Annemiek

Goed.

Reactie Suikerdraakje.be:

Beste Annemiek, Bedankt voor de beoordeling. We verzenden al onze bestellingen als pakket om traceerbaarheid te kunnen garanderen. Bij bestellingen vanaf een bestelbedrag van €100 nemen we de... Beste Annemiek, Bedankt voor de beoordeling. We verzenden al onze bestellingen als pakket om traceerbaarheid te kunnen garanderen. Bij bestellingen vanaf een bestelbedrag van €100 nemen we de verzendkosten voor onze rekening, maar voor kleinere bestellingen kan dat helaas niet. Daardoor betaal je inderdaad relatief meer wanneer je enkel stickers bestelt. Groetjes, Liesbeth

Inge Destoop

Zeer tevreden over de bestelling bij suikerdraakje, ik had een bestelling geplaatst voor doopsuikers, en elders voor stickers. Door problemen met mij andere bestelling, via pb contact opgenomen met... Zeer tevreden over de bestelling bij suikerdraakje, ik had een bestelling geplaatst voor doopsuikers, en elders voor stickers. Door problemen met mij andere bestelling, via pb contact opgenomen met suikerdraakje en deze hebben me zeer goed geholpen om ook via hen mijn doopsuikerstickers te bestellen. Toch heb ik maar 1malig verzendkosten moeten betalen door deze bij mijn eerdere bestelling te voegen terwijl ze dit normaal niet doen

Lynn

Heel vlot kunnen bestellen.

Snel, vriendelijk, behulpzaam

Liesbeth De Feyter

Zeer goed! Snelle service! Leuk de kleine traktatie bij de bestelling!

Ik was tevreden over mijn product maar niet over de manier van verzending. Er zaten 2 lege dozen + papier in mijn doos. Welk nut heeft dit? Naar mijn menig is dit afval dat echt niet nodig is. Is... Ik was tevreden over mijn product maar niet over de manier van verzending. Er zaten 2 lege dozen + papier in mijn doos. Welk nut heeft dit? Naar mijn menig is dit afval dat echt niet nodig is. Is hier iets aan te doen?

Reactie Suikerdraakje.be:

Beste Sanne, Bedankt voor jouw beoordeling. Voor het verzenden van pakketten is het echt wel nodig opvulmateriaal te gebruiken. Tijdens het transport wordt er gegooid met de pakjes, zonder... Beste Sanne, Bedankt voor jouw beoordeling. Voor het verzenden van pakketten is het echt wel nodig opvulmateriaal te gebruiken. Tijdens het transport wordt er gegooid met de pakjes, zonder opvulmateriaal zouden de artikelen los in de doos schuiven en zou er schade optreden aan de artikelen zelf of aan de doos, met alle gevolgen van dien. Zoals je zelf hebt kunnen zien, maken wij wel gebruik van milieuvriendelijk opvulmateriaal en recycleren we opvulmateriaal dat we zelf ontvangen ook zoveel mogelijk. Pakketjes versturen zonder de inhoud te beschermen zullen we echter nooit doen. Groetjes, Liesbeth