Hanneke van Niele

Voor de kinderkamers heb ik advies gekregen en meubels en linnen gekocht.

Zeer snelle service, mooi verpakt.
Fijne uitgebreide selectie van mooie merken

Goede service, snelle levering en prachtige kleren

Judith Jonkers

Geweldig leuk kadootje thuis gekregen, top dus!

Leuke winkel, vriendelijk winkelpersoneel, altijd bereid goed te helpen.
Wel zijn artikelen snel uitverkocht, je moet er echt op tijd bij zijn als je iets graag wilt hebben.

Denise

Super fijne ervaring! Snelle levering! Heel tevreden :) ook na een telefoontje omdat ik een vraagje had.

Snelle levering, geen minpunten
Leuke site :-)

Anne

Lieve dames, mooie kleding. Hele prettige service zowel in de winkel als online. Altijd heel persoonlijk.

Roenja

Slechte service. Nu bijna 5 weken geleden contact opgenomen over een te retourneren item. Na negatieve recensie email ontvangen om product terug te sturen en geld terug te krijgen. Dat nu bijna drie... Slechte service. Nu bijna 5 weken geleden contact opgenomen over een te retourneren item. Na negatieve recensie email ontvangen om product terug te sturen en geld terug te krijgen. Dat nu bijna drie weken geleden gedaan en over gemaild. Nog steeds geen reactie en geld niet terug.

Reactie Store of Daydreams:

Beste Ragna, Vervelend om te horen dat het oplossen niet snel genoeg gegaan is. Ik heb begrepen dat het geld is overgemaakt en het lijkt erop dat je onze mails hierover niet hebt ontvangen dat is... Beste Ragna, Vervelend om te horen dat het oplossen niet snel genoeg gegaan is. Ik heb begrepen dat het geld is overgemaakt en het lijkt erop dat je onze mails hierover niet hebt ontvangen dat is erg jammer. We hopen in ieder geval dat het hiermee opgelost is.