Reviews

9.5 / 10
126 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

126 Reviews

Anoniem

10/10

Goede service, snelle levering en prachtige kleren


Judith Jonkers

10/10

Geweldig leuk kadootje thuis gekregen, top dus!


Anoniem

9/10

Leuke winkel, vriendelijk winkelpersoneel, altijd bereid goed te helpen.
Wel zijn artikelen snel uitverkocht, je moet er echt op tijd bij zijn als je iets graag wilt hebben.


Denise

10/10

Super fijne ervaring! Snelle levering! Heel tevreden :) ook na een telefoontje omdat ik een vraagje had.


Anoniem

10/10

Snelle levering, geen minpunten
Leuke site :-)


Anne

10/10

Lieve dames, mooie kleding. Hele prettige service zowel in de winkel als online. Altijd heel persoonlijk.


Roenja

2/10
(Bewerkt)

Slechte service. Nu bijna 5 weken geleden contact opgenomen over een te retourneren item. Na negatieve recensie email ontvangen om product terug te sturen en geld terug te krijgen. Dat nu bijna drie... Slechte service. Nu bijna 5 weken geleden contact opgenomen over een te retourneren item. Na negatieve recensie email ontvangen om product terug te sturen en geld terug te krijgen. Dat nu bijna drie weken geleden gedaan en over gemaild. Nog steeds geen reactie en geld niet terug.

Reactie Store of Daydreams:

Beste Ragna, Vervelend om te horen dat het oplossen niet snel genoeg gegaan is. Ik heb begrepen dat het geld is overgemaakt en het lijkt erop dat je onze mails hierover niet hebt ontvangen dat is... Beste Ragna, Vervelend om te horen dat het oplossen niet snel genoeg gegaan is. Ik heb begrepen dat het geld is overgemaakt en het lijkt erop dat je onze mails hierover niet hebt ontvangen dat is erg jammer. We hopen in ieder geval dat het hiermee opgelost is.


C Groote

2/10

Ik heb tot op heden mijn romper niet ontvangen en krijg geen reactie op mail of bericht via Facebook. Ik ben dus zeer ontevreden omdat er niet gereageerd wordt op mijn berichten.

Reactie Store of Daydreams:

Beste Chantal, We hebben je een mail gestuurd met vragen omdat wij geen bestelling hebben op jouw naam van een Marmar romper. Jouw andere bestelling is volgens ons systeem wel afgeleverd. We... Beste Chantal, We hebben je een mail gestuurd met vragen omdat wij geen bestelling hebben op jouw naam van een Marmar romper. Jouw andere bestelling is volgens ons systeem wel afgeleverd. We horen nog graag van je. Wij hebben op diverse manieren geprobeerd met je in contact te komen maar krijgen geen reactie van je terug.


Anoniem

10/10

Goede service en super leuke kinderkleding!
Net dat beetje extra hulp en de enorm vriendelijke behandeling maakt dat ik regelmatig terugkom!