Prijs/kwaliteit verhouding

Vos

Gewoon echt goed. Snel, vriendelijk, alles netjes op z’n plek. Zeker aan te raden.

Willie

Hele goede ervaring, met verhuizing naar kleiner appartement.
Veel is mogelijk en je wordt god geholpen en natuurlijk een bakje zwart goud helpt goed daarbij :-)!
Ze helpen snel vakkundig.

Eigenlijk weinig te melden

Snelle en vakkundig hulp bij verhuizing, komen van te voren kijken en denken mee

Peter van der Heijden

Uitstekende ercaring (voor de tweede keer)

Geen specifieke verbeterpunten

Harde werkers, denken met je mee, proactief, snel, punctueel

Sak

Goede ervaring, mondeling en schriftelijk contact gehad. Dag van verhuizing verliep voorspoedig.

Contact met ouderen

Snel en efficient

E. Sak

De verhuizing van onze moeder naar een senioren appartement is vlot en soepel verlopen.

Vriendelijk en behulpzaam

Sarah Falkenburg-Kley

Voor de derde keer met dit fijne bedrijf verhuisd! Iedere keer met veel lol en goed gestroomlijnd te werk gegaan. Ze gaan vakkundig te werk, en je mag ook zelf helpen wat wij erg fijn vonden. Denken... Voor de derde keer met dit fijne bedrijf verhuisd! Iedere keer met veel lol en goed gestroomlijnd te werk gegaan. Ze gaan vakkundig te werk, en je mag ook zelf helpen wat wij erg fijn vonden. Denken mee, en zijn flexibel. Absoluut een aanrader.

Vriendelijk, behulpzaam, vakkundig en flexibel

C.

De verhuizing van mijn moeder naar een verzorgingshuis ging vlot en vriendelijk.

Geen.

Kon op korte termijn worden ingezet. Denken goed mee.

Isanne

Aanrader! Student movers heeft voor een snelle en soepel verlopen verhuizing gezorgd. We vonden het vooral ook fijn dat je ervoor kan kiezen zelf mee te helpen, zodat je er niet zo nutteloos bij... Aanrader! Student movers heeft voor een snelle en soepel verlopen verhuizing gezorgd. We vonden het vooral ook fijn dat je ervoor kan kiezen zelf mee te helpen, zodat je er niet zo nutteloos bij staat te kijken.

Optie om kostbare meubels in plastic te wikkelen om er zeker van te zijn dat er echt helemaal niks beschadigd.

Goede samenwerking en communicatie tijdens de verhuizing, ook naar ons toe

Samet Ulucay

Very good, fast & communicative

None

Very good, fast & communicative

Andy van Driel

Goed team die de schouders eronder zet en er een gezellige verhuisdag van maken.

geen.

Duidelijke offerte, netjes en hard gewerkt.