Studieplan

Studieplan Ook benieuwd naar feedback over de webshop Studieplan? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company316
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Studieplan met 8.2/10. Gebaseerd op 316 ervaringen.

doet er niet toe
doet er niet toe

Ervaringen Studieplan

Over studieplan zelf heb ik geen klachten maar de studie die ik gekocht heb en probeer vind ik onoverzichtelijk en vooral warrig in opzet.

Score voor Studieplan:2.00/5
Zou u Studieplan aanbevelenNee

Bulgaars voor beginners komt over als bulgaars voor gevorderden.

Roschendra van der linde
Roschendra van der linde

Ervaringen Studieplan

Super tevreden snel betrouwbaar je moet slaggen met studie plan.

Goed gevonden.

Merijn Fredriks
Merijn Fredriks

Ervaringen Studieplan

Zeer tevreden met Studieplan. Alle lessen zijn duidelijk en de luisteropdrachten goed ingesproken. Alles ook netjes verpakt. Top!

Zou u Studieplan aanbevelenJa

Geweldige en duidelijke ervaring.

Holterman
Holterman

Ervaringen Studieplan

studiemateriaal is over het algemeen goed
de digitale testen zijn soms verwarrend qua uitslag (fout berekening als je punt vergeet, of als er 2 synoniemen gevraagd worden wordt er maar 1 goed gerekend)

Score voor Studieplan:4.00/5

Uitdagend.

Anita hoogmoed
Anita hoogmoed

Ervaringen Studieplan

Ben erg tevreden over de hele cursus ziet er netjes uit en duidelijke instructies

Zou u Studieplan aanbevelenJa

Goede service en ziet er netjes en verzorgt uit.

Remko Albers
Remko Albers

Ervaringen Studieplan

Prettig en mooie manier van studeren, ben zeer tevreden over de cursus en manier van leren.

Zou u Studieplan aanbevelenJa

Mooie manier van studeren.

A. Schipper

De opleiding die ik heb gekozen, ( heb hem nog niet afgerond) gaat naar mijn mening iets te weinig op de achtergrond in, de bijgeleverde dvd geeft je niet echt een goede visualisering van hoe de behandeling plaats moet vinden en waar je op moet letten.

die heb ik nog niet sory
die heb ik nog niet sory

Ervaringen Studieplan

ik heb nog geen ervaring met studieplan maar ik ga het nu uit probeeren maar ik heb een vraagje ik krijg nog een aipet van julli wanneer krijg ik die nu in huis kunt u mij hier overberichten alsstubliefd dan weet ik wanneer hij geleverd word als vast bedankt vriendelijke groet Marij Hunter

Zou u Studieplan aanbevelenJa

Ik heb nog geen ervaring met studieplan ik hoop het wel zo snel mogelijk.

Mo
Mo

Erg fijne studie.

Score voor Studieplan:4.00/5
Zou u Studieplan aanbevelenJa

Heel erg fijn duidelijk uitgelegt etc.

Sandra Trenning
Sandra Trenning

Ervaringen Studieplan

ik had de cursus administratief medewerker gedaan en het ging op gegeven moment over het nieuwe besturingssysteem XP. de opdrachten en de uitleg werden met foto's gebracht en ik snap dat het niet windows 10 kan zijn, aangezien die net uit is. maar een iets nieuwere layout zou fijn zijn. windows office was ook verouderd. en ook ging het over postNL, wat ook al een aantal jaartjes niet meer bestaat. dat maakte het wel wat lastiger, maar in het algemeen was het verder goed beschreven en duidelijk. het leert heel prettig. momenteel doe ik de cursus medische terminologie en dat gaat prima. al zijn ook nu de bijgevoegde foto's uit de jaren 80 oid. wederom leert het verder erg prettig door de duidelijke omschrijving.

Score voor Studieplan:3.00/5
Zou u Studieplan aanbevelenJa

Niet up to date, maar wel heel makkelijk te leren.

Bedrijfsinformatie

Studieplan is een opleidingsinstituut met meer dan 350 praktijkgerichte kwalitatief hoogwaardige cursussen tegen superlage lesgelden. Dankzij de goede prijs-kwaliteitverhouding van de cursussen is Studieplan momenteel het snelstgroeiende opleidingsinstituut van Nederland. De breedte van ons aanbod, de lage lesgelden en de succesvolle studiemethode maakt studeren voor een zeer brede doelgroep mogelijk!
Adres
Postbus 101