8.5/10
7.9/10
De service
7.4/10

Didier Horstman

Ben hier nu enkele keren geweest en mijn oudste pak dateert nu 3 jaar terug.
Pak is redelijk vaak gedragen en begint nu slijtage te tonen en dus kan ik met overtuiging zeggen mooie...

Benadering
Manier van inmeten en afhandelen
Prijs is een super positief element
kwaliteit pakken

ik denk een online agenda waar je een bezoek zou kunnen klikken zou wellicht nog beter werken voor sommige klanten.
Is geen must maar hooguit een punt waar mensen dan voordeel uithalen.

Michael ninaber van eijben

De kwaliteit van de uiteindelijk geleverde shirts en pakken is goed. Helaas worden er aan de lopende band fouten gemaakt bij het leveren. Communicatie verloopt uiterst stroef. Specifieke eisen...

De kwaliteit van de pakken en shirts is goed en er is volop keuze in stoffen en afwerking.

Communicatie en administratie zijn abominabel. Suit-Yourself zou er goed aan doen een degelijk CRM-systeem aan te schaffen zodat men onthoudt wat er met klanten is afgesproken en fouten worden voorkomen.

Maikel

Prima service en goede pakken. Dank je wel!
Op de locatie in Breda geweest. Ze hebben goed geholpen met het uitkiezen van de stof.
Het zijn 2 schitterende pakken geworden.

Uitstekende service
Goede kwaliteit

kwaliteit en klantvriendelijkheid

meerdere vestigingen maar dat bedrijfseconomisch lastig zijn waarschijnlijk

Dick Mienis

Uitstekende service.
Backoffice goed geregeld.
Levering van pakken mag wel iets sneller, dit loopt nu op tot bijna 7 weken.

Nu moet ik voor de aanschaf van ieder nieuw pak langs in Amsterdam.
Voorheen kreeg ik enkele boekjes met stalen thuis waaruit ik kon kiezen en per email de bestelling doorgeven.
Tip: maak niet dezelfde fout als Nespresso: eerst hadden zij een thuisbezorgservice voor hun cups, dit was uitermate handig. later verviel deze en moesten mensen zelf naar een nespresso-shop voor hun cups. De drempel werd hierdoor groter en er was tevens geen verschil meer met het aanschaffen van kwalitatief uitstekende imitatie-cups....
Een mooi voorbeeld vind ik zelf. Zorg ervoor dat je exclusief bent/ of iets brengt wat anderen niet hebben. Het exclusieve van de traveling tailor wordt teniet gedaan doordat je na de eerste aanschaf helemaal naar Amsterdam moet voor het uitkiezen van nieuwe pakken, terwijl het (tenminste bij mij zelf) toch vaak weer een impuls aankoop is. Zorg dat de drempel zo laag mogelijk is.

M. Punt

Bijzonder prettige persoonlijke service. Goede kostuums voor een prima prijs. Absoluut een aanrader!

Positief maar kan nog beter

unieke plaats in de markt

after sales is vrijwel niet aanwezig en een belangrijke graadmeter voor herhalingsaankopen en product verbetering.

Barry Peters

Uitstekend!!

uitstekende kwaliteit voor een zeer goede prijs. nergens nog beter kunnen vinden

Hele prettige persoonlijke benadering. Mooie pakken tegen een goede prijs.

Persoonlijke benadering vanuit Niels.

- Beter online dienstverlening
- Professionalisering van locatie
- Professionalisering van medewerkers

Het gevoel bij klanten kan ontstaan dat het bedrijf volledig afhangt van de persoon Niels.

Thijs Janssen

Pak gekocht, tevreden.