Straetus

Bedrijf uit Zwolle

Snel en goed geholpen met meerdere openstaande vorderingen

meerdere vestigingen in Nederland en Buitenland

Bedrijf uit Kampen

Inhoudelijk sterk en mooi resultaat behaald met verschillende niet betaalde facturen.

Snel en inhoudelijk sterk

Straetus

EEN BEDRIJF VAN OPLICHTING, LIEGEN EN BEDRIEGEN

S

Achterlijk incassobureau

Koen

Intimideren, stalken en bovenal dreigen. Ongeoorloofde verhogingen en niet werken volgens NVI regels. 3x per dag bellen en wekelijks brieven sturen. Bellen met diverse nummers ter afleiding, kortom... Intimideren, stalken en bovenal dreigen. Ongeoorloofde verhogingen en niet werken volgens NVI regels. 3x per dag bellen en wekelijks brieven sturen. Bellen met diverse nummers ter afleiding, kortom incasso-cowboys die heel snel aangepakt dienen te worden.

Helemaal niks

S. van Dalen

Mensen die klem zitten krijgen een wurgcontract, schandalig, over de rug van armen jezelf verrijken. Schaam je, blijf uit de klauwen van deze aasgieren.S van Dalen

Mulder

Intimideren maar reagent op mail als tegenbewijs doen ze niet

Chrissie

Zeer slechte communicatie. Mail wordt niet op gereageerd. Zelf moeten je binnen 5 dagen betalen en ik heb na 5 maanden nog geen antwoord. Dat is meten met twee maten. Denk dat ik in het gelijk ben... Zeer slechte communicatie. Mail wordt niet op gereageerd. Zelf moeten je binnen 5 dagen betalen en ik heb na 5 maanden nog geen antwoord. Dat is meten met twee maten. Denk dat ik in het gelijk ben gesteld. Bloemen en excuses moeten nog komen :-)

21-6 mail Ricardo Pieper uit Zutphen Bedrag: 15,00
23-6 mail verstuurd, geen reactie
7-7 mail Gijs Jagt Arnhem Bedrag: 63.50
7-7 mail verstuurd, geen reactie
13-7 mail verstuurd,
14-7 Richard Sommer Arnhem/Apeldoorn zaak on hold
9-8 Guido Eggink Arnhem Bedrag 117,92
9-8 mail verstuurd
10-8 gebeld met Kevin van Kuilenburg, een zeer onvriendelijk en ongepaste benadering. Liet mij niet uitpraten en lachte mij nog net niet uit. Gevraagd om bevestiging in mail van telefonisch contact.
10-8 mail Kevin van Kuilenburg zaak on hold
4-9 mail verstuurd hoe het met de zaak zit, nog geen reactie gehad....

NIET reageren op mail

Particulier

Onvolwassen werkzaamheden en kunnen zich beter gaan verdiepen in (Artikel 285b sr Wetboek van Strafrecht)

Enviro filter bv

Oplichting met meerdere incasso bedrijven