien het meer in de histamine hoek zoeken dan?

Wil je de vragenlijst/test trouwens nog een keer bekijken? Aan het einde staan namelijk de antwoorden (welke keuzes wat betekenen). Er komt geen aparte uitslag van de vragenlijst.

fijne dag, Jacqueline

Dorry

Geen rode konen meer. geen slaap onderbrekingen. heb zelfs 8 uur aan een stuk geslapen. Dat kan ik mij niet herinneren wanneer dat de laatste keer was. Geen rode konen vind ik het allerfijnst. Want...

Ik heb soms wat moeite met een druppel eruit te krijgen en dan komen er 2 uit. Dan moet ik dubbel hoeveelheid schenken en ik wil soms maar een glas wijn. Zal wel moeten wennen.

Via facebook

Betty Rinzema

Prima.

Nee, nieuwe flesje is een hele verbetering!

Voor mij prima zo.

Via internet.

Ria

Minder hoofdpijn gelukkig

Nee,flesje is nu veranderd dus gemakkelijker om een druppel uit te krijge

Vind je onze website handig?

Deze is duidelijk en gemakkelijk te vinden.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Had er ooit eens een artikel over gelezen. Dus gaan googlen.

Het is top

het is prima voor mij

is ok

via vrienden

Super sinds ik sulfree heb geen last meer van hoofdpijn bij het drinken van wijn.

Ja

Via een vriend

Ik heb eindelijk geen rode vlekken meer in mijn gezicht na het drinken van wijn. TOP!

Eventueel het flesje verbeteren. Bij mij lekte het een beetje toen ik een druppel toevoegde aan mijn glas wijn.

Vind je onze website handig?

Nee, overzichtelijk en leuk met dat filmpje erbij!

Via het internet.

Reactie Sulfree:

Goedemorgen!
Fijn dat wijndrinken weer leuk is! :) en bedankt voor je feedback.

Wil je het volgende eens proberen? Voordat je het flesje openmaakt, eerst even goed schudden en dan met de bodem een paar keer op een tafel tikken.

Dan de grote opening los en weer vast draaien, zodat evt. luchtbelletjes kunnen ontsnappen. En dan pas het kleine dopje losdraaien. Dan zou er geen druk meer op moeten staan en alleen de druppel eruit moeten komen als je het flesje op zijn kop houdt (en soms heel zacht knijpt). Laat je het weten als dit niet helpt?

fijne dag!
Jacqueline

Anne Stolker

Ik voel me niet meer ziek als ik alcohol heb gedronken!

Het enige wat ik heb aan te merken is dat het soms heel moeilijk is om een druppel uit het flesje te krijgen. Soms komt er geen druppel (terwijl het flesje nog vol is) en soms komen er juist een paar achter elkaar. Verder heb ik geen verbeterpunten.

Vind je onze website handig?

Ja, prima! Zeer overzichtelijk en makkelijk om een bestelling te doen.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Via internet, toen ik zocht naar informatie over een overgevoeligheid voor sulfiet.

Linda

Goede snelle service. De sulfree was ook mooi verpakt!

Vind je onze website handig?

De website is mooi en zeer compleet.

Via een advertentie op Facebook