Heel correct gewerkt, alles nentjes afgewerkt!

de Raad

Via Studio 3XS een offerte aanvraag gedaan en verrast door de scherpe aanbieding die ik gekregen heb. Naar aanleiding daarvan een bezoek gebracht aan de er mooie showroom in Kampen waar we de... Via Studio 3XS een offerte aanvraag gedaan en verrast door de scherpe aanbieding die ik gekregen heb. Naar aanleiding daarvan een bezoek gebracht aan de er mooie showroom in Kampen waar we de verschillende vloeren gezien hebben.

Uiteindelijk hebben we gekozen voor een donkergrijze vloer waar we erg blij mee zijn.

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Marco

Zeer positief, duidelijke info vooraf en mooi eindproduct

Herman & Anneke

Flexibel bedrijf wat meedenkt in planning, leveren kwaliteit, al met al een prettige ervaring! in de showroom is overigens genoeg te zien om een gedegen keus te maken!

Prettige mensen, flexibel, snel en kundig

Vis

Dit jaar een schitterende PVC vloer gekocht bij Studio3XS. De vloer is prachtige- en vakkundig gelegd door Michel, terwijl wij daarvoor een prettig gesprek hebben gehad met Martijn. Al met al... Dit jaar een schitterende PVC vloer gekocht bij Studio3XS. De vloer is prachtige- en vakkundig gelegd door Michel, terwijl wij daarvoor een prettig gesprek hebben gehad met Martijn. Al met al genieten wij nu dagelijks van onze PVC vloer op onze bovenverdieping.

Ron

Studio 3 xs krijg van ons een een 10 . Wij vinden het een bijzonder goed bedrijf .
Duidelijk en flexibel. En altijd netjes op tijd .
Michel was ook een erg aardige jongen die goed mee...
Duidelijk en flexibel. En altijd netjes op tijd .
Michel was ook een erg aardige jongen die goed mee dacht . Een echte vakman !!!!
Zeker een aanrader om met dit bedrijf in zee te gaan .

Karan

De ervaring bij Studio3xs was vanaf het begin al goed. Er kwam snel een offerte, deze was direct interessanter en flexibeler dan veel andere bedrijven en het contact was prettig en direct. Het... De ervaring bij Studio3xs was vanaf het begin al goed. Er kwam snel een offerte, deze was direct interessanter en flexibeler dan veel andere bedrijven en het contact was prettig en direct. Het bezoek daarna aan de showroom was gezellig en verhelderend. Michel die daarna de vloer kwam leggen is een enorme goede vent en professional. Hij was duidelijk, snel, eerlijk en punctueel. Hij heeft zelfs extra moeite gedaan om de vloer extra af te werken nadat bleek dat de ondergrond lastiger was dan gedacht. Ik ben oprecht enorm tevreden over het resultaat en heel erg blij dat jullie mij hebben geholpen.

Als enig advies zou ik kunnen geven: zorg voor een showroom in de randstad als jullie meer business willen vanuit die regio. Of zorg dat je via een goede beeldbel verbinding was op afstand kan doen. Dat is best ok.