8.3/10
8.3/10
7.5/10
7.7/10

Westenberg

Waardeloze winkel. Via de website schoolspullen besteld, ziet er allemaal professioneel uit. Via Ideal betaald en bestelbevestiging ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na 5 dagen wachten zelf maar... Waardeloze winkel. Via de website schoolspullen besteld, ziet er allemaal professioneel uit. Via Ideal betaald en bestelbevestiging ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na 5 dagen wachten zelf maar gebeld. Krijg ik te horen dat ze er nog mee moeten beginnen, want ze hebben het druk zat. Maar de volgende ochtend zouden ze me mailen, want sommige dingen waren uitverkocht. Toen ik vroeg hoe dat mogelijk is, aangezien ik gewoon heb kunnen bestellen en ook al betaald had, kreeg ik de melding dat ze gewoon terugbetalen. Absoluut geen enkel besef bij de medewerker dat het bijzonder is dat je spullen online besteld en betaald, om dan vijf dagen later, na zelf te bellen, te moeten horen dat ze niet alles hebben. En dat terwijl je de spullen op korte termijn al nodig hebt. Op mijn vraag welke spullen ze dan niet meer hadden kreeg ik als antwoord dat ik de mail maar moest afwachten, want dat wist hij niet. De volgende dag de mail gekregen, van alle spullen die ik had besteld, hadden ze alleen nog maar een usb-stick. Alle andere producten die ik had besteld, hadden ze niet meer. Wat een bizarre afhandeling van de bestelling. Op je website doen alsof je professioneel bent, maar niks in voorraad hebben, dit niet via je website aan kunnen geven terwijl een beetje fatsoenlijke webwinkel van wordpress al voorraadbeheer heeft, niet communiceren met je klanten terwijl je al de dag na de bestelling had moeten reageren dat je het niet meer in huis hebt, en dan zo laks reageren wanneer de klant dan maar zelf met jou belt, na 5 dagen radiostilte??? Echt waar, een bizar slechte winkel, nog nooit zoiets meegemaakt!

Helemaal niks

Ik kan hier alleen maar herhalen wat ik boven bij mijn ervaring heb geschreven. Beste tip voor deze winkel; stop ermee en ga iets doen dat je wel goed kunt.

Medewerkers in de winkel zijn vriendelijk. Website is een droevige ellende.

Tessa Niesen

Verkeerde informatie op website en als je er vervolgens meerdere malen over mailt dan gewoon geen reactie krijgen. Waardeloos!!

Reageer op je mails! En biedt hetzelfde product niet voor verschillende prijzen aan

Mooie winkel en iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijne winkel maar persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is in boeken. Als ik voor boeken ga kijken is het er nooit en de site geeft... Mooie winkel en iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijne winkel maar persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is in boeken. Als ik voor boeken ga kijken is het er nooit en de site geeft helaas bijna niks aan. Erg jammer aangezien dit de enigste boekenwinkel is in de stad.

Mooie winkel en echte klantvriendelijkheid!

De website kan verbeterd worden omdat ik persoonlijk nooit iets via de site kan vinden qua boeken of schrijvers, terwijl die vervolgens wel in de winkel ligt.

Daarnaast dat er te weinig engelse boeken zijn of variatie van schrijvers. Hiervoor kan ik beter naar Amsterdam gaan.

Dit leek een mooie site, beloofde veel.
Dit leek een mooie site, beloofde veel.
Helaas werd er niet geleverd, terwijl ik wel betaald had. Pas na een mail van mijn kant wanneer de bestelling geleverd zou worden kreeg ik een mail terug dat deze uitverkocht was. Mijn geld zou terug gestort worden.
Daarover heb ik telefonisch contact opgenomen omdat ik dit geen correcte manier vindt om met klanten om te gaan. Ze zei dat ze niet anders kon. Naar mijn mening is dit niet anders wil. Daarna een ander adres voor mijn artikel opgezocht, die het gewoon bij de leverancier voor mij bestelde.

nee

Een actueel overzicht van de interne hoeveelheid van de producten op de site. Zodat je niet bestel en betaal en toch je artikel niet geleverd krijgt omdat deze uitverkocht blijkt te zijn.

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Hennie Vlieg

Er stond dat er een levering zou plaatsvinden binnen 1 dag. het werd uiteindelijk 3 dagen. erg jammer. en helaas voor de tweede keer dag dit niet gebeurde.

Foutieve informatie op de website, en verkeerde levering

Helaas niet

Beter de informatie of de site up-to-date houden, betere interne communicatie over bestelgegevens

Prachtige boekwinkel. Bestelde boeken werden op tijd geleverd.

Positief. bestelling op tijd geleverd en vriendelijk.