Openingstijden
Faciliteiten

Thuiskomen

Eerst de aandachtspunten:
Eerst de aandachtspunten:
de openingstijden zijn aangepast in het weekend naar 16.00 uur. voor mij vind ik dat een minpunt omdat ik in het weekend gewend was om lang te sporten in de middag, en pas tegen 15.30 naar de SP ging. nu moet ik haasten en mijn weekend aan passen. vind ik echt jammer!
in de kleedkamer is het soms een Turks badhuis. vrouwen die uitgebreid de sauna gebruiken, Turks praten, naakt rondlopen en doen alsof zij alleen zijn. heb ik echt moeite mee. voel mij dan een vreemde in de sportschool.

verscheidenheid aan mogelijkheden

Mark

Geweldig

Zeer goede begeleiding.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Goede begeleiding, fijne sfeer, deskundigheid.

Top

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Prettige sfeer, schoon, erg goede faciliteiten.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De combinatie van locatie, openingstijden, faciliteiten, en ervaring van vriendinnen die mij Studio Perfect hebben aangeraden.

Desi Meulenberg

Vertrouwd

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Groot les aanbod , gezellige sfeer, goede en vriendelijke instructeurs

Destijds via mijn werk.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw feedback, laat je ons weten exact weten wat jij vindt dat we kunnen verbeteren!?

Leuk

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Veel diversiteit, aardig personeel.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Het zag er leuk uit van binnen en je voelt je meteen op je gemak bij het personeel.

Reactie Studio Perfect:

Studio Perfect staat altijd open voor feedback ter verbetering van onze services. Wij zijn daarom heel benieuwd naar jouw bevindingen om deze direct te kunnen toepassen. Je kunt dit anoniem via onze... Studio Perfect staat altijd open voor feedback ter verbetering van onze services. Wij zijn daarom heel benieuwd naar jouw bevindingen om deze direct te kunnen toepassen. Je kunt dit anoniem via onze ideeënbus doen, maar een gesprek werkt vaak het beste. In ieder geval bedankt voor jouw mening

Sauna

Lekker dicht bij

Reactie Studio Perfect:

Wij zijn op weekdagen geopend van 06.00 tot 22.30 uur en in het weekeinde van 09.00 tot 16.00 uur. Vanzelfsprekend staan wij open voor suggesties hoe wij de openingstijden zouden kunnen aanpassen.... Wij zijn op weekdagen geopend van 06.00 tot 22.30 uur en in het weekeinde van 09.00 tot 16.00 uur. Vanzelfsprekend staan wij open voor suggesties hoe wij de openingstijden zouden kunnen aanpassen. Laat je het ons weten?

Gezelligheid.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Veel aanbod in lessen, middelen en materialen.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Dichtbijheid en net publiek.

wybrich

Zeeer prettig

klantvriendelijk

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

prima openingstijden, deskundig/vriendelijk personeel/fijne sfeer

Nienke

Openheid

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Dat zij weten wij je bent.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Omdat toen wij lid werden zij naast enorm dicht in de burt zaten van waar wij woonden, kwaliteit en deskundigheid van personeel hoog in het vaandel hadden.