Straetus

R.ligtenbarg

Zeer positief, meewerkend en meedenkend.
De vestiging in voorst heeft ons uit een moeilijke situatie geholpen en ervoor gezorgd dat er een oplossing kwam.
Mvr H.Reuzel en Mvr P.van den...
Zeer positief, meewerkend en meedenkend.
Mvr H.Reuzel en Mvr P.van den brink nogmaals dank voor jullie professionele hulp.

Goede communicatie, vastberaden, vriendelijk, behulpzaam, en meedenkend.

Rosalinda

Het is allemaal leuk en aardig, totdat je wil opzeggen. Op geen enkele wijze wordt er met je meegedacht, en door een misverstand zitten we nu nog een jaar vast aan ze terwijl de relatie is... Het is allemaal leuk en aardig, totdat je wil opzeggen. Op geen enkele wijze wordt er met je meegedacht, en door een misverstand zitten we nu nog een jaar vast aan ze terwijl de relatie is verstoord. Niet fijn, zaken doen met mensen waar je eigenlijk gewoon helemaal niks meer mee te maken wil hebben. Waardeloos, dat men zo met klanten omspringt.

Nee, kan me niks bedenken...

Dag Rosalinda,
Met welke vestiging heb je contact?

Fijne communicatie, professioneel en vriendelijk! We hebben goed overleg over de lopende dossiers en Straetus Achterhoek neemt me echt een hele grote zorg uit handen.

Zie hierboven.

Marzan Security B.V.

Uitstekende en persoonlijke service voor een fair prijs.

Persoonlijke benadering, snelle opvolging

Reactie Straetus:

Bedankt voor het compliment!

Goed bereikbaar en fijn contact.

Bereikbaar en komen afspraken na.

Reactie Straetus:

Bedankt voor uw bericht en fijn dat we u hebben kunnen helpen!

Deskundig personeel en goede service. Had een aantal oude openstaande facturen bij verschillende klanten. Ze hebben alle zaken opgepakt en goed afgehandeld. Zelfs de niet betalende klanten zijn... Deskundig personeel en goede service. Had een aantal oude openstaande facturen bij verschillende klanten. Ze hebben alle zaken opgepakt en goed afgehandeld. Zelfs de niet betalende klanten zijn tevreden met de manier waarop Straetus dit heeft opgepakt.

professioneel, snelle en goede service

The Virtual PA

Prettige werkwijze voor klant en debiteur

Snel, zorgvuldig en doortastend.

Reactie Straetus:

Bedankt voor uw positieve feedback!

Had problemen met het op tijd betaald krijgen van onze facturen waardoor we zelf bijna in de problemen kwamen. Straetus heeft het debiteurenbeheer voor ons opgepakt en ingericht. Hierdoor werd er... Had problemen met het op tijd betaald krijgen van onze facturen waardoor we zelf bijna in de problemen kwamen. Straetus heeft het debiteurenbeheer voor ons opgepakt en ingericht. Hierdoor werd er veel sneller betaald door onze klanten en kregen wij meer rust en cash flow. Top!

Snelle service en professionele dienstverlening.

Reactie Straetus:

Bedankt voor deze positieve feedback!

Ik doe de bewindvoering voor iemand, dit zootje ongeregeld komt aanzetten met een nieuwe schuld van mijn client. Ik neem telefonisch contact met ze op om een fatsoenlijke regeling te treffen. Word... Ik doe de bewindvoering voor iemand, dit zootje ongeregeld komt aanzetten met een nieuwe schuld van mijn client. Ik neem telefonisch contact met ze op om een fatsoenlijke regeling te treffen. Word ik meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt en meteen dreigen dat ze de boel door willen spelen aan een deurwaarder als ik niet meteen een voor mijn client veel te hoog bedrag ga overmaken. Ook sturen ze eerst een brief met incasso kosten, wat natuurlijk logisch is maar ook meteen met het maximale bedrag aan incassokosten. krijgt mijn client nog geen twee dagen later wederom een brief van dit stelletje aasgieren die meteen met ruim 50 euro is verhoogd en een bedreiging wederom dat ze naar een deurwaarder willen stappen.

ten eerste mogen ze niet maar zo 50 euro boven op een nota gooien als er al incasso kosten van 187 euro zijn gemaakt. waar een deurwaarder 40 euro voor rekent.

ten tweede het bedrijf is niet aangesloten bij de NVIO (ned. ver. IncaASSO bedrijven. Ze voldoen gewoon weg niet aan de juiste normen om te incasseren volgens de juiste richtlijnen.

Ten derde een incassobureau die zich zo gedraagd zorgt er ook voor dat nieuwe aanwas aan klanten weg zal blijven. Ik heb nog nooit met een degelijk associaal bedrijf te maken gehad en raad daarom mensen ook aan als u een vordering heeft vooral niet met dit bedrijf in zee te gaan. kijk vooral of een bedrijf een incassokeurmerk van het NVIO heeft. In Nederland kan namelijk iedereen met een vlotte babbel en een grote bek en een opleiding van de basis school een incassobedrijf beginnen. het is dus ook niet verstandig om met dat soort bedrijven in zee te gaan.

Reactie Straetus:

Bedankt voor uw bericht, vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren.
Ik zou graag met u in contact komen, graag ontvang ik uw contactgegevens via klacht@straetus.nl

Waardeloos bedrijf. Iedere keer ander management. Komen afspraken niet na. Bellen nooit terug en reageren niet op e-mails.

Reactie Straetus:

Bedankt voor uw bericht, vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren.