Openingstijden
Faciliteiten

Karin Lipholt

Prettig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Gemoedelijke sfeer, lage drempel om in te stappen bij een voor jou nieuwe les. Leuke instructeurs

Vanwege eerdere prettige ervaring

Vivian

Professioneel.

De medewerkers.
Sauna / zonnebank.
Samenwerking met professionele partners zoals LesMills & MATRIX.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Dichtbij huis, goede naamsbekendheid en een professionele uitstraling. Ik ben eigenlijk niet eens bij een andere sportschool geweest toen ik 2 jaar geleden in Deventer kwam wonen.

Liset

Goed!

Individuele aandacht, gezelligheid,

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Inclusief pakket, aanbod groepslessen.

Mo

Gezellig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Redelijk volledig, persoonlijke aandacht, professioneel

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Openingstijden spelen een grote rol, maar ook de persoonlijke aandacht

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw review. Studio Perfect luistert graag naar de wensen van onze gasten, dus laat ons weten wat we kunnen verbeteren. Zeker op het gebied van de groepslessen en de yoga

Enige tijd geleden heb ik een review geplaatst met negatieve uitingen. Na die tijd ontving ik een reactie van de eigenaar. Hij heeft de klachten serieus genomen en heeft samen met mij naar...

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

De feedback wordt serieus genomen en wordt snel opgepakt.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Positieve ervaringen van een kennis.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt dat je ons de kans hebt gegeven te verbeteren.

Tevreden klant

Dankzij de begeleiding van Studio Perfect ben ik afgevallen en hoef ik geen insuline meer te gebruiken, voel me zoveel beter!! De sfeer is super gezellig en de koffie heerlijk. Sport inmiddels 3x...

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Begeleiding en kennis. Ook is de sfeer goed en het personeel behulpzaam en zeer attent

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Mijn huisarts gaf aan sporten me zou helpen, maar dan wel bij een professioneel fitness centrum. Ben overal in Deventer wezen kijken en proeflessen gedaan (als dat mocht tenminste). De ontvangst, sfeer en proefles bij Studio Perfect gaven de doorslag. Ben daarna alleen maar enthousiaster geworden.

Wordt te veel Turks gepraat. In de sauna kun je niet rustig ontspannen! De vrouwen praten de hele tijd hard en turks. Lijkt wel of je in Turkije bent als je bij studio perfect sport. En bijna...

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Dacht goed geholpen te worden. Blijkt tegenovergesteld te zijn.

Reactie Studio Perfect:

Dank je wel voor jouw feedback. Ons team werkt dagelijks enorm hard om onze gasten te ondersteunen naar een vitaler leven. Vandaar dat wij erg verdrietig worden van jouw anonieme commentaar. Wij staan altijd open voor feedback, maar dan moet het wel gegrond zijn. Studio Perfect is er voor iedereen, wij maken geen onderscheid mits iedereen zich houdt aan de geldende gedrags- en omgangsvormen. Heb je al eens geprobeerd in gesprek te komen met de door jou genoemde gasten? Als jij jouw gevoel weergeeft, geef je hun een leermoment. Niemand wil zich tenslotte buitengesloten voelen. Vandaar dat wij deze gasten niet buitensluiten, maar het gesprek aangaan. Mocht je eens met ons in gesprek willen om van gedachten te wisselen nodige wij je van harte uit.

Nelleke van der lende

Voor mijn is het goed.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

De lessen die je kan volgen

Michel Buijs

Prettig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Prettige omgeving, geen hoge drempel om binnen te komen, breed aanbod in apparatuur en lessen.

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Vrienden hebben mij studio perfect aanbevolen.

Reactie Studio Perfect:

Bedankt voor jouw review, wat zou jij doen om ons te laten verbeteren?

Warm welkom

Service