Je aankoop wordt beschermd

7.6/10
8.3/10
7.5/10
7.7/10

Mooie winkel en iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijne winkel maar persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is in boeken. Als ik voor boeken ga kijken is het er nooit en de site geeft...

Mooie winkel en echte klantvriendelijkheid!

De website kan verbeterd worden omdat ik persoonlijk nooit iets via de site kan vinden qua boeken of schrijvers, terwijl die vervolgens wel in de winkel ligt.

Daarnaast dat er te weinig engelse boeken zijn of variatie van schrijvers. Hiervoor kan ik beter naar Amsterdam gaan.

Dit leek een mooie site, beloofde veel.
Helaas werd er niet geleverd, terwijl ik wel betaald had. Pas na een mail van mijn kant wanneer de bestelling geleverd zou worden kreeg ik een mail...

nee

Een actueel overzicht van de interne hoeveelheid van de producten op de site. Zodat je niet bestel en betaal en toch je artikel niet geleverd krijgt omdat deze uitverkocht blijkt te zijn.

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Hennie Vlieg

Er stond dat er een levering zou plaatsvinden binnen 1 dag. het werd uiteindelijk 3 dagen. erg jammer. en helaas voor de tweede keer dag dit niet gebeurde.

Foutieve informatie op de website, en verkeerde levering

Helaas niet

Beter de informatie of de site up-to-date houden, betere interne communicatie over bestelgegevens

Prachtige boekwinkel. Bestelde boeken werden op tijd geleverd.

Positief. bestelling op tijd geleverd en vriendelijk.

Prettige/snelle leveringen.

snelle leveringen

geen verbeterpunten

de nieuwpoort

Prima bedrijf

nee

productinformatie volledig itt andere aanbieders