Charles

Fijn en vriendelijk bedrijf en nette vloergieters!

Gerda Klokke

Nadat we bij Warmtestore samen met Jacolien een mooie elektrische haard (Dimplex Cassette 500 R opti-myst) hadden uitgezocht en er een strakke ombouw bij was ontworpen kwam nog de belangrijke vraag:... Nadat we bij Warmtestore samen met Jacolien een mooie elektrische haard (Dimplex Cassette 500 R opti-myst) hadden uitgezocht en er een strakke ombouw bij was ontworpen kwam nog de belangrijke vraag: wat moet de kleur van de ombouw worden.
En dat is het fijne van dit bedrijf, ze werken samen met Studio3xs waardoor er meteen gekeken kon worden welk materiaal en kleur in onze woning zou passen. Uiteindelijk kozen we na rijp beraad met Jacolien voor Novacolor Animamundi AMS. Het lijkt een soort uitgewassen beton met een zachte parelmoerglans en een subtiele structuur. Wij kozen gezien de kleuren in ons appartement voor grijs. Nadat de ombouw met haard geplaatst waren kwam er nog het spannende moment of onze keuze voor de Animamunda de juiste was. De medewerker van Studio 3xs ging aan de slag en met mooie zwierige streken kwam de zachte betonlook te voorschijn. Een schot in de roos, de kers op de taart. Het overtrof onze verwachtingen. Wat heeft dit bedrijf ons goede adviezen gegeven. dank jullie wel.

Jacco Grootjen

Prachtige pu vloer opgeleverd exact volgens onze wens.
Vooraf alles doorgesproken en tijdens onze vakantie aangebracht, toen we weer thuis kwamen as hij beloopbaar.
Alle...
Prachtige pu vloer opgeleverd exact volgens onze wens.
Alle verbruiksmaterialen worden vakkundig afgevoerd, absoluut aan te bevelen, je wordt compleet ontzorgt.

Marien en Linda

Super blij met de muur. Afspraken goed nagekomen. Netjes en schoon gewerkt!

Sake Barkhuis

Wat begon met de aanschaf van een gaskachel, eindigde in het uit laten voeren van het volledige stuc-werk inclusief het leggen van een PVC vloer op de gehele benedenverdieping.

Alle...

Alle afspraken werden punctueel nagekomen, en ook bij tussentijdse adviesvragen werd de tijd genomen om ook langs te komen en direct advies uit te brengen in overleg met andere partijen die bij ons aan het werk waren.

Zowel het stuc-werk als ook de PVC vloer zijn zeer goed en zorgvuldig uitgevoerd en opgeleverd.

Maaike

Superblij met mijn nieuwe vloer. Een hele mooie strakke vloer in een oud pand, een perfecte combinatie. Wat een prachtig resultaat. Michel is heel kundig en precies. Nogmaals super bedankt!

Niels van der Poel

Recent een PVC-vloer laten leggen door Studio3xs. Hierbij werd uitstekende service verleend, tegen een scherpe prijs en met een mooi resultaat! Ondanks de drukte wist Studio3xs de levering op ons... Recent een PVC-vloer laten leggen door Studio3xs. Hierbij werd uitstekende service verleend, tegen een scherpe prijs en met een mooi resultaat! Ondanks de drukte wist Studio3xs de levering op ons verzoek nog naar voren te halen.

Dam

Onze cementgebonden gietvloer in onze ruime nieuwbouwwoning is boven verwachting mooi geworden, heel erg blij mee! Vakmanschap, alles volgens afspraak, flexibel en oplossingsgericht! Top!

de Velde

We zijn super blij met de prachtige uitstraling van onze nieuwe betonnen gietvloer, gelegd door Studio 3XS. De samenwerking was erg goed, ze hielden zich aan de planning en het personeel was erg... We zijn super blij met de prachtige uitstraling van onze nieuwe betonnen gietvloer, gelegd door Studio 3XS. De samenwerking was erg goed, ze hielden zich aan de planning en het personeel was erg vriendelijk. Een echte aanrader!

Eelco Middelburg

Onze jaren '30 woning laten voorzien van een gietvloer. Ontzettend mooi geworden. Weekje vakantie en dan terug komen met een mooie gietvloer in je woonkeuken! Goede service en vertrouwd om je... Onze jaren '30 woning laten voorzien van een gietvloer. Ontzettend mooi geworden. Weekje vakantie en dan terug komen met een mooie gietvloer in je woonkeuken! Goede service en vertrouwd om je sleutel achter te laten.