Roenja

Slechte service. Nu bijna 5 weken geleden contact opgenomen over een te retourneren item. Na negatieve recensie email ontvangen om product terug te sturen en geld terug te krijgen. Dat nu bijna drie...

Reactie Store of Daydreams:

Beste Ragna,
Vervelend om te horen dat het oplossen niet snel genoeg gegaan is. Ik heb begrepen dat het geld is overgemaakt en het lijkt erop dat je onze mails hierover niet hebt ontvangen dat is erg jammer. We hopen in ieder geval dat het hiermee opgelost is.

C Groote

Ik heb tot op heden mijn romper niet ontvangen en krijg geen reactie op mail of bericht via Facebook. Ik ben dus zeer ontevreden omdat er niet gereageerd wordt op mijn berichten.

Reactie Store of Daydreams:

Beste Chantal,
We hebben je een mail gestuurd met vragen omdat wij geen bestelling hebben op jouw naam van een Marmar romper. Jouw andere bestelling is volgens ons systeem wel afgeleverd.
We horen nog graag van je. Wij hebben op diverse manieren geprobeerd met je in contact te komen maar krijgen geen reactie van je terug.

Goede service en super leuke kinderkleding!
Net dat beetje extra hulp en de enorm vriendelijke behandeling maakt dat ik regelmatig terugkom!

Mooie, uitgebreide collectie, duidelijke site, snelle levering

Isabel

Ik koop in de winkel en online!

Snelle afhandeling online bestelling en vriendelijk behulpzaam team

Eva

Wat word je hier toch altijd fijn geholpen. <3 De collectie is net even anders en de nieuwe winkel shopt ontzettend prettig.

Leuke merken, goede service en klantgericht

Mattanja van de Lagemaat

Onwijs leuke shop! Veel variatie in kleding voor mijn meisjes. Nette service en een feestje om per
Post te ontvangen en uit te pakken!

Snelle service! Heel vriendelijk, zelfs een handgeschreven kaartje bij de sale artikelen!