Maaike

Superblij met mijn nieuwe vloer. Een hele mooie strakke vloer in een oud pand, een perfecte combinatie. Wat een prachtig resultaat. Michel is heel kundig en precies. Nogmaals super bedankt!

Niels van der Poel

Recent een PVC-vloer laten leggen door Studio3xs. Hierbij werd uitstekende service verleend, tegen een scherpe prijs en met een mooi resultaat! Ondanks de drukte wist Studio3xs de levering op ons... Recent een PVC-vloer laten leggen door Studio3xs. Hierbij werd uitstekende service verleend, tegen een scherpe prijs en met een mooi resultaat! Ondanks de drukte wist Studio3xs de levering op ons verzoek nog naar voren te halen.

Dam

Onze cementgebonden gietvloer in onze ruime nieuwbouwwoning is boven verwachting mooi geworden, heel erg blij mee! Vakmanschap, alles volgens afspraak, flexibel en oplossingsgericht! Top!

de Velde

We zijn super blij met de prachtige uitstraling van onze nieuwe betonnen gietvloer, gelegd door Studio 3XS. De samenwerking was erg goed, ze hielden zich aan de planning en het personeel was erg... We zijn super blij met de prachtige uitstraling van onze nieuwe betonnen gietvloer, gelegd door Studio 3XS. De samenwerking was erg goed, ze hielden zich aan de planning en het personeel was erg vriendelijk. Een echte aanrader!

Eelco Middelburg

Onze jaren '30 woning laten voorzien van een gietvloer. Ontzettend mooi geworden. Weekje vakantie en dan terug komen met een mooie gietvloer in je woonkeuken! Goede service en vertrouwd om je... Onze jaren '30 woning laten voorzien van een gietvloer. Ontzettend mooi geworden. Weekje vakantie en dan terug komen met een mooie gietvloer in je woonkeuken! Goede service en vertrouwd om je sleutel achter te laten.

Jw Preuter

Onze badkamer laten voorzien van betonstuc. Eindresultaat is prachtig. We zijn er blij mee!

berga

Prima bedrijf meedenkend vriendelijk personeel die hun vak verstaan die prachtige vloeren en wanden maken en dat voor een redelijke prijs

Van Overbruggen

Wij hebben in onze nieuwe woning een prachtige vloer laten storten door 3xs studio! We zijn er echt ontzettend blij mee! Iedereen die onze woning binnenloopt, zegt iets van de vloer! Fantastische... Wij hebben in onze nieuwe woning een prachtige vloer laten storten door 3xs studio! We zijn er echt ontzettend blij mee! Iedereen die onze woning binnenloopt, zegt iets van de vloer! Fantastische service! En goed meegedacht!

Ik ben zeer tevreden over de levering van de PVC vloer van Studio3XS. Ook ervaar ik de service en nazorg als zeer prettig, professioneel en meedenkend.

Julian van den Berg

Een half jaar geleden hebben wij onze benedenverdieping laten voorzien door een gietvloer van Studio3XS. De service van Studio3XS is echt super. Zij hebben echt met ons meegedacht en geadviseerd qua... Een half jaar geleden hebben wij onze benedenverdieping laten voorzien door een gietvloer van Studio3XS. De service van Studio3XS is echt super. Zij hebben echt met ons meegedacht en geadviseerd qua mogelijkheden, kleur en alles wat erbij komt kijken. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!