Openingstijden
Yoga Studio, aanbod en docenten
Faciliteiten

Prima.

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Veel verschillende lessen s ochtends, s middags, s avonds. Goede accommodatie. Fijne instructeurs.

Zie hierboven

Frida Müller

Al meer dan 20 jaar ben ik lid van de leukste sportschool van Deventer “Studio Perfect” en ik ga er nog altijd met veel plezier naartoe.

Vooral de Body&Balance lessen op maandagmiddag...

Hoge kwaliteit!

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

De open en gezellige sfeer en hoge kwaliteit van de lessen!

Renate Janssen

Super

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

laagdrempelig open warme uitstraling top lessen

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

leuke lessen gezelligheid lieve mensen

Gezellig

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Goede instructeurs, ruim en gevarieerd lesaanbod, gezelligheid

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Gevarieerd en ruim lesaanbod , gemoedelijkheid en all inclusive concept

Slecht

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Het ontvangst bij de balie

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Ik heb gekozen om niet permanent lid te worden, omdat de begeleiding ondermaats is. Ik had een afspraak om een persoonlijk trainingsschema te laten maken omdat ik goed wou beginnen na mijn zwangerschap. Het resultaat was een standaard schema waarbij ik alle apparaten 12x3 bij langs moest en daarnaast 5 verschillende oefeningen voor buikspieren. Dit is echt alles behalve een passend schema voor na een bevalling. Er is geen rekening gehouden met bekkenbodemspieren en het rustig opbouwen van buikspieren en dergelijke, terwijl ik specifiek gevraagd heb om een passend schema. De standaard had ik zelf ook kunnen bedenken. Ik vind de begeleiding in schril contrast staan met de ontvangst die ik kreeg toen ik aangaf bij jullie te willen gaan sporten. De teleurstelling van het schema heeft me doen besluiten ergens anders te gaan sporten.

Reactie Studio Perfect:

Wat ontzettend spijtig dat jij deze ervaring hebt, een ervaring waarvan onze doelstelling is dat deze positief is. Wij gaan dit direct evalueren en intern bespreken. Om te bewijzen dat het ons ernst is bieden wij je graag een compensatie aan. Aangezien jij anoniem hebt gereageerd kunnen wij je helaas niet bereiken. Bedankt voor jouw feedback, van fouten leren wij en kunnen dankzij gasten zoals jij onze service en dienstverlening nog veel beter maken

Frida Müller

Al ruim 23 jaar lid en ik ga vooral met veel plezier naar de yoga- en B&B lessen. Ik voel me dan mentaal en fysiek veel sterker!

Wat zijn de sterke punten van Studio Perfect

Aanbod lessen, prima sfeer, goede en leuke docenten!

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Goede sfeer, hoge kwaliteit lessen en materialen!

Gastvrij

Mooie locatie

Kennis maken via Social Deal

Perfect.

Gastvrijheid en kennis

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Kennis. Klantvriendelijkheid. Goede begeleiding bij groepslessen. Ervaren docenten. Begeleiding bij blessures.

Fabiënne

Geweldig

Personeel
Mogelijkheden
Faciliteiten

Kinderoppas

Gastvrij

Wat heeft jouw voor Studio Perfect doen kiezen?

Fijne sportschool waar je hè welkom voelt.