Judith Smidt

Goede en snelle service. Word telefonisch ook goed geholpen.

Cynthia

Mooie kleding voor prima prijzen. Helaas werd 1 al betaald item geannuleerd wegens mistelling van de voorraad en is het geld na een week nog niet terug gestort. Ik hoop dat dit een eenmalig... Mooie kleding voor prima prijzen. Helaas werd 1 al betaald item geannuleerd wegens mistelling van de voorraad en is het geld na een week nog niet terug gestort. Ik hoop dat dit een eenmalig "foutje" was, want ik was wel van plan vaker te bestellen.

Reactie Store of Daydreams:

Hi Cynthia,
Hi Cynthia,
Bedankt voor je review, nogmaals onze excuses dat we helaas het product niet meer op voorraad hadden terwijl dit wel zo online stond. Het terugstorten heeft iets langer op zich laten wachten omdat we een iets andere personele bezetting hebben tijdens deze periode en daardoor de retour verwerking soms net iets langer kan duren dan normaal. We hopen je snel nog een keer te zien!

Loes te Loeke

Verliefd op de items die ik besteld heb en goede communicatie.

Olena Makarikhina

Good

Isa Schuermans

Het is gewoon SUPER!?

Lot

Mooie collectie, snelle levering

Natascha

Geweldige webshop! Superleuke en mooie merkjes!! Snelle levering, alles heel erg mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Hoe leuk!

Eva van Halteren

Super lieve meiden, kom al jaren en altijd een feestje! <3

Li-hwa Priscilla de Groot-Kho

Mooie collectie! Alles heel netjes verzorgd.