hidde van der Ploeg

Snelle service en goede kwaliteit.

Overzichtelijk

R.W

Goede levering

Sterke punten / Stärken

Mooi assortiment met vlotte verzending & een paar leuke stickers bij het pakket

X

Daphne

Altijd leuk hierheen te gaan, mooi assortiment en kundige dienstverlening! Ik heb alle vertrouwen dat als ik de winkel verlaat, ik heb wat ik zoek van goede kwaliteit en een mooie prijs.

Sterke punten / Stärken

Fijn en gezellig telefonisch en persoonlijk contact in de winkel, professioneel advies.

Er zijn vast leuke aanvullingen te bedenken, en ik heb nog niks gemist

Michael Schulz

Schnell und zuverlässig

Schnelle Lieferung auch ins Ausland

Voll Helme fürs Dirtbiken

Marcel Hoogstraten

Goede producten en duidelijke info

Groot aanbod

Gereedschapskit per scateboard / stuntstep

Laura Bécognée

Très bien !

Sterke punten / Stärken

pratique et simple, vous étiez le seul magasin à avoir ce que je cherchais

non

maikel daniel

Eerste keer dat ik bij dit bedrijf bestel en ben zeer tevreden over het producten en levertijd

Levertijd

Nee

A.H

Super goed, snel en eerlijk! advies

Sterke punten / Stärken

De persoonlijke ondersteuning en advisering via de telefoon

De kinderen vinden verlichting voor onder de step gaaf. Niet van die dikke want die zijn irritant. Aldus...

Lieke Van der Leeuw

Skeelers gekocht, we mochten terugkomen om te ruilen en zijn supergoed geholpen.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk personeel, toffe spullen te koop.

Nee

Rainer Trojandt