8.5/10
9.5/10
8.3/10

Lies de Nooijer

Levertijd is goed maar het product was niet goed. terugsturen moet je helemaal zelf betalen terwijl het ontvangen ook al geld kost. Dit vind ik niet kunnen, dit is NIET klantvriendelijk.
Op...

snelle levering

Strandlaken was niet in orde, was beschadigd.
Retourkosten komen geheel voor eigen rekening en je krijgt ze naderhand ook niet vergoed terwijl het niet mijn schuld was!

Alex

Ik heb voor mijn vrouw een mooie strandlaken laten maken ivm Moederdag voor de kinderen. Ik kon mijn wensen doorgeven wat ik allemaal op het strandlaken wilde hebben. Alles is gedaan zoals ik het wilde. Sandra heeft haar best waanzinnig gedaan en raad een ander ook aan bij strandlaken.nl te bestellen. Goede service en snelle bestelling namens mij en de kinderen is Moederdag cadeau goed geslaagd. Bedankt Sandra groet Alex

Totaal geen alles nagekomen

India

Hele snelle service. Fijn dat je voor ontvangst moet tekenen. Dan wordt er ook niet bij de buren bezorgd. Prettig.

Baransu

1e bestelling gedaan. goed bevallen

1e bestelling gedaan. goed bevallen

Henri van Heijningen

alles ging goed en snel

alles ging goed en snel

Mrs. Red

1 strandlaken gekocht, snel, netjes en correcte site. Ook de bezorging was netjes. Strandlaken goed verpakt en niet beschadigd.

Prettig

prettig

Jolanda

Leuke site, mooie producten en verrassend snelle levering

Snelheid, zorgvuldigheid

Er stond een laken dat niet meer leverbaar is

Sylvia Schwabe

Makkelijk via internet vanuit het buitenland besteld, snelle levering en goede kwaliteit

Was goed vindbaar op internet en makkelijk

De foto’s waren een beetje omslachtig te bekijken of Iphone

miranda

Mooie strandlakens, snelle levering. Gewoon helemaal goed!

mooie strandlakens, snelle levering. Gewoon helemaal goed!