Openingstijden
Faciliteiten

Sanne

Perfect! :-)

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Leuk team, welkom ontvangst, persoonlijk contact, gemoedelijke sfeer, groot aanbod diverse lessen.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Als omschreven bij sterke punten, plus wekelijks een (zwaar maar lekker) uurtje knallen tijdens de Personal Training. Is een optie, maar voor mij de stok achter de deur die ik nodig heb!

DAVENTRIAFIETSEN

NOOIT MEER

Groepslessen

VERKEERDE KEUS

Reactie Studio Perfect:

Ondanks onze inzet en energie lukt het niet iedereen tevreden te stellen. Gelukkig blijven wij leren en staan altijd open voor opbouwende feedback. Daarnaast zoekt iedereen wat anders en voelt zich... Ondanks onze inzet en energie lukt het niet iedereen tevreden te stellen. Gelukkig blijven wij leren en staan altijd open voor opbouwende feedback. Daarnaast zoekt iedereen wat anders en voelt zich niet overal thuis. Graag verwijzen wij je naar één van onze collega's zodat je kunt werken aan jouw gezondheid en vitaliteit. Namens ons team wensen wij je alle geluk, gezondheid en voorspoed

Len

Teleurstellend management

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Helaas niet sterk. De eigenaren zijn oneerlijk in hun afspraken en alleen gericht op snel en makkelijk geld verdienen. Dat blijkt al uit de publicatie van een review. Lager dan een 3 gaan ze niet... Helaas niet sterk. De eigenaren zijn oneerlijk in hun afspraken en alleen gericht op snel en makkelijk geld verdienen. Dat blijkt al uit de publicatie van een review. Lager dan een 3 gaan ze niet publiceren. Ja! Zo kan ik het ook. Geef ik toch ff een 3, maar het is een 1.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Nou dit blijkt een grote vergissing.

Reactie Studio Perfect:

Wij waarderen iedere feedback en plaatsen deze te alle tijden, ook al is de review voor ons niet positief. Het is namelijk erg belangrijk dat al onze gasten weten dat wij iedereen eerlijk, oprecht... Wij waarderen iedere feedback en plaatsen deze te alle tijden, ook al is de review voor ons niet positief. Het is namelijk erg belangrijk dat al onze gasten weten dat wij iedereen eerlijk, oprecht en gelijk behandelen.

Tonnie tempelman

Veel leuke verschillende lessen
Studio waar je gewoon jezelf kunt zijn oud en jong fit of minder fit
Vind het ook leuk dat niet alle instructeurs jonge dames zijn
Sport er al meer dan 20 jaar
Kopje koffie na de tijd je leert de mensen kennen
Heb 4 sterretjes gegeven er zijn middags weinig lessen maar dat begrijp ik ook Wel weer

Goede openingstijden
Aanbod lessen
Niet te groot
Groeit mee

Dries Broekhuis het Groenbedrijf Deventer

De beste en gezelligste sportschool van Deventer en omstreken en ik heb er door de jaren heel wat van binnen gezien!!

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Goede begeleiding en instuktie en niet snel snel en hier schematje nee echt personal trainers aanwezig als je nog eens een vraag zou hebben en een uitgebreid aanbod van activiteiten

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De kwaliteit en de optie van bedrijfsfitness en dicht bij mijn werk

Karin

Fantastisch

Veel verschillende yogalessen

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Was vroeger ook al lid en ben nu terug

Alex haes

Luxe

Klantvriendelijk en behulpzaam

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De luxe, apparaten en expertise.

Bedankt voor jouw feedback

D. van Wijk

Opbouwend

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Ik kom hier al bijna 20 jaar, vanwege het uitgebalanceerde en steeds vernieuwende aanbod. Bodybalance vul ik sinds een jaar aan met egym en wat cardio toestellen, een complete ondersteuning voor... Ik kom hier al bijna 20 jaar, vanwege het uitgebalanceerde en steeds vernieuwende aanbod. Bodybalance vul ik sinds een jaar aan met egym en wat cardio toestellen, een complete ondersteuning voor mijn fitheid. Daarbij professioneel en vriendelijk begeleid in een prettige accomodatie incl sauna en sportdrankje, top!

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Alle genoemde sterke punten, een vertrouwde en stimulerende omgeving!

Reactie Studio Perfect:

Dankzij gasten zoals jij zijn wij blijvend in staat onze dienstverlening op het hoogst mogelijke niveau te krijgen. Dank je wel voor 20 jaar trouw, wij gaan er alles aan doen deze termijn tenminste... Dankzij gasten zoals jij zijn wij blijvend in staat onze dienstverlening op het hoogst mogelijke niveau te krijgen. Dank je wel voor 20 jaar trouw, wij gaan er alles aan doen deze termijn tenminste te verdubbelen!

Prima.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Veel verschillende lessen s ochtends, s middags, s avonds. Goede accommodatie. Fijne instructeurs.

Zie hierboven

Frida Müller

Al meer dan 20 jaar ben ik lid van de leukste sportschool van Deventer “Studio Perfect” en ik ga er nog altijd met veel plezier naartoe.

Vooral de Body&Balance lessen op maandagmiddag...

Vooral de Body&Balance lessen op maandagmiddag en donderdagmorgen van Ronald zijn favoriet.

De duidelijke uitleg bij een nieuwe Balance is erg prettig en altijd overgoten met de juiste dosis humor!

Kortom, een fantastische les van een fantastische trainer.

Ronald, ik denk dat ik namens heel veel andere leden kan zeggen: “Vooral zó doorgaan!”

Frida Müller

Hoge kwaliteit!

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De open en gezellige sfeer en hoge kwaliteit van de lessen!