Openingstijden

Richard

Budget sportschool

Ruimte

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Samen sporten met iemand die er lid was.

Reactie Studio Perfect:

Beste Richard, wat jammer dat je Studio Perfect associeert met een budget sportschool, dit terwijl er altijd begeleiding aanwezig is, ieder lidmaatschap geniet van een all-inclusieve service,... Beste Richard, wat jammer dat je Studio Perfect associeert met een budget sportschool, dit terwijl er altijd begeleiding aanwezig is, ieder lidmaatschap geniet van een all-inclusieve service, evenals kinderoppas, zonnebank en sauna bij de lidmaatschappen inbegrepen zijn. Duidelijk een differentiatie ten opzichte van budget centra. Wij staan uiteraard open voor jouw mening en vernemen graag de punten die wij in jouw ogen kunnen verbeteren.

Kitty Merza

Perfect!

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

groot aanbod in lessen, e-gym, ruime openingstijden, enthousiast team

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

18 jaar geleden was ik op zoek naar een leuke sportschool, met een groot aanbod in groepslessen, ruime openingstijden en een enthousiast team

Jeannette Binnerts

Ik begon in Colmschate omdat ik daar woon. Met een daluren abt. Dat was perfect voor mij. Nu aan de Ceintuurbaan wel het voordeel van de Yin Yoga. Ik betaal rond 35,00 euro p.m. Helaas zijn de... Ik begon in Colmschate omdat ik daar woon. Met een daluren abt. Dat was perfect voor mij. Nu aan de Ceintuurbaan wel het voordeel van de Yin Yoga. Ik betaal rond 35,00 euro p.m. Helaas zijn de tijden`beperkt waardoor ik niet meer achter op de middag kan trainen. Dit vind ik echt spijtig. Ik hoor steeds van mensen dat ze voordeeltjes hebben. Voor mij is het juist achteruit gegaan op de Yin yoga na. Ook de fitness toestellen zijn verminderd. Er is E Gym gekomen maar die moet weer extra betaald worden, lukt niet voor iemand met minimum inkomen. Doe mij ook maar eens een leuk aanbod !!

Alles onder een dak

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Prijs -kwaliteit, Maar die is voor mij wel achteruit gegaan (zie boven)

Reactie Studio Perfect:

bedankt voor jouw beoordeling, dankzij gasten zoals jij kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Ook stel jij ons in de gelegenheid te verduidelijken dat jij een voordeel geniet. Onze tarieven... bedankt voor jouw beoordeling, dankzij gasten zoals jij kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Ook stel jij ons in de gelegenheid te verduidelijken dat jij een voordeel geniet. Onze tarieven zijn inzichtelijk en staan ook op onze site. Wij zijn zeer trouw aan gasten zoals jij die al lang lid zijn en jij geniet een goedkoper tarief dan het huidige geldende tarief. Er is door ons bewust gekozen de eGYM als extra aan te bieden, wie er gebruik van wil maken betaald. Zo hoeven de gasten die geen gebruik maken van eGYM hier niet voor te betalen, wat zou resulteren in een algemene contributie verhoging. Als laatste hebben wij nog een geweldige mededeling voor je, want per 01 januari 2017 kan er met een dagkaart tot 17.00u gebruik gemaakt worden van Studio Perfect. Dit was eerder tot 16.00u. Wellicht is dit je niet duidelijk geworden.

Joke

Fantastisch

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Superveel groepslessen, E-gym, gezellige leestafel met gratis koffie, thee en sportdrank.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Studio Perfect was destijds mijn eerste ervaring met een sportschool. Door de professionaliteit, de sfeer en het aanbod voelde ik nooit de behoefte om ergens anders heen te gaan.

Martin

Heb veel sportcentra geprobeerd, maar Studio Perfect biedt alles! Complimenten

Begeleiding, eGym, sfeer

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Waarom met minder als je bij de beste kunt!

Persoonlijk
Overzichtelijk
Veel mogelijkheden.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Gewoon een gok en de 1e keer direct een goed gevoel daarover en ben al 10 jaar bezig.

Redelijk

Weet ik niet

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Omdat het dichtbij mijn woonadres is. Wat ik hamer vind us dat in deze enquete geen ruimte is voor reflectie.
Ik snap niet waarom al de "trainers" zich nooit uit zichzelf bemoeien met de...
Ik snap niet waarom al de "trainers" zich nooit uit zichzelf bemoeien met de deelnemers die ndiidueel bezig zijn . Wel de mensen die zin kennen maar de mensen die ze nie kennen, daar richten zij zich nooit op en dat is jammer. Wil je iets meer info over het trainingsprogramma dan moet je zelf een afspraak maken en dar is jammer.

Reactie Studio Perfect:

Wij hebben inmiddels onze instructeurs op de hoogte gesteld van uw mening. bedankt!

Frank Broekhuis

Sportief!

Lange openingstijden en vroeg in de ochtend om 6.00 uur open

Bedrijfsfitness en kleinschalig

Zeer slecht en klant onvriendelijk

totaal aanbod

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik zal er nooit weer voor kiezen en iedereen afraden.
Omdat je ondanks een ernstige ziekte niet kan afmelden en verplicht het abonnement moet doorbetalen!

Reactie Studio Perfect:

Zoals in de Algemene Voorwaarden vermeld, kan in geval van ziekte een lidmaatschap tijdelijk stop, dan wel beëindigd worden met een medisch attest. Wellicht is dit aan jouw aandacht ontsnapt. Wij... Zoals in de Algemene Voorwaarden vermeld, kan in geval van ziekte een lidmaatschap tijdelijk stop, dan wel beëindigd worden met een medisch attest. Wellicht is dit aan jouw aandacht ontsnapt. Wij helpen je graag