Ray

Prettig, behulpzaam en leuk

Mette Homberg

Het ging heel goed en kwam snel aan en goede communicatie

Jasmijn Isenia

Mooie oorbellen besteld voor mijn dochters! Heel blij mee. Prachtig ingepakt.

Mooi ingepakt en mooie kwaliteit

Lies

Tijdje geleden oorbelletjes gekocht maar helaas waren er een paar kleine zilveren kraaltjes kwijt geraakt. Vandaag was ik er weer en vertelde over de oorbelletjes. Meteen ging de eigenaresse aan de... Tijdje geleden oorbelletjes gekocht maar helaas waren er een paar kleine zilveren kraaltjes kwijt geraakt. Vandaag was ik er weer en vertelde over de oorbelletjes. Meteen ging de eigenaresse aan de slag, ze vond dezelfde kraaltjes en maakte de oorbel weer compleet. Supertoffe service!

Judith Malcorps

Su Suis is een pareltje in de Arnhemse binnenstad! De sieraden zijn mooi, betaalbaar, kwalitatief goed en worden snoepig verpakt💝
Je wordt superblij van al het moois én van de enthousiaste...
Je wordt superblij van al het moois én van de enthousiaste eigenaresse Suzanne! ☀️

Charlotte

Helemaal weg van deze sieraden!
Helemaal weg van deze sieraden!
Ik heb ze nu een tijdje en wilde nog even wachten met het schrijven van een review want veel sieraden worden na een tijdje toch wat minder mooi, maar deze sieraden zijn echt prachtig en blijven dat ook. Ik kom snel weer shoppen!

Judith Zandman

Prachtige sieraden en geweldige service!

G.

Heb hier een ketting gekocht sindsdien niet meer afgedaan zo’n leuke winkel!! Lieve medewerkers zeker een aanrader!

Noa

Ik heb een aantal maanden geleden een paar oorbellen bij su suis studio gekocht en ik ben er nog steeds zo bij mee! Ik heb ze elke dag in gehad en ze zijn nog steeds als nieuw. Hele mooie kwaliteit... Ik heb een aantal maanden geleden een paar oorbellen bij su suis studio gekocht en ik ben er nog steeds zo bij mee! Ik heb ze elke dag in gehad en ze zijn nog steeds als nieuw. Hele mooie kwaliteit sieraden en vriendelijk geholpen in de winkel.