Sulfree

Stephanie

Nu 2 avonden in mijn wijn toegevoegd. Helaas merk ik geen enkel verschil.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik heb last van vochtophoping, erg broeierig voelen en hartbonzen. Helaas nog steeds, dus voor mij werkt het niet. Geen wijn meer dus :(

Via Google

HI Stephanie,

Goed dat je Sulfree geprobeerd hebt, maar jammer dat het voor jou niet helpt. Ik zal zorgen dat je aankoopbedrag wordt teruggestort.

1 kleine kanttekening: heb je de wijn gecombineerd met voedingsmiddelen waar sulfiet in zit? (dingen van witte bloem, zoals pasta, toastjes, stokbrood of patat oid); dan kan het namelijk zijn dat de sulfiet uit je eten in combinatie met de alcohol in de wijn de klachten bij je veroorzaakt. In dat geval zou je het nog een keer kunnen proberen om een glas wijn te drinken zonder eten (in paar uur ervoor/erna), hopelijk werkt het dan wel voor je. Zou zonde zijn als je wijn helemaal moet afschrijven :(

groet, Jacqueline

Billy Lennox

Very good.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Skin dryness is reduced. Fewer headaches also.

None!

Hoe heb je Sulfree gevonden?

I am an existing customer.

Ik ben sinds een paar weken bezig om sulfree in de wijn toe te voegen en het werkt! Eindelijk zonder hoofdpijn in de ochtend opstaan wat heerlijk zeg...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ja zeker ! Altijd hoofdpijn na drinken van wijn, nu geen klachten meer, echt fijn

Google

Eerst 3 flesjes gekocht, waarvan slechts 1 open ging. Dit gemeld en zeer snel reactie gekregen dat ik 3 nieuwe flesjes mag verwachten. Super.

Intolerant aan sulfiet.

3 flesjes gekocht, waarvan slechts 1 open gekregen.

Goedemorgen,

Dat is vervelend als de flesjes niet opengaan; ik ga het voor je oplossen! De vervangende flesjes komen deze week met de post naar je toe.

Sorry voor het ongemak en een fijne dag!
Jacqueline

Niet geschikt voor mij met contact allergie ,dacht dat het geheel natuurlijk was ,maar kennelijk niet met die waterstofperoxide ! Jammer dus .kan het dan ook niet aanbevelen .

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Hoesten . Hielp wel ,maar kreeg later allergische reactie .

Internet

Goedendag,

Wat jammer dat Sulfree niet voor je werkt. We hebben je aankoopbedrag zojuist teruggestort, in het kader van de Niet tevreden, geld terug garantie.

Waterstof peroxide is overigens een natuurlijk ingredient, het komt namelijk ook gewoon in de natuur voor; bovendien krijg je dit niet binnen, aangezien de formule de sulfiet in je wijn omzet in sulfaat, en daardoor zelf verdwijnt. Wellicht dat je ook gevoelig bent voor andere stoffen in de wijn, zoals histamine?

fijne dag, Jacqueline

Prima! Geen hoofdpijn meer of andere zaken. ( en ik kon echt doodziek worden van 1 glas wijn).

Hoofdpijn, misselijkheid

Dopje op het flesje gaat soms heel moeilijk open.

Via internet

Leo mimpen

Dit was mijn tweede aankoop, eerste aankoop was een glazen flesje, dit was niet zo handig om er een druppel uit te krijgen.
Het huidige flesje is van kunststof en handiger in gebruik. Er is...

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik ben allergisch voor sulfiet, door gebruik van sulfree kan ik zorgenvrij ook een lekkere wijn drinken.

Houdbaarheidsdatum is deze strikt? Volgens mij is waterstofperoxide veel langer houdbaar. Misschien kan er in de informatie meer over verteld worden.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Eerder in winkel gekocht. Bij de tweede aankoop in dezelfde winkel was de houdsbaarheiddatum bijna verstreken dus niet gekocht en online bij jullie besteld.

Reactie Sulfree:

Goedemorgen Leo, fijn om te horen dat een glaasje wijn weer zonder zorgen voor je mogelijk is. Tav je vraag over de THT: de werking van de formule wordt door ons gegarandeerd tot de THT datum. Daarna neemt de kracht van de formule langzaam af; je kunt het flesje dan dus nog wel goed gebruiken, maar moet er na verloop van tijd alert op zijn dat je misschien iets meer moet doseren om geen klachten van de sulfiet te krijgen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord, ik heb de tekst op de website bij Veelgestelde vragen hier ook even mee aangevuld; goede vraag!

fijne dag, Jacqueline

Eric Van Hintum

Na wat experimenteren er achter gekomen dat ik gevoelig reageer op wijn en vermoedelijk sulfiet. Nu kan ik weer genieten van een wijntje.

Gevoelige reactie. Oa niezen

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Gevonden via een internet zoektocht.

Tot zover prima

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik kreeg altijd hoofdpijn als ik wijn of cava dronk en dat tot wel 3 dagen lang. Nu ik Sulfree gebruik heb ik geen hoofdpijn meer gehad.

Nee, het is prima zo!

Via internet