Openingstijden
Faciliteiten

Inspirerend

Veel verschillende sporten,.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Gezellige groepslessen en sociale contacten zijn zeer spontaan .

Reactie Studio Perfect:

Ons huishoudelijke team werkt met 4 personen keihard om onze faciliteiten dagelijks schoon te houden en de hygiëne te waarborgen. Vanzelfsprekend staan wij open voor feedback deze kernwaarden te... Ons huishoudelijke team werkt met 4 personen keihard om onze faciliteiten dagelijks schoon te houden en de hygiëne te waarborgen. Vanzelfsprekend staan wij open voor feedback deze kernwaarden te verbeteren. laat het ons weten

Arianne

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Mooi ingericht, vriendelijk personeel, goede sfeer

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Een aanbieding via social deal

:-) Tnx

Goeie sfeer

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Vriendelijk personeel. Veel aanbod van verschillende groeps lessen. En persoonlijke begeleiding (mocht je dat willen).

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De andere sportschool waar we lid waren ging sluiten.
De andere sportschool waar we lid waren ging sluiten.
Daarom zijn we bij studio perfect naar binnen gestapt om te kijken of het ons aansprak. We kregen een rondleiding en het sprak ons gelijk aan. Lekker ruim en veel aanbod kwa lessen. En ook nog dicht in de buurt van huis.

Eric Vos

Vriendelijk

Goed opgeleid personeel

De beste sportschool in Deventer

Maarten Dinkelberg

Geweldig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Klantvriendelijk en de prijs kwaliteitverhouding

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles... Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles uit te leggen. Bij de eerste training heeft een jongeman een uur lang me geholpen met alles. Super!

Perfect.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Gemêleerd gezelschap sporters. Geen enorme patsers of beautyqueens die meer met hun uiterlijk bezig zijn dan met sporten. Dat doet de sfeer ten goede.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Relaxte sfeer, krijgt het gevoel welkom te zijn en je krijgt de vrijheid om alle groepslessen en apparaten onder de knie te krijgen.

Plezier

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Goede sport school. Goede lessen. Vindt voor mij persoonlijk wel jammer dat op woensdag de body step en op donderdag de s.bam uit het rooster is gehaald. Vooral de s,bam mis ik. .kunnen jullie... Goede sport school. Goede lessen. Vindt voor mij persoonlijk wel jammer dat op woensdag de body step en op donderdag de s.bam uit het rooster is gehaald. Vooral de s,bam mis ik. .kunnen jullie hier nog iets aan doen..?

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Sport school lekker dichtbij. Korting via DZ. Leuke lessen. Joke een super goede en leuke motiverende lesgever.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw feedback. Ook wij vinden het zeer spijtig de Sh'Bam niet meer in het rooster te hebben. Helaas blijkt dat, gezien het aantal deelnemers in de lessen, de animo voor Sh'bam... Bedankt voor jouw feedback. Ook wij vinden het zeer spijtig de Sh'Bam niet meer in het rooster te hebben. Helaas blijkt dat, gezien het aantal deelnemers in de lessen, de animo voor Sh'bam onvoldoende is deze les te handhaven. Gelukkig zijn er leuke 'dance' alternatieven als Body Jam, Zumba en Yoga Dance.

Renata

Voortvarend

Gastvrij, voortvarend, bekwaam. Uhhhh de beste sportschool van Deventer

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Vanwege de vele yogavormen, de E-gym

Hanna Wolff

Kwaliteit