8.1/10

Het leek me zo'' n leuk jurkje, die spijkerjurk met pareltjes. Normaal heb ik maat M maar ik dacht laat ik L nemen voor het geval dat. Het komt na enige tijd aan en het blijkt veel en veel te klein...

Handhaaf de juiste Europese maten.
Bestel eens wat sneller.
Stort het geld meteen terug.

Reactie Style2Wear.nl:

We vinden het erg vervelend dat de jurk u niet paste, we zullen proberen om de afmetingen erbij te vermelden. De bestellingen die in het weekend worden geplaatst kunnen helaas niet sneller worden geleverd dan op de eerstvolgende dinsdag (standaardlevering). We verwerken de retourneringen binnen twee weken, dus een verwerking van een week is bij ons gebruikelijk. Mvg. Style 2 Wear

Ik heb een rok en jurk besteld maar de maten pasten niet. Zeer snel reactie gekregen dat dit mag worden geruild. Klantvriendelijke service.

Snelle en vriendelijke klantendienst.

Meer mode van het jaar zelf. O

Snelle en wonderwel persoonlijke en vakkundige service

weliswaar via internet met een keuzemenu, maar ook een veld voor opmerkingen. En mijn opmerking is ter harte genomen, daardoor heb ik precies gekregen wat ik nodig had.

geen enkele; ik ben uitstekend geholpen.

Snelle bezorging

S. Grooten

Geen goede afwikkeling

Heb mijn pakketje twee weken geleden teruggestuurd en mijn geld nog niet terug...

Reactie Style2Wear.nl:

We hanteren standaard een retourverwerking van 10 werkdagen, volgend op de dag dat de geretourneerde artikelen door ons zijn ontvangen.
Uw retournering hebben we netjes verwerkt en afgerond binnen 6 werkdagen en uw aankoopbedrag is ook binnen deze termijn teruggestort.

Perfect

Ik heb nooit via internet kleding besteld maar een medewerker heeft alles via de mail goed uitgelegd hoe het moest
was er blij mee

Vond de knopen aan het manchet niet passen gezien de kleur maar heb zelf de knopen vervangen, maar daar kunt u niets aan doen

Kimberley

Mooie website, duidelijke tekst en foto's.
Wordt ook netjes bij vermeld of een artikel groter of kleiner valt.

De vermelding of een artikel groter of kleiner valt en de maattabel

Cindy

Fijn bedrijf en snelle levering

Postief en een snelle afhandeling.

Super snel geleverd en duidelijke site.

Prima site niks mis mee voorbeeld voor andere.

Corina boer

Super geweldige service en snelle levering

Leuke kleding voor betaalbare prijs