Openingstijden
Faciliteiten

Maarten Dinkelberg

Geweldig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Klantvriendelijk en de prijs kwaliteitverhouding

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles... Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles uit te leggen. Bij de eerste training heeft een jongeman een uur lang me geholpen met alles. Super!

Perfect.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Gemêleerd gezelschap sporters. Geen enorme patsers of beautyqueens die meer met hun uiterlijk bezig zijn dan met sporten. Dat doet de sfeer ten goede.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Relaxte sfeer, krijgt het gevoel welkom te zijn en je krijgt de vrijheid om alle groepslessen en apparaten onder de knie te krijgen.

Plezier

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Goede sport school. Goede lessen. Vindt voor mij persoonlijk wel jammer dat op woensdag de body step en op donderdag de s.bam uit het rooster is gehaald. Vooral de s,bam mis ik. .kunnen jullie... Goede sport school. Goede lessen. Vindt voor mij persoonlijk wel jammer dat op woensdag de body step en op donderdag de s.bam uit het rooster is gehaald. Vooral de s,bam mis ik. .kunnen jullie hier nog iets aan doen..?

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Sport school lekker dichtbij. Korting via DZ. Leuke lessen. Joke een super goede en leuke motiverende lesgever.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw feedback. Ook wij vinden het zeer spijtig de Sh'Bam niet meer in het rooster te hebben. Helaas blijkt dat, gezien het aantal deelnemers in de lessen, de animo voor Sh'bam... Bedankt voor jouw feedback. Ook wij vinden het zeer spijtig de Sh'Bam niet meer in het rooster te hebben. Helaas blijkt dat, gezien het aantal deelnemers in de lessen, de animo voor Sh'bam onvoldoende is deze les te handhaven. Gelukkig zijn er leuke 'dance' alternatieven als Body Jam, Zumba en Yoga Dance.

Renata

Voortvarend

Gastvrij, voortvarend, bekwaam. Uhhhh de beste sportschool van Deventer

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Vanwege de vele yogavormen, de E-gym

Hanna Wolff

Gevarieerd

ongedwongen

dichtbij

Reactie Studio Perfect:

Hoe kunnen wij onze gastvrijheid en dienstverlening naar jouw mening verbeteren? We leren graag!

peter schotman

Goede samenwerking met Fysixs en andere derden.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Coaching mogelijk bij blessure en vooral herstel.

Nog niet gekozen.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw review. Wij staan altijd open voor feedback om zo onze service en dienstverlening te verbeteren. Laat je ons weten wat we beter kunnen doen in jouw ogen!?

Perfect

veel aanbod