Openingstijden
Yoga Studio, aanbod en docenten
Faciliteiten

Genieten

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Je ziet alle leeftijden, open en groot aanbod ...ook wat yoga betreft. Gezellig. Niet macho....
gratis thee en koffie, daardoor blijf je soms wel eens zitten.
Gratis sauna en goed...
gratis thee en koffie, daardoor blijf je soms wel eens zitten.
Gratis sauna en goed sanitair..
open en hulpvaardige staf, altijd vriendelijk

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Het aanbod van de Yoga lessen door de hele week. andere lessen volg ik nauwelijks....
en nu ook Yoga in de vroege ochtend helemaal goed..
word een leuke groep

Groepslessen en sociale contacten

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De variatie en aanbod van het aantal groepslessen

Anoniem Hans

Prima, alleen dat er veel sportes zonder handdoek op de apparaten zitten. Daar wordt niet genoeg opgelet.
Ook bij E-gym zijn het altijd dezelfde mensen die zogenaamd de handdoek vergeten zijn. Smerig.

Vanwege mijn vrouw.

Handdoek! Ja!

Oke

Laagdrempelig
Kwaliteit toestellen oke

Past het best bij mij.
Mag wel wat meer persoonlijke aandacht zijn in de cardiozaal. Er is nooit eens iemand van het personeel dat vraagt ie het gaat en of het lukt.
Zou ik persoonlijk...
Past het best bij mij.
Zou ik persoonlijk wel waarderen.

Reactie Studio Perfect:

Wij staan altijd open voor suggesties en opbouwende kritiek om zo onze service & kwaliteit verder te verbeteren. Je kunt jouw feedback desgewenst anoniem in de ideeënbus doen. Een mail of een... Wij staan altijd open voor suggesties en opbouwende kritiek om zo onze service & kwaliteit verder te verbeteren. Je kunt jouw feedback desgewenst anoniem in de ideeënbus doen. Een mail of een persoonlijk gesprek is vanzelfsprekend ook mogelijk. maak er gebruik van

Inspirerend

Veel verschillende sporten,.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Gezellige groepslessen en sociale contacten zijn zeer spontaan .

Reactie Studio Perfect:

Ons huishoudelijke team werkt met 4 personen keihard om onze faciliteiten dagelijks schoon te houden en de hygiëne te waarborgen. Vanzelfsprekend staan wij open voor feedback deze kernwaarden te... Ons huishoudelijke team werkt met 4 personen keihard om onze faciliteiten dagelijks schoon te houden en de hygiëne te waarborgen. Vanzelfsprekend staan wij open voor feedback deze kernwaarden te verbeteren. laat het ons weten

Arianne

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Mooi ingericht, vriendelijk personeel, goede sfeer

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Een aanbieding via social deal

:-) Tnx

Goeie sfeer

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Vriendelijk personeel. Veel aanbod van verschillende groeps lessen. En persoonlijke begeleiding (mocht je dat willen).

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De andere sportschool waar we lid waren ging sluiten.
De andere sportschool waar we lid waren ging sluiten.
Daarom zijn we bij studio perfect naar binnen gestapt om te kijken of het ons aansprak. We kregen een rondleiding en het sprak ons gelijk aan. Lekker ruim en veel aanbod kwa lessen. En ook nog dicht in de buurt van huis.

Eric Vos

Vriendelijk

Goed opgeleid personeel

De beste sportschool in Deventer

Maarten Dinkelberg

Geweldig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Klantvriendelijk en de prijs kwaliteitverhouding

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles... Ik heb gekozen voor studio perfect omdat de prijs goed is met wat je er voor terug krijgt. Toen ik me in ging schrijven was het personeel ook super vriendelijk en werd er alle tijd genomen om alles uit te leggen. Bij de eerste training heeft een jongeman een uur lang me geholpen met alles. Super!

Perfect.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Gemêleerd gezelschap sporters. Geen enorme patsers of beautyqueens die meer met hun uiterlijk bezig zijn dan met sporten. Dat doet de sfeer ten goede.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Relaxte sfeer, krijgt het gevoel welkom te zijn en je krijgt de vrijheid om alle groepslessen en apparaten onder de knie te krijgen.