ernest broekstra

Super enthousiast over dit bedrijf. Denk mee, houdt zich aan de afspraken en levert puik werk.

Bas

Super fijn bedrijf. Komt de afspraken na en het eindresultaat van de vloer en trapbekleding is geweldig.

gertrudosinga@gmail.com

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Werken netjes en komen afspraken na. Geniet nog dagelijks van mijn mooie vloer.

Vis -Middeljans

De badkamer en wc laten doen. Zeer vriendelijk personeel. Vakkundig en er wordt met je meegedacht. Wij zijn super blioj met het eindresultaat.

Reactie Studio3xs:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Studio3XS. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon eerste kwartaal 2020 nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website,... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Studio3XS. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon eerste kwartaal 2020 nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.

Daniel de Wit

Goed bedrijf met duidelijke afspraken en mooie producten. Ook degene die de vloer is komen leggen is erg vakkundig, altijd op tijd, werkt netjes en denkt mee. Al met al een hele fijne ervaring met... Goed bedrijf met duidelijke afspraken en mooie producten. Ook degene die de vloer is komen leggen is erg vakkundig, altijd op tijd, werkt netjes en denkt mee. Al met al een hele fijne ervaring met een geweldig eindresultaat. Ik zou Studio3xs zeker zou aanbevelen.

Elzo

Goede communicatie en werken erg netjes. Zeker moeite waard om bij hun langs te gaan.

Charles

Fijn en vriendelijk bedrijf en nette vloergieters!

Gerda Klokke

Nadat we bij Warmtestore samen met Jacolien een mooie elektrische haard (Dimplex Cassette 500 R opti-myst) hadden uitgezocht en er een strakke ombouw bij was ontworpen kwam nog de belangrijke vraag:... Nadat we bij Warmtestore samen met Jacolien een mooie elektrische haard (Dimplex Cassette 500 R opti-myst) hadden uitgezocht en er een strakke ombouw bij was ontworpen kwam nog de belangrijke vraag: wat moet de kleur van de ombouw worden.
En dat is het fijne van dit bedrijf, ze werken samen met Studio3xs waardoor er meteen gekeken kon worden welk materiaal en kleur in onze woning zou passen. Uiteindelijk kozen we na rijp beraad met Jacolien voor Novacolor Animamundi AMS. Het lijkt een soort uitgewassen beton met een zachte parelmoerglans en een subtiele structuur. Wij kozen gezien de kleuren in ons appartement voor grijs. Nadat de ombouw met haard geplaatst waren kwam er nog het spannende moment of onze keuze voor de Animamunda de juiste was. De medewerker van Studio 3xs ging aan de slag en met mooie zwierige streken kwam de zachte betonlook te voorschijn. Een schot in de roos, de kers op de taart. Het overtrof onze verwachtingen. Wat heeft dit bedrijf ons goede adviezen gegeven. dank jullie wel.

Jacco Grootjen

Prachtige pu vloer opgeleverd exact volgens onze wens.
Vooraf alles doorgesproken en tijdens onze vakantie aangebracht, toen we weer thuis kwamen as hij beloopbaar.
Alle...
Prachtige pu vloer opgeleverd exact volgens onze wens.
Alle verbruiksmaterialen worden vakkundig afgevoerd, absoluut aan te bevelen, je wordt compleet ontzorgt.

Marien en Linda

Super blij met de muur. Afspraken goed nagekomen. Netjes en schoon gewerkt!