Straetus

Amma dak

Zeer en zeer slecht en onprofessioneel bedrijf!

Niets maar dan ook echt niets!

Frans

Hele slechte ervaring met dit bedrijf echter vragen zij behoorlijke kosten en zij regelen vervolgens niets voor je kijk uit met dit bedrijf! Overigens komen zij binnenkort ook op tv tros opgelicht... Hele slechte ervaring met dit bedrijf echter vragen zij behoorlijke kosten en zij regelen vervolgens niets voor je kijk uit met dit bedrijf! Overigens komen zij binnenkort ook op tv tros opgelicht pas op mensen!

Nul maar dan ook nul

Pierre

Goede service

Goed bereikbaar en snelle afwikkeling

Werkelijk onbeschoft personeel, die nog onbeschoft is tegen iemand die gewoon meewerkt. Nemen het liever op voor criminelen dan voor onschuldigen.

Intimideren van jonge meiden

Reactie Straetus:

Bedankt voor uw bericht, we vinden het vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren.
Ik zou graag met u in contact komen om dit verder te bespreken, graag ontvang ik uw contactgegevens via klacht@straetus.nl

Van veen

Geen goede ervaring. In het voorgesprek alles besproken. Alles wat prima, maar zodra het het contract was getekend en ze het bedrag hadden ontvangen werd er niets meer gedaan. Toen ik daar op... Geen goede ervaring. In het voorgesprek alles besproken. Alles wat prima, maar zodra het het contract was getekend en ze het bedrag hadden ontvangen werd er niets meer gedaan. Toen ik daar op reageerde waren er ineens allerlei zaken nodig. Ik wilde op kantoor overleg. Maar daar wasmachine ik niet welkom. Als ik wel kwam werd ik verwijderd. Zo werd mij gezegd. Waardeloos.

Kris Coady / Vergezogt

Uitstekende resultaten

Uitzonderlijk goed in behouden van contact

Spekschoor Industriële Reiniging bv

Een zeer goede ervaring met de Vestiging in Voorst. De dames weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Werken en communiceren heel correct. Goed bereikbaar en niet het belangrijkste , maar wel... Een zeer goede ervaring met de Vestiging in Voorst. De dames weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Werken en communiceren heel correct. Goed bereikbaar en niet het belangrijkste , maar wel noemenswaardig, je krijgt waar voor je geld.

Communicatie.

R.ligtenbarg

Zeer positief, meewerkend en meedenkend.
De vestiging in voorst heeft ons uit een moeilijke situatie geholpen en ervoor gezorgd dat er een oplossing kwam.
Mvr H.Reuzel en Mvr P.van den...
Zeer positief, meewerkend en meedenkend.
Mvr H.Reuzel en Mvr P.van den brink nogmaals dank voor jullie professionele hulp.

Goede communicatie, vastberaden, vriendelijk, behulpzaam, en meedenkend.

Rosalinda

Het is allemaal leuk en aardig, totdat je wil opzeggen. Op geen enkele wijze wordt er met je meegedacht, en door een misverstand zitten we nu nog een jaar vast aan ze terwijl de relatie is... Het is allemaal leuk en aardig, totdat je wil opzeggen. Op geen enkele wijze wordt er met je meegedacht, en door een misverstand zitten we nu nog een jaar vast aan ze terwijl de relatie is verstoord. Niet fijn, zaken doen met mensen waar je eigenlijk gewoon helemaal niks meer mee te maken wil hebben. Waardeloos, dat men zo met klanten omspringt.

Nee, kan me niks bedenken...

Dag Rosalinda,
Met welke vestiging heb je contact?

Fijne communicatie, professioneel en vriendelijk! We hebben goed overleg over de lopende dossiers en Straetus Achterhoek neemt me echt een hele grote zorg uit handen.

Zie hierboven.