Sulfree

Je aankoop wordt beschermd

Nathalie

Als trouwe gebruiker, niets dan lof over dit product. Nog steeds kan ik zonder hoofdpijn een wijntje meedrinken

GEEN HOOFDPIJN MEER

via internet

Dave Bond

De wijn maakt beter en mijn buikklachten en huiduitslag zijn verminderd. Het werkt boven mijn verwachtingen.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had vaak maagzuur en opgeblazen gevoel, dat is nu veel minder. En mijn huiduitslag reageert ook goed,wordt langzaam aan minder.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Kwam het op een internet reclame tegen

Harma van Rheenen

Sulfree bevalt mij heel goed, geen hoofdpijn meer . Wel vindt ik dat de druppels wat moeilijk uit het flesje komen.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had vaak hoofdpijn en een misselijk gevoel, daar heb ik nu geen last meer van. Wel als ik chocolade bij de wijn eet , dan heb ik de volgende dag een blahhh dag , tot aan het overgeven toe.

Dat de druppels makkelijk uit het flesje komen, en misschien meer reclame maken via een site of bij een slijterij folders neerleggen. Ik heb vaak dat mensen mij aankijken van uhhh wat doet zei nu in de wijn. Dan vertel ik het verhaal of ik last het foldertje zien , die mee wordt gestuurd bij de zending van Sulfree. Ik heb de folder standaard in mijn tas.

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Door te zoeken op pc naar hoofdpijn na wijn drinken. Toen kwam ik op jullie site.

R. van Lieshout

Ik ben een enorme wijnliefhebster, maar doordat ik erg slecht sliep na een glaasje wijn was het genieten van de wijn een stuk minder geworden. Door Sulfree slaap ik weer prima na een wijntje! Ik ben...

Slapeloosheid

Ik vind het wel een beetje raar dat op de buitenkant van je pakket te zien is wat er in zit bij de levering thuis. Zo weten de buren (indien niet thuis) wat ik besteld heb. Ik kreeg dan ook de vraag wat het was...

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Google, ik zocht op slapeloosheid na wijn.

VAN GULCK JAAK

Geachte : Op 7 mei 2 flesjes besteld in reclame 2 voor 10 € Bestelling #65809
Tot op heden nog altijd niets ontvangen. Mooie reclame dag 10 €
Of heel late verzending. Hopelijk Groeten...

Hoofd pijn beter nu

Slordige levering.

Reactie Sulfree:

Goedemiddag Jaak,

ik heb even gekeken naar je zending, en blijkbaar is deze bij de Belgische Post ergens in Belgie blijven hangen; ik heb even contact gezocht met het vervoersbedrijf om uit te zoeken wat er mis is. We gaan sowieso regelen dat het pakketje er komt. Mijn excuses voor de vertraging.

groet, Jacqueline

desmet charlotte

Perfect

Meestal hoofdpijn, zelfs na 1 glas...maakt blijkbaar toch verschil met Sulfree

Bij toeval via internet

Martens

Zeer tevreden geen hoofdpijn en geen smaakverschil van wijn

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had last van hoofdpijn

geen verbeterpunten

Via groepsapp van vrienden

Roos

Ik gebruik het enkel als ik wijn drink war sulfite in zit
Self Koop ik natuurwijn Zander sulfite. Ik voorkom er mee dat ik eczeem krijg

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Ik had last van eczeem en soms hoofdpijn

Ik zag dat de Nieuwe flesjes een beter druppelsysteem hebben. Dat is fijn.

Ik Koop het al langer

Josvsu

Na jaren van voorzichtig wijn drinken, kan ik nu zonder angst voor slapeloze nachten, weer wijn drinken. Een echte verademing. Chapeau sulfree.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

Geen slapeloze nachten meer van de wijn.

Onbekend

Fijn

Top :-) Ik kan weer een lekker wijntje drinken, zonder er hoofdpijn van te krijgen of vervelend te worden. (werd soms ook depri). Ik ben erg blij met dit product.

Hoe heeft Sulfree je geholpen? (oftewel waar heb je geen last meer van?)

De hoofdpijn, een paar uur na een glas wijn, is verdwenen.
Vervelende buien na een glas wijn zijn verdwenen.
Depri na het drinken van wijn is verleden tijd.

De druppelaar werkt niet echt fijn. Maar ja, dat is met al dit soort druppelflesjes het geval.
De flesjes zijn lekker klein, maar de grote van een lippenstift mag ook hoor :-)

Hoe heb je Sulfree gevonden?

Ik keek altijd naar Heel Holland bakt en keek een keer op de site ervan. Daar stond een artikel.