8.3/10
8.3/10
7.5/10
7.7/10

Westenberg

Waardeloze winkel. Via de website schoolspullen besteld, ziet er allemaal professioneel uit. Via Ideal betaald en bestelbevestiging ontvangen. Daarna niks meer gehoord. Na 5 dagen wachten zelf maar...

Helemaal niks

Ik kan hier alleen maar herhalen wat ik boven bij mijn ervaring heb geschreven. Beste tip voor deze winkel; stop ermee en ga iets doen dat je wel goed kunt.

Medewerkers in de winkel zijn vriendelijk. Website is een droevige ellende.

Tessa Niesen

Verkeerde informatie op website en als je er vervolgens meerdere malen over mailt dan gewoon geen reactie krijgen. Waardeloos!!

Reageer op je mails! En biedt hetzelfde product niet voor verschillende prijzen aan

Mooie winkel en iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijne winkel maar persoonlijk vind ik dat er te weinig variatie is in boeken. Als ik voor boeken ga kijken is het er nooit en de site geeft...

Mooie winkel en echte klantvriendelijkheid!

De website kan verbeterd worden omdat ik persoonlijk nooit iets via de site kan vinden qua boeken of schrijvers, terwijl die vervolgens wel in de winkel ligt.

Daarnaast dat er te weinig engelse boeken zijn of variatie van schrijvers. Hiervoor kan ik beter naar Amsterdam gaan.

Dit leek een mooie site, beloofde veel.
Helaas werd er niet geleverd, terwijl ik wel betaald had. Pas na een mail van mijn kant wanneer de bestelling geleverd zou worden kreeg ik een mail...

nee

Een actueel overzicht van de interne hoeveelheid van de producten op de site. Zodat je niet bestel en betaal en toch je artikel niet geleverd krijgt omdat deze uitverkocht blijkt te zijn.

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Snelle service, gunstige prijs. Bravo!

Hennie Vlieg

Er stond dat er een levering zou plaatsvinden binnen 1 dag. het werd uiteindelijk 3 dagen. erg jammer. en helaas voor de tweede keer dag dit niet gebeurde.

Foutieve informatie op de website, en verkeerde levering

Helaas niet

Beter de informatie of de site up-to-date houden, betere interne communicatie over bestelgegevens

Prachtige boekwinkel. Bestelde boeken werden op tijd geleverd.

Positief. bestelling op tijd geleverd en vriendelijk.