Hoe goed vond je de communicatie van StudioZomooi over de verwerking van je bestelling?
Is het ontvangen product zoals verwacht?
Hoe vlot liep het bestellen op studiozomooi.nl?
9.5/10

N. Koolstra

Ik vind de lichtslinger die ik in verschillende kleuren bij jullie heb gekocht, mooi. De kleuren passen perfect bij mijn inrichting doordat ik ze zelf kon uitkiezen op jullie site.

Mis je iets in de webshop of heb je een tip voor ons?

Het zou handig zijn in de webshop dat je de kleuren die je wilt kiezen naast elkaar kunt zien op een plaatje, zodat je kunt bekijken of de kleuren bij elkaar passen. Dat kan nu niet.

Verder zou het fijn zijn geweest wanneer het snoer langer zou zijn geweest. Ik heb de slinger (bijna) aan het plafond hangen en kom dan niet met het snoer bij het stopcontact. Ik heb een verlengsnoer nodig om erbij te kunnen. Wanneer het snoer 1,5 meter langer zou zijn geweest, dan had het wel bij het stopcontact gekund.

Mascha

Leuke site - originele spulletjes

Nope

Mooie winkel en super goede service

Mis je iets in de webshop of heb je een tip voor ons?

Misschien nog iets meer een focus op duurzame, 'goed voor de aarde' presentjes.

Charissa

Mooie functionele website

Super leuk !!!

Nee eigenlijk niet !!!

Karin van den Bosch

Origineel..duidelijk...divers šŸ‘Œ

Neen

Leuke spulletjes ! Leuke verpakking ook !!

Tineke

Erg leuk

Mis je iets in de webshop of heb je een tip voor ons?

Van de lichtbletjes kloppen de kleuren niet helemaal met de werkelijkheid. Ook zitten er bolletjes bij waarvan het gaatje te groot is gemaa6zodat de bolletjes er afvallen.

Idelette Brandenburg

Zie mijn opmerkingen hieronder.

Mis je iets in de webshop of heb je een tip voor ons?

Mijn bestelling was een snoer met lampjes voor cotton balls. Ik wilde eigenlijk een snoer met ledlampjes, heb deze vraag gesteld via een contactformulier, maar ik heb hier nooit antwoord op gekregen.
Ik gebruik liever geen batterijen.