Al 1 bestelling gedaan bij style to wear

Snelle levering en makkelijk besteld aar

Beschrijving van kledingstuk in maat beter omschrijven. Bv. Maat van model er ook bij vermelden.

flamingo

Ik vond het spijtig dat als een besteld product niet aan je verwachting voldoet en je deze wilt omruilen voor een ander product de kosten voor jezelf zijn en ook als je iets retour zend zijn de... Ik vond het spijtig dat als een besteld product niet aan je verwachting voldoet en je deze wilt omruilen voor een ander product de kosten voor jezelf zijn en ook als je iets retour zend zijn de kosten voor jezelf. Dit is erg jammer en hierdoor zou ik niet zo gauw meer een bestelling plaatsen.

Andwoordnummer zodat het de klant geen geld kost op producten om te ruilen of andere producten te bestellen.

Reactie Style2Wear.nl:

Alle bestellingen boven € 50,- worden gratis verzonden.

nienke rooks

Perfect en snelle levering

De levering was heel snel en goede prijzen en product zijn goede kwaliteit en wijken niet van de fotos op site af zeker een aan rade

Geen alles was na wens

Reactie Style2Wear.nl:

We zijn erg blij met uw beoordeling, heel erg bedankt!

Lina

Slecht. De foto van het product is Een vertekend beeld met wat je thuis gestuurd krijgt.

Reactie Style2Wear.nl:

Het is erg jammer dat u een negatieve beoordeling geeft, terwijl u nog per email door hebt gegeven dat u deze bikini heel leuk vindt.
Dat deze bikini te klein is en dat we het helaas niet meer...
Dat deze bikini te klein is en dat we het helaas niet meer in een grotere maat hebben, moet geen aanleiding zijn tot het geven van een bijna gehele negatieve beoordeling.

Makkelijk het product te vinden en snelle levering

Duidelijk

Wat meer kinderkleertjes

Prima, snelle levering, alles correct.

Niet te veel onnodige verpakkingsmateriaal!

Reactie Style2Wear.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Heb nog maar 2 keer besteld
was oke

Zo vaak heb ik niet besteld
maar de keer dat.......
was het oke
voor nog eens

Reactie Style2Wear.nl:

Heel erg bedankt voor uw leuke beoordeling :-).

Snelle service , onduidelijke website

Service en reactie zijn snel ??

Vind de website niet heel duidelijk , moest even zoeken voordat ik de juiste producten kon vinden

Reactie Style2Wear.nl:

Op dit moment is het inderdaad wat lastiger om doelgericht te zoeken naar specifieke artikelen. Onze assortiment is namelijk harder gegroeid dan verwacht :-). Maar we zijn nu druk bezig om het aan... Op dit moment is het inderdaad wat lastiger om doelgericht te zoeken naar specifieke artikelen. Onze assortiment is namelijk harder gegroeid dan verwacht :-). Maar we zijn nu druk bezig om het aan te passen, zodat het overzichtelijker wordt.

Goede levering en service, maar wel jammer dat mijn pakketje 1 dag vertraging had..

Snelle levering!

Nee, alles is goed!

lilianne huntjens

Heel fijne ervaring

Snelle reactie en super snelle levering