Openingstijden
7.4/10
Yoga Studio, aanbod en docenten
Faciliteiten

Vriendelijke, gemoedelijke sportschool.
nivo trainingen valt tegen, hoog huisvrouwengym gehalte, m.n. overdag, lessen gaan wel erg lang mee, 3 maand, ipv maand.
mis competitie, elkaar...
Vriendelijke, gemoedelijke sportschool.
mis competitie, elkaar stimuleren tot een hoger nivo te komen, het is meer een beetje bewegen dan echt trainen.
mis kick &fun, boxen voor dames, conditionelere trainingen, en een papierrol in de zalen

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

de vriendelijkheid en gemoedelijkheid, het is een ontmoetingscentrum voor mensen

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

grootste sportschool, aanbod van groepslessen

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw feedback. Onze instructeurs gebruiken de Les Mills lessen 2 maanden en gaan de 3de maand mixen voordat de nieuwe releases starten. Onze instructeurs staan altijd open voor feedback... Bedankt voor jouw feedback. Onze instructeurs gebruiken de Les Mills lessen 2 maanden en gaan de 3de maand mixen voordat de nieuwe releases starten. Onze instructeurs staan altijd open voor feedback en je mag ze gerust aanspreken. Wij kunnen je Grit, Insane, Gladiator Workouk, Box en Biking aanbevelen mocht jij high intensity trainingen willen met meer gevoel van competitie. Al eens geprobeerd? kijk op onze site voor alle conditionele lessen, zijn er heel wat hoor! Wij hechten veel waarde aan hygiëne, daarom zijn er in de cardio & fitnessruimte, Cycle Studio en kleedruimte papierrollen geplaatst. Mocht je mee informatie wensen over ene trainingsprogramma die bij je past, geven wij die graag. Nogmaals bedankt

Geweldig

mensen met vakkennis

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

mensen met vakkennis dus goede begeleiding en innovatie

PERFECT

Vak bekwaamheid

All-in

Vannimwegen

Verbindend

Afwisseling

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Omdat je hier gezien wordt

E vd Heijden

Vriendelijk

Enthousiast

Dichtbij en groepslessen

Ik heb een goede ervaring bij studio perfect. Personeel heel vriendelijk.
Wat ik wel vind is dat er de laatste tijd te weinig personeel loopt.

de openingstijden

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik vind het personeel erg vriendelijk en ik zou begeleiding krijgen. En dit is ook gebeurd. Waar ik heel blij mee ben.

Peter Schutte

Prettig

Divers aand groepslessen

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Alles onder een dak. All inclusive met aanbod en tijden.

Jelle Kleinbussink

Ontspanning

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Luxe sportschool met breed aanbod

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De sportschool lag in de buurt en was makkelijk te bereiken.

In principe ben ik best tevreden. Wel enkele kanttekeningen:
Ik vind met name de herenkleedkamer niet meer van deze tijd.
E-gym apparaten vind ik een aanrader.
De totale...
In principe ben ik best tevreden. Wel enkele kanttekeningen:
Ik vind met name de herenkleedkamer niet meer van deze tijd.
E-gym apparaten vind ik een aanrader.
De totale accommodatie vind ik aan de krappe kant, waardoor gewenste plaatsing van meer apparaten niet mogelijk is.
Op zaterdag dient de openingstijd vervroegd te worden tot minstens 8.00 uur.
Ik mis warme chocolademelk

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw beoordeling. Wij zijn in een oriënterende fase om de herenkleedruimte te verbouwen en hopen binnenkort bekend te maken wanneer dit gaat gebeuren. De termijn is afhankelijk van de... Bedankt voor jouw beoordeling. Wij zijn in een oriënterende fase om de herenkleedruimte te verbouwen en hopen binnenkort bekend te maken wanneer dit gaat gebeuren. De termijn is afhankelijk van de investering en de periode van 'ongemak' moet zo beperkt mogelijk zijn. Warme chocomelk zou een aanvulling kunnen zijn op ons assortiment, zeker in de wintertijd. Wij zijn constant bezig de wensen van onze gasten te verzamelen en nemen jouw wens betreffende de zaterdag openingstijden daarin mee.

Ik ben zeer tevreden over alles

Vriendelijke benadering

Goede naam